'laat hier je icoon / avatar resizen' #5

hallo
ik ben zelf al wat aan het spelen geweest, maar krijg hem niet kleiner :(
zou iemand zo lief willen zijn om hier van een avatar te maken ?
mijn dank is zeer groot :Y :Y
full
 
Kan er mij iemand helpen?

Mijn nummerplaat kentekenplaat in mijn avatar is ingeleverd, en zal nog even motorloos blijven.

De werking van mijn avatar zou gewoon hetzelfde moeten zijn, maar de kentekenplaat zou vervangen moeten worden.

Dus gewoon switchen met een interval van 1 à 1,5 seconde met volgende afbeeldingen in die volgorde:
full

full

full

full


Alvast heel veel dank voor diegene(n) die dat voor mij willen doen! *O*

Al hoop ik dat het niet lang gaat duren voor ik weer terug naar hier kan komen, om weer een kentekenplaat in mijn avatar te verwerken :P
 
Kan er mij iemand helpen?

Mijn nummerplaat kentekenplaat in mijn avatar is ingeleverd, en zal nog even motorloos blijven.

De werking van mijn avatar zou gewoon hetzelfde moeten zijn, maar de kentekenplaat zou vervangen moeten worden.

Dus gewoon switchen met een interval van 1 à 1,5 seconde met volgende afbeeldingen in die volgorde:


Alvast heel veel dank voor diegene(n) die dat voor mij willen doen! *O*

Al hoop ik dat het niet lang gaat duren voor ik weer terug naar hier kan komen, om weer een kentekenplaat in mijn avatar te verwerken :P
hGKX0Yz.gif
link :)
 
Laatst bewerkt:
Hoi Sloop,wil je deze foto resizen,en als avatar aan mijn profiel toevoegen? Mijn dank is oneindig,ben zelf zo slecht met computers........ :W
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan