Supermoto Mega Meeting 2014

Is er ook genoeg ruimte op het terrein om met de auto met een aanhanger erachter te komen? :P
 
Heb ik daar last van als ik uit het noorden de A4 af rij ??????

Ja Menno. Er is wel een omleiding maar weet niet waar die je heen leid. Misschien is de A44 makkelijker en dan binnendoor langs Madurodam Kijkduin naar Poeldijk...
 
Je word eraf gestuurt bij rijswijk den haag zuid , dan ga je de hoornbrug over richting rijswijk/laakkwartier en word je via de neherkade/erasmusweg naar poeldijk geleid denk ik .
Dat is de enige makkelijke weg richting westland op dat moment .
 
Vanavond even een leuke route uitzoeken, kom vanuit de eilanden....

Klein omweggetje inplannen vanaf pontje Maassluis *O*
 
Die van mij staat al te brullen.
AndrEZS.jpg

pFBiZls.jpg
 
Laat maar weten als jullie via de A44 gaan, dan rij ik mee vanaf de overgang op N44 (Wassenaar). Ik ken verder ook een relatief korte route naar de bestmming vanaf daar.

Wil alleen wel beetje betijds daar zijn.

Zou fijn zijn 11;30 bij wassenaar ???
 
Zou fijn zijn 11;30 bij wassenaar ???
is goed, om het wat vloeiend te laten verlopen zorg ik dat ik net na de kruising van de N44/lange kerkdam naast de N44 op het bromfietspad sta te wachten, dit zal ongeveer ter hoogte zijn van de eerste afslag van de raadhuislaan. het zou dan fijn zijn als jullie op de linkerkant van de rechterbaan rijden, zodat ik met jullie invoegen kan (van 0-70km/u optrekken tussen de auto's is niet zo verstandig namelijk.)
houd je op dat stuk wel aan de snelheid, want er staat daar ongeveer ook een flitspaal tussen de bomen ;)
 
is goed, om het wat vloeiend te laten verlopen zorg ik dat ik net na de kruising van de N44/lange kerkdam naast de N44 op het bromfietspad sta te wachten, dit zal ongeveer ter hoogte zijn van de eerste afslag van de raadhuislaan. het zou dan fijn zijn als jullie op de linkerkant van de rechterbaan rijden, zodat ik met jullie invoegen kan (van 0-70km/u optrekken tussen de auto's is niet zo verstandig namelijk.)
houd je op dat stuk wel aan de snelheid, want er staat daar ongeveer ook een flitspaal tussen de bomen ;)

Ik zal m'n haar goed doen voor de [flits] foto 8-)

Zie je morgen
 
Wat is het plan eigenlijk een beetje morgen? 13:00 verzamelen las ik, en dan een stukje rijden? Wordt er ergens gestunt/gespeeld ofzo? Kan ik ff wat filmen.

[me="Bananeman"]komt ff voorbij gevlogen :+[/me]
 
Wat is het plan eigenlijk een beetje morgen? 13:00 verzamelen las ik, en dan een stukje rijden? Wordt er ergens gestunt/gespeeld ofzo? Kan ik ff wat filmen.

[me="Bananeman"]komt ff voorbij gevlogen :+[/me]

"Maarja ik heb geen bananen, ik heb geen bananen vandaag!"
 
Geen bananen nee :+ maar wordt er ergens nog meer gedaan dan ouwehoeren?
Tot nu toe, 267.5 rijders. En die komen niet alleen uit Zuid Holland!



Zorg dat je met een volle tank komt!



De bedoeling is om 13:00 uur te verzamelen, alle motoren in een rij!

Ff een babbeltje en wat foto's maken.

Dan gaan we een klein rondje rijden en eindigen weer bij de startplek.



Vd Ende zorgt voor het drinken en een speciaal Supermoto menu voor een snelle hap.





Ook willen we dit jaar een groepsfoto maken met iedereen die ons vest draagt.

Klein verzoek voor alle GoPro rijders, we zouden graag dit jaar de primeur willen met het eerste filmpje.

Dus het verzoek is om even te wachten met het posten van je eigen filmpje tot wij ons filmpje hebben gedeeld. Bij voorbaat dank.



Er zullen stands staan van onder andere MotoXshop, Paul Bon Motoren, Motor Mike Banden, SMZH, Supermotard Trainingen en

Marcel v Drunen Racewear. Dus het beloofd een gave dag te worden.



Met vriendelijke groet,

SMZH Crew





Lees meer: http://m.supermotozuidholland.nl/waar-is-wat-te-doen/
 
Thanks, had ik gelezen idd. Maar "klein rondje rijden" is niet heel duidelijk :+ Mensen met meer info mogen me ook een PB sturen.

En bij wie moeten wij straks ons videomateriaal aanleveren?
 
Met 267,5 personen / motoren een rondje rijden gaat een uitdaging worden dan .
Ben erg benieuwd , tot straks !!
 
Terug
Bovenaan Onderaan