wie is mielko

De aanhouder wint, en met vallen en opstaan leert men. Dus kop op en doorbouwen ;)

Als alles klaar is sta jij en wij waarschijnlijk ook *O*
 
Binnenband zit er net in......
Alleen zit het ventiel gat uit het midden(autovelg) dus zit de band eigenlijk niet goed.En tik het ventiel de remtangen steeds aan ....
Morgen er weer af,en gat in het midden boren.
Deze velg zal toch nooit een tubeless band kunnen houden.

Als mijn humeurl weer wat gestegen is gaan we weer verder.
 
wel een beetje raar verhaal...
nooit geweten dat er andere velgmaten gebruikt worden voor buitenbanden met binnnen banden dan voor tubeless banden
 
wel een beetje raar verhaal...
nooit geweten dat er andere velgmaten gebruikt worden voor buitenbanden met binnnen banden dan voor tubeless banden
ik vind het een geweldig verhaal! en zeker omdat het mij niet overkomt en wel bij mielko!

;)
 
wel een beetje raar verhaal...
nooit geweten dat er andere velgmaten gebruikt worden voor buitenbanden met binnnen banden dan voor tubeless banden

ik heb ooit een plaatje gezien met de verschillen maar vind het nu niet. Misschien was dat nog op school
 
wel een beetje raar verhaal...
nooit geweten dat er andere velgmaten gebruikt worden voor buitenbanden met binnnen banden dan voor tubeless banden
De velgranden verschillen volgens mij, tubeless moet daar immers op afdichten, band met binnenband niet. :)
 
Ik vond deze.Daar kan ik mij weer aan optrekken
full
 
wel een beetje raar verhaal...
nooit geweten dat er andere velgmaten gebruikt worden voor buitenbanden met binnnen banden dan voor tubeless banden

Velgen, bv 4,5Jx16H2

de vorm van het velgbed, hoorncode; J=17,3mm; K=19,6mm; JK=18mm; L=25,4mm

De "humb" in het velgbed (waar de band overheen springt) : H= enkele hump; H2= dubbele hump; FH= flat-hump; FH2= dubbele flat-hump; CH= combinatie hump; SL= special ledge; EH2= dubbele extended hump.

:+
 
Handig dat lijstje!
Ook in de kroeg.
Kunnen we dames mee rubriceren. H2 of EH2.

Pfff was het maar weer vrijdag.
 
Lekker gehobby'd 2 houders gemaakt voor de toeter en startknop .
Foto1k0-XGYF8UGV.jpg

Foto1k0-CTKI4XVN.jpg


Ook op het www een oude motor gevonden met dezelfde kleuren die ik in mijn kop heb.Ik vind het een mooie fiets !
Foto720-IY7SCPEB.jpg


De bedrading is al weer een eind,alleen nog knipperlicht verzinnen .Ik moet alleen nog bedenken welk soort schakelaar ik ga gebruiken.
 
Flessen zijn er voor gemaakt om leeg te maken.

Mooi gemaakt Mielko! Leuk ouderwets en toch clean uiterlijk krijgt het zo.
 
Ik vind het alleen jammer dat er straks weer rem/koppeling met hydro reservoir op moeten komen....
 
Kijk eens naar een oude R80, die hebben een kabel bediende rem naar een rempomp onder de tank.
Zo ga ik het straks op de KlassiK ook doen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan