MF Gooi en Vechtstreek Deel 146.... Zomer Editie!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goed bezig Fred....
.. echter voor ons ietwat uit de richting om te combineren met tuinieren en het aansteken van de BBQ morgen. Maar.. een ijsroute.. altijd leuk! Veel plezier alvast.. :]
 
Koffie :Z




Lekker weer om te rijden. Geniet er van :Y



@ Nieuwen:Welkom :)
 
Welkom voor alle nieuwen en herintreders...

Helaas geen tijd om te rijden dit weekend. Enjoy!
 
Zit altijd wel een duitser in ons midden :P

Of een goudzoeker :+

Nieuwelingen: welkom of welkom terug :W

Koffiestop: mooi moment om het vissen weer op te gaan pakken *D 8-)

Hier ook geen tijd om te rijden dit weekend, Louise moet vandaag afzwemmen *O* *O* *O*
En morgen druk met een pc migratie bij mijn oom :P
 
Laatst bewerkt:
Ik kom misschien ook nog even naar "het circuit". Kijken of ik het allemaal in een dag kan proppen. Nu de winterbanden wissel van de Fiasco en er is iets met een slepend remmetje. :X
 
Laatst bewerkt:
:Z eerst meer koffie.


Deel 147 vast klaargezet voor als het druk wordt, dus zwaai maar vol :P



:W
 
Nog even de quali kijken van de F1 en dan de motor klaar maken. Eerst de Suz en dan wellicht ook de ktm even. Die heeft dit jaar nog steeds miet gereden.
Regent trouwens lekker bij de F1, kan leuk worden morgen als t zo blijft :)
 
Lekkurrr.. Straks de Z weer eens aanslingeren. Hoop toch steeds weer dat het 't laatste ritje is zodat ik de Italiaanse schoonheid in huis kan halen O-)
 
Moggeuh :W

Kut geslapen... ff kijken of ik richting circuit kom.

Juju, welkom terug. En meteen van harte gefeliciteerd. Dont loose your mojo vandaag en keep the groove on ^^

Welkom rene.

Dan is het nu tijd om me bakkie koffie.
 
Eindelijk al die @#@$ boodschappen weg :+
Nu maar is toertje doen! :W :W :W :W

Circuit lijkt me ook wel is leuk. Maar misschien ben ik echt een dikke newbie. Welke bedoelen jullie dan? Is dat politiecircuit? Gaat iig vandaag niet lukken, maar volgende keer zeker van de partij.
 
Laatst bewerkt:
ZONdag rijden kan wel. Eventueel verzamelen bij AC-de Meern (heet nu Starbucks) en dan bij Vianen de Lek over: aan de zuidkant langs de dijk naar Rhenen. In Rhenen een ijsje halen bij Martino ijs, Frederik van de Paltshof, www.martinoijs.nl

Hoe vroeg (laat) wil(len) je (jullie) gaan rijden?
10.30 uur verzamelen bij Starbucks , Meerndijk 59, De Meern
en om
11.00 uur gaan rijden?
(Starbucks ligt tegen de zuidkant van de A12)

De route (de Meern-Rhenen) heb ik wel.

(Ik moet om uiterlijk 16.00 uur thuis zijn).

Dan rijden we later in het seizoen de complete ISROUTE langs totaal 7 verschillende ijs-tenten: Zeist-Wijk bij Duustede-Rhenen-Oosterbeek-Garderen-Blaricum-Soest).

Ik probeer morgen rond half 11 bij de Starbucks/BurgerKing te zijn!
Wel haak ik rond 13:00 af (na de lunch?) voor een andere afspraak :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan