wie is mielko

@ehe Ik heb er over gedacht om er ook echt een springer van te maken.Maar dat is weer een heel ding uitvinden.Er moet nu een beetje schot in komen.........
 
ik heb er zelf ook wel eens over gedacht, maar ik denk dat dit zijwaarts veel stijver is dan een echte springer.
misschien dat een girder dan nog wel een beter idee zou kunnen zijn
 
90px-Close_up_of_ironwork_construction%2C_bridge_at_Llandeilo%2CPowys.jpg
 
Ik heb net de cx span weer een nieuw laagje smurf blauw gegeven,dus die knalt er weer lekker tussen uit!!Heerlijk waterverf en een flinke sop kwast.Zo klaar :+

Tot morgen,en spreek mij ff aan,want ik heb geen idee welke koppen achter jullie forum naam zit :?
 
Laatst bewerkt:
Misschien bij jullie,maar ik heet gewoon echt mielko
Ik heb niets te verbergen,alleen voor de belastings dienst _O-
 
Laatst bewerkt:
Had dit topic al vaker voorbij zien komen. Leuke projecten! En die Civic: Nooit meer weg doen, erg gaaf! :}
 
Het verbaast mij zo hoe lang je over sommige klusjes doet,vandaag de remmerij af gemaakt.
Dat wil zeggen schetsplaten iets aangepast, "even" een paar oortjes maken.
Stukje strip afzagen,gatje boren,souvereinen,beugeltje mooi afronden,passen,weer aanpassen,dan weer passen.Even hechten nadat je je rot hebt gezocht naar iets om het oortje vast te houden .
Nog eens kijken ,toch niet mooi vinden.Weer opnieuw beginnen.
Om na 4,5uur later een simpel klusje te klaren......
Nu staan de schetsplaten wel mooi in lijn met de voorvork.
Staan de "schoorstangetjes"in lijn met de onderbrug .
En kan het geheel nog scharnieren ook.

Even............
Foto1k0-HSF647ZZ.jpg


En nu moeten de remslangen nog netjes worden aan gesloten.....
 
Laatst bewerkt:
die ligt er nog los op :-)


Nog een verzoek,
Ik heb voor mijn span voorwiel een andere band nodig,er zit nu een 140-90-15 op.
Deze is in werkelijkheid 143mm breed.En past niet tussen mijn vork.

Wie heeft een 130-90-15 achterband op zijn motor zitten,en wil voor mij de werkelijke breedte opmeten voor mij?
Dit zou mij een berg geld schelen als ik gelijk de juiste band kon bestellen.

Mocht je een 140-90-15 hebben zou u dan eens willen kijken of dat merk toevallig onder de 140MM zitten .
Want onderlinge merken kunnen behoorlijk schelen qua breedte

Alvast super bedankt!
groet mielko
 
Ligt ook erg aan de breedte van de velg. Dan kan een 130 zelfs breder uit vallen.
Ik heb er een 195 onder die op een 5,5 velg zit. Werkelijke breedte is 180.
Een 130 op de zelfde velg, zelfde merk, zal gewoon 10mm smaller gaan worden.
 
Laatst bewerkt:
maar dit is toch een autovelg?
waarom niet een autoband erop dan?
is de velgrand wel hooggenoeg voor een motorband? aangezien een autoband niet zomaar op een 15"motor velg past
 
Terug
Bovenaan Onderaan