MF Gooi en Vechtstreek Deel 146.... Zomer Editie!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Me dunkt dat die twee opmerkingen bij elkaar horen ... _O-

Ben helemaal geen racer, maar tijdens het examen 3 maal de examinator kwijtgereden.
Vond 'ie een goeie beurt ...



Oh ja: :W allemaal !!!!



Hoooooi! :W


Winterslaap is voorbij :') *O*
 
ik moet nog opletten dat de zomer-editie gesloten is nog voordat de zomer begint _O-

#snelheid: van 'n buschauffeur wordt (in het Gooi, althans) verwacht dat hij/zij Het Nieuwe Rijden toepast (met gemiddeld 1:3 op Diesel loont dat met een bus) in combinatie met comfortabel en (zoveel als mogelijk) op tijd rijden. als je met een bus/vrachtwagen te hard gaat en je moet ineens in de ankers, is dat niet comfortabel, kost geld (brandstof/extra remslijtage), en zoals eerder gezegd, een bus weegt een tonnetje of 10, dus als dat ergens tegenaan kleunt, geeft dat nogal wat rommel. en om dan ineens je naald tegen de 60 aan te drukken, druist dan een beetje tegen je gevoel van (verkeers-)veiligheid in. geen rekening houdend met het feit dat een motorrijder kwetsbaar is en van het gevaar weg moet rijden, zoals eerder gezegd.

mijn rijschool (eenmanszaak, oud-coureu...eh...-koerier, zou dat 't zijn?) zit in Hilversum, maar hij liet me het hele Gooi zien: stuurde me door de achterafstraatjes in Laeren, joeg me over de rotondes in Huizen, liet me in Baarn tegen het verkeer in rijden ('joh, wat doe jij nou?') en dirigeerde me door de straatjes achter de Brinklaan in Bussum. het enige wat niet echt lekker meezat, was de snelweg (en het kijken, maar daar had ik bij B en D ook moeite mee)

dus eigunluk valt het best wel meej :]

dikke kans dat je bij de beste rijschool van de regio zit dan.. klinkt als Jon van Motojon *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
Welke winter?? Vandaag zou ie weer uit de stalling mogen maar eerst de accu eens aan de lader hangen enzo :)

Leren pak invetten, vizier schoonmaken en wachten tot de voorspelde regen weg is, das weer n beetje jammer he :Y Maar tot die tijd, zon, lente, warm! *O* *O*
 
Winter?

7 Dec en 19 Jan nog gereden, weinig last van een winterstop gehad. :) Raar genoeg lijken er in Maart dan niet echt dagen georganiseerd te worden... :/
 
:W

alweer 2 daagjes thuis in het saaie Nederland -O-
had al wat foto's op fb geplaatst, maar moet er nog ruim 700 stuks + 12 gig aan filmpjes uitzoeken :+

nu maar eens bijlezen :+
:Y foto's

Zooooooooo, good morning, lekker een half uur in 10 km file gestaan om er daarna achter te komen dat de oorzaak al lang verdwenen was |(

Schijnt een lekker dagje te worden vandaag, enjoy als je vrij bent en ervan kunt genieten :Y
-O- file is altijd vervelend

goedemiddag wegmisbruikers haha zo even lekker op jazz zijn ktm naar het werk gereden
heel braaf :9

idd mooi weer, voor diegene die vrij zijn geniet ervan!

SD: welcome home sweet home ;)
R stuk ?

Jij mag niet meer raden! O-)
:')

Volg al een tijdje dit project, maar nu is ie tot leven gekomen! :} :}

gixxerron in "Attack of the Sharp Dressed Z13/6"
klinkt lekker

vanavond lekker gesport en nu nieuwe Top Gear aan het kijken
mooie auto zit erin Alfa Romeo Disco Volante
2013-Alfa-Romeo-Disco-Volante-by-Touring-front-three-quarter-lawn.jpg
 
ik heb ook geen kwaad woord over hem. het gedoe over mijn snelheid wil(de) bij mij niet inzinken. is dus mijn 'probleem'. over zijn manier van lesgeven en commentaar leveren niets dan lof (soms best jammer dat je geen opmerking terug kon geven via het oortje... :) )
 
geef ik nou gotverdomme voor jan lul advies :?
 
DD : nee nee wat zeg jij nou haha.. Jazz gaat hem verkopen dus nu kan het nog is.

R6 doet het uitstekend staat te glimmen en wachten voor de verhuizing!

En wat mag dat kosten die A.Romeo?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan