wie is mielko

Het sinterklaas treffen in Oostende is dit jaar nu definitief weer terug op haar oude plek midden in de stad!Super!
Half de middag halen we de sint op in de haen van oostende,om met de sint rond te gaan.Soepje tussendoor .Daarna door naar het treffen .
Biertje drinken ,de stad ff in om in het "kiekenhof" bier met kip te eten .Dan terug naar het treffen of nog een kroegje pakken.
 
Is dat nog steeds in dat oude fiets stadion met die betonnen kombaan? Ook weleens geweest, maar da's al ff geleden ;-)
 
Enige wat ik nog weet is dat ik laat aan kwam, geen plek voor tentje meer en ik op een parkeerplaats buiten het terrein heb geslapen.

Was wel makkelijk tentje opzetten, scheerlijntjes aan spiegels van geparkeerde auto's :P
 
Vandaag naar een tof beursje geweest in belgie.
Heerlijke beurs voor mensen die niet bang zijn voor vieze handen.Lekker graaien in allerlij bakken en hopen.
OTB2015_small.jpg


Daar wat leuke dingen gescoord.
Een of ander handgreepje voor 5E .
360.jpg


Een brandblusser die mijn koelwater overloop tankje gaat worden voor 20E(vond ik geen koopje,maar ik moest hem gewoon hebben)
360.jpg


En voor 10E een onbekend kastje wat ik op de gok mee nam.Hij past bijna helemaal .
360.jpg


Weet iemand waarvan dit kastje kan zijn?Want ik kan er nog wel 1 gebruiken voor de andere zijde.
 
Laatst bewerkt:
Bij mij kwam de ruit over het deel waar jou handgreep zit. Komt dat niet in de knel?
Verder lekker in de weer Mielko! Al lijkt het soms wat overleden met het rouw kader ;)
 
Ik heb geen ruit of opbouw,dus de handgreep zit niet in de weg.

Ik zal een ander lijstje proberen volgende keer ,haha. _O-
 
Heeft iemand enig idee wat voor blusmiddel er in zou kunnen zitten.Hij zit nog vol namelijk.Wie weet wat voor lelijk spul er in zit,alvorens ik hem leeg laat lopen zonder bescherming op .
 
Vandaag naar een tof beursje geweest in belgie.
Heerlijke beurs voor mensen die niet bang zijn voor vieze handen.Lekker graaien in allerlij bakken en hopen.
[afbeelding]

Daar wat leuke dingen gescoord...En voor 10E een onbekend kastje wat ik op de gok mee nam.Hij past bijna helemaal .
[afbeelding]

Weet iemand waarvan dit kastje kan zijn?Want ik kan er nog wel 1 gebruiken voor de andere zijde.
Da's geen Jawa, herken het model ook niet. Zou me overigens niet verbazen als hij een kwart slag rechtsom bedoeld is, gezien de positie van het slot.
 
Laatst bewerkt:
Hij zit bij mij niet zoals hij hoort nee.
Als hij echt van deze Peu is,dan word het lastig zoeken naar zijn spiegelbeeld.........

Een iets andere foto van het kastje
360.jpg
 
Laatst bewerkt:
Tsja, ik weet dat ook niet uit mijn hoofd maar ik herken een bepaalde stijl en ik kan goed zoeken.
Dat is m'n werk ook; zoeken, en weten waar je iets kunt vinden.
 
Gelukkig zijn er mensen die dat leuk vinden en ook kunnen.
Ik kan nog geen speld in de google hooiberg vinden........
 
Terug
Bovenaan Onderaan