NijmegenTopic 32: rebooting all systems

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een warm welkom :)

Aangezien ik nog niet zo lang in Nijmegen woon en nog niet zo bekend ben, wie weet er een rustig terrein waar ik wat AVB-oefeningen met mijn eigen motor kan doen?
 
Wat een warm welkom :)

Aangezien ik nog niet zo lang in Nijmegen woon en nog niet zo bekend ben, wie weet er een rustig terrein waar ik wat AVB-oefeningen met mijn eigen motor kan doen?

dit is een erg rustig terrein:

oefengebied.PNG
 
Wat een warm welkom :)

Aangezien ik nog niet zo lang in Nijmegen woon en nog niet zo bekend ben, wie weet er een rustig terrein waar ik wat AVB-oefeningen met mijn eigen motor kan doen?

Sorrie, uiteraard van harte welkom Paul (denk ik.... je weet het tegenwoordig immers maar nooit...) ;)

Speltip 1: Trakteren op koffie met gebak bij de eerste live ontmoeting van dit stelletje ongeregeld.

Speltip 2: Alles met een flinke vrachtwagenlading zout nemen wat hier gepost wordt. (In ieder geval datgene dat ik post).

Speltip 3: Spreid je kansen....

:Y
 
Ik meld me ook maar 's in dit topic. Heb sinds een aantal weken mijn eerste motor: Yamaha FZ6n (2005) en woon sinds een ruime maand in Nijmegen.

Kom altijd veel motorrijders tegen als ik op pad ben. Maar of er MF'ers tussen zitten?

Welkom.
Foto van de fazer dan weten we naar wie we als een maf moeten zwaaien :+
 
Sorrie, uiteraard van harte welkom Paul (denk ik.... je weet het tegenwoordig immers maar nooit...) ;)

Speltip 1: Trakteren op koffie met gebak bij de eerste live ontmoeting van dit stelletje ongeregeld.

Speltip 2: Alles met een flinke vrachtwagenlading zout nemen wat hier gepost wordt. (In ieder geval datgene dat ik post).


Speltip 3: Spreid je kansen....

:Y

:Y
 
Tja... de tijd komt dat je uit moet gaan leggen wat 2-takt was -O-
 
Wie van hier lijkt het leuk om een keer als groeps uitje te gaan paintballen? :+

ben pas bij de paintball boerderij geweest als je op vakantieveiling kijkt kun je voor 6 man betaal je 12 euro ofzo voor 6 mand wat geen geld is. Alleen dan komt het de balletjes zijn duur en die schiet je er veel op eind van de dag 55 euro kwijt, maar wel supervet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan