Supermoto Mega Meeting 2014

hey, komt blade, aka blaukäpfchen, ook helemaal richting het supermoto centrum vd wereld? :} 8-) :]

:+


Yep, maar stuk erheen in koekblik :Y

Grotefoto-PQO437EG.jpg
 
Als ik via het stuur ga bevestigen trek ik de motor naar achteren...

Daarom doe ik altijd een bandje om het voorwiel en de goot.
Mocht er een zijspanband losgaan, om wat voor reden dan ook, staat ie toch "vast" op de kar. Vaak doe ik niet eens een spanband achter.
 
Laatst bewerkt:
Het weer van vandaag op de meeting zou fantastisch zijn! :] *O*

Is jouk al bezig met de zonnedans?
 
Hoop de KLE SM waardig te hebben....anders kom ik gewoon in offroad trim die kant op....mits de privé agenda het toe laat...
 
Hoop de KLE SM waardig te hebben....anders kom ik gewoon in offroad trim die kant op....mits de privé agenda het toe laat...
Zet je erbij! Dat geeft je een extra boost om hem af te krijgen.
 
Laatst bewerkt:
Zet je erbij! Dat geeft je een extra boost om hem af te krijgen.

Technisch af zal nog wel lukken...grootste klus is voorwiel omspaken naar 17" en nieuwe bandjes omleggen...

optisch zit er nog zo'n 2 á 3 maanden avonduurtjes knutselen in....plastic repareren, zadel opnieuw bekleden, spuiten....en helaas heb ik er nog een full time baan naast... :+

Staat er nu zo bij...

2m6qtk8.jpg
 
Goedemorgenn,

Ik wil me ook graag aanmelden voor de MegaMeeting samen met Johan v. Velse

2x KTM 640 LC4 SM.

Bedankt en tot dan!
 
Als de bandenleverancier een beetje rap levert staat de KLE eind van de week op de kleine wielen *O*

Ben er dus sowieso bij!
 
Vorig jaar hadden we een opkomst/annmeldingspercentage van 77%. Dat betekend (ongeveer) dat als we er dit jaar 260 op de lijst kunnen krijgen dat we zon 200 kan kunnen verwachten. :)

Ietsjes meer dan de 85 van vorig jaar...
 
Terug
Bovenaan Onderaan