VTR-SP + basterds meeting 2014

Wat is een geschikte datum voor deze 2014 meeting?

  • - 18/19/20/21 april (lang Paas weekend) kan ook een dag kort

    Stemmen: 0 0,0%
  • - 29/30/31 mei en 1 juni (lang hemelvaart weekend) kan ook e

    Stemmen: 1 8,3%
  • - 6/7/8/9 juni (lang pinkster weekend) kan ook een dag korte

    Stemmen: 0 0,0%
  • - 13/14/15 juni

    Stemmen: 8 66,7%
  • - 20/21/22 juni

    Stemmen: 1 8,3%
  • - 27/28/29 juni

    Stemmen: 2 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    12
Hopelijk een kwestie van kapotte spanningsregelaar en daarna een lege accu!
Nieuw spanningsregelaar, ding aanlopen, stuk flink gassen op de snelweg, en je kunt weer!!
Zat ik ook al asn te denken. Kun je nog mee rijden. En als je het laat vervangen: ga voor een immitatie model, dat wat zwaarder is uitgevoerd dan de originele van honda. Nieuwe accu.... Moet toch te regelen zijn door een bedrijf binnen een dag of 2. Kun je nog mee in ieder geval!
 
Zo, wij zijn weer thuis na een ongelofelijk super weekend *O*
Vincent bedankt weer!
 
Ik hoop volgend jaar weer mee te kunnen. Dit weekeind is toch raar gelopen. Mijn vriendin met hoge koorts en steken in de buik thuis. Dus ik kon ook niet op toernooi.
Maar het belangrijkste is dat het nu weer redelijk gaat.
 
Mooi dat het gezellig was heren!
Misschien volgend jaar maar eens kijken of het budget het toelaat ;)
 
Ik baal helemaal niet ofzo.....
Tof dat jullie het leuk hebben gahad! Volgend jaar ben ik er zeker!!!!
 
Laatst bewerkt:
Ja, geweldig. Organisatie natuurlijk zoals we dat gewend zijn :} , droog en de wegen lagen er geprepareerd bij. Nog excuus aan alle inwoners voor de geluidsoverlast, we hebben er alles aan gedaan maar stiller ging niet .. 8-)
 
Ik zeg niks..... Ik hoor niks..... Ik zie niks....

Wat dan wel? Foto's op de facebook pagina van vtr meeting! (effe googlen en dan vind je um)
 
Laatst bewerkt:
Was weer fantastisch *O* leuke sfeer, goed gegeten en lekker gereden *O* Hulde aan Vincent die het allemaal mogelijk heeft gemaakt :}

Wat ben ik blij met mijn eigen bed...... :')
 
Was weer fantastisch *O* leuke sfeer, goed gegeten en lekker gereden *O* Hulde aan Vincent die het allemaal mogelijk heeft gemaakt :}

Wat ben ik blij met mijn eigen bed...... :')
haha Graag gedaan Daniel. en geniet van je eigen bedje! beetje spartaans moet het ook blijven: jullie willen zo graag op de VTR-SP's blijven rijden! :] :} :P
 
IMG_0994_zpsb2fdf1b9.jpg


IMG_1020_zps6b86b6dd.jpg


IMG_1008_zps53fb5bf3.jpg


;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan