Supermoto Mega Meeting 2014

en waarom niet met 200 man een weekje eerder, oefenen op lelystad Vrije training.hihihihi. motor beetje aanpassen en gaan met die banaan..,.daglicentietje en geen politie
 
De datum komt nu toch wel eindelijk dichterbij.
Morgen nog ff een proefrondje met een aantal.
 
1378228_586781538052035_1004569776_n-kopie_zpsdff0e30f.jpg


De stand van MvD zal ook aanwezig zijn op de meeting met kleding, motoren en een mooie vrouw voor promotie! *O* *O*

Ook zal MotoXshop, SuperMotard trainingen, Paul Bon Motoren en MotorMike banden aanwezig zijn.
 
Top! Wilde net eigelijk MvD handschoenen gaan bestellen, nu kan ik ze tenminste eerst even goed passen en overwegen! :) :) :)
 
Hoop dat ik er ook bij kan zijn.
laatst hele bovenarm+stukje schouder
laten "doen". In de UK.
Dus motorjas zit nu zeer oncomfortabel.
hoop dat het van de week ok is.
 
Hoop dat ik er ook bij kan zijn.
laatst hele bovenarm+stukje schouder
laten "doen". In de UK.
Dus motorjas zit nu zeer oncomfortabel.
hoop dat het van de week ok is.
Oke. Nou we horen het wel voor die tijd nog dan. Sterkte met het herstel.
 
ik kom denk ook wel ff langs, zijn er nog mensen die vanuit vogelenzang/ haarlem en omstreken richting die kant op rijden?
 
ik kom denk ook wel ff langs, zijn er nog mensen die vanuit vogelenzang/ haarlem en omstreken richting die kant op rijden?


Jep mits droog weer komt ik vanuit Haarlem,maar volgens mij word er gemeet bij Ikea met Menno´s crew,zet btw even je PB functie aan ;)
 
Rij op tijd weg met brommert op de kar, volgens maps is het een uur en een kwartier rijden... Dus met kar erachter reken ik op ongeveer anderhalf uur :Y
 
ik kom denk ook wel ff langs, zijn er nog mensen die vanuit vogelenzang/ haarlem en omstreken richting die kant op rijden?

11u vlaggenmasten/boedelbakken Ikea HAARLEM ,
Er zit een Shell om de hoek[oude weg] , we willen om 11u
met volle tank wegrijden :+ :+

ik kom denk ook wel ff langs, zijn er nog mensen die vanuit vogelenzang/ haarlem en omstreken richting die kant op rijden?

11u 8-)

Jep mits droog weer komt ik vanuit Haarlem,maar volgens mij word er gemeet bij Ikea met Menno´s crew,zet btw even je PB functie aan ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan