VTR-SP + basterds meeting 2014

Wat is een geschikte datum voor deze 2014 meeting?

  • - 18/19/20/21 april (lang Paas weekend) kan ook een dag kort

    Stemmen: 0 0,0%
  • - 29/30/31 mei en 1 juni (lang hemelvaart weekend) kan ook e

    Stemmen: 1 8,3%
  • - 6/7/8/9 juni (lang pinkster weekend) kan ook een dag korte

    Stemmen: 0 0,0%
  • - 13/14/15 juni

    Stemmen: 8 66,7%
  • - 20/21/22 juni

    Stemmen: 1 8,3%
  • - 27/28/29 juni

    Stemmen: 2 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    12
mensen veel plezier.

Ik hoop dat ik misschien zondag ff kan komen maar ben er bang voor.
hopelijk kan ik volgende jaar wel weer.
als ik het kan plannen met de kleine. maar een dagje moet dan zeker wel lukken
 
Ik moet helaas afhaken voor het weekend :( Mogelijk dat ik jullie wel tegen kom in Duitsland want zie nu pas dat ik al een motorweekend had staan. Hoop er volgend jaar zeker weer bij te zijn want vorig jaar was top!
 
Nummerplaat en spiegels op de SP gemonteerd. Geheel street legal op wat kleine details na, dus komt ie meters maken op het weekend. :P
 
Mooi, op de SP!

Vincent, veel plezier.

Volgende week rond 18.00 uur zijn wij er ongeveer, of is dat te vroeg?
 
Hey Mannen, ik geloof dat de eersten van jullie rond 18:00 zullen arriveren. Jullie zijn van harte welkom! Willen jullie dan al wat eten?
Oohja voor de nieuwe gasten, het adres:
Scouting Ulestraten
Langs de Gewannen 19, Ulestraten
 
Dat lijkt ons wel lekker, een hapje gaat er altijd wel in.....
Proberen 18.00 uur, maar we gaan dit keer meer binnendoor door België,dus kan ook wat later worden.
Tot vrijdag *O*
 
&@%$#^ motor naar god....... gaat hem dus niet worden dit weekend $@%#&
Ik baal hier heel erg van....Sorry mannen
 
Het wordt nog redelijk weer ! Niet te warm, en kans op een buitje, maar als we het goed plannen, hebben we daar geen last van!
 
Grrrr das idd balen! Wat is er gebeurd als ik vragen mag?
Echt super k$# beetje aan het rijden niets aan de hand, opeens valt dat t ding stil. Geeft geen sjoegge meer, helemaal niets....weet niet wat het is, wordt naar gekeken maar het weekend kan ik wel vergeten. Jullie hebben echt geen idee hoe erg ik daarvan baal B| Jullie allemaal heel veel plezier en wees veilig (ga ik eventjes in een hoekje ;( )
 
Echt super k$# beetje aan het rijden niets aan de hand, opeens valt dat t ding stil. Geeft geen sjoegge meer, helemaal niets....weet niet wat het is, wordt naar gekeken maar het weekend kan ik wel vergeten. Jullie hebben echt geen idee hoe erg ik daarvan baal B| Jullie allemaal heel veel plezier en wees veilig (ga ik eventjes in een hoekje ;( )

Hopelijk een kwestie van kapotte spanningsregelaar en daarna een lege accu!
Nieuw spanningsregelaar, ding aanlopen, stuk flink gassen op de snelweg, en je kunt weer!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan