Triumph Speed Triple topic deel 42

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vind het wel jammer trouwens dat ik zelf niets leuks te knutselen heb op de speed :p alles wat ik wil zat er al op toen ik het kocht :+ (First world problems)

Nu:
- Rempotjes van Rizoma (Triumph branded)
- Pazzo rem schakel hendelje
- Duoseatcover
- Bellypan
- Flyscreen
- Dop op het achterwiel

Haalt een ander luchtfiltertje nog wat uit?
 
Vind het wel jammer trouwens dat ik zelf niets leuks te knutselen heb op de speed :p alles wat ik wil zat er al op toen ik het kocht :+ (First world problems)

Nu:
- Rempotjes van Rizoma (Triumph branded)
- Pazzo rem schakel hendelje
- Duoseatcover
- Bellypan
- Flyscreen
- Dop op het achterwiel

Haalt een ander luchtfiltertje nog wat uit?

Alles wat alu is zwart poedercoaten..
 
Vind het wel jammer trouwens dat ik zelf niets leuks te knutselen heb op de speed :p alles wat ik wil zat er al op toen ik het kocht :+ (First world problems)

Nu:
- Rempotjes van Rizoma (Triumph branded)
- Pazzo rem schakel hendelje
- Duoseatcover
- Bellypan
- Flyscreen
- Dop op het achterwiel

Haalt een ander luchtfiltertje nog wat uit?
nee :N zie je niks van
 
vandaag naar alphen aan de rijn gekacheld.. was echt prima weer, niet koud, zonnig..wat een mazzel, goed dagje uitgezocht
 
...op de Sportboxer werkelijk bizar felle LED-knippers...

...'n origineel BMW-artikel..., maar helaas met een prijs van ruim 35 Euro per stuk ook redelijk aan de dure kant, en dan kwamen daar de kabeltjes nog bij... :/

...wel mooi spul echter ; gewoon plug & play en geen gezeur met extra weerstandjes enzo...

[afbeelding]
Ongeveer net zoveel als de originele Triumph LED knippers dus
 
Laatst bewerkt:
Ik heb mijn geïntrigeerde knipperlichten in mijn achterlicht uitgeschakeld, heb er hele mooie originele Triumph led knippers net boven mijn kentekenplaat gemonteerd *O*
 
Nu alleen nog even SAI uitschakelen en alles eraf slopen(scheelt weer gewicht) wel even de platen op de kop vervangen voor titanium afdek plaatjes
 
Zo net weer een tandartsje gespeelt met de achterband van de triple :P Gaatje gevuld. Daar zat een stalen haartje in van een straatveegmachine, gemeen dun en scherup. Ja dat was weer bloedende vingers voordat ik klaar was |(
Had vooraf gechecked of ik alles had, plakkers, lijm zelfs 2x. Alleen de ene was leeg en de andere hard B|

Toen had ik de band er al af en alle winkels waren al dicht. Kon trouwens toch nergens heen, de Speed kreupel (op een wiel) dus geen vervoer. Gelukkig had de Chinese Toko hier tegenover bandenplak spullen :} Dus toch kunnen fixen.

Zo weer met een gerust hart oppad morgen. Maar wat stuurt dat zwaar een te zachte achterband :( Gelukkig dat dat nu weer anders is *D


:W

echt een handige donder die sua je kan wel voor je zelf beginnen :+
 
Vind het wel jammer trouwens dat ik zelf niets leuks te knutselen heb op de speed :p alles wat ik wil zat er al op toen ik het kocht :+ (First world problems)

Nu:
- Rempotjes van Rizoma (Triumph branded)
- Pazzo rem schakel hendelje
- Duoseatcover
- Bellypan
- Flyscreen
- Dop op het achterwiel

Haalt een ander luchtfiltertje nog wat uit?

kan wel maar misschien dan wel afstellen op de bank
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan