NijmegenTopic 32: rebooting all systems

Status
Niet open voor verdere reacties.
staat nou een clubje politie op de energie weg thv de voetbal velden, te laseren en controleren.......

Lekker laten staan , die doen ook hun werk , en als je netjes aan de snelheid houdt hoeven hun niets te doen , beide partijen blij toch :9
 
Lekker laten staan , die doen ook hun werk , en als je netjes aan de snelheid houdt hoeven hun niets te doen , beide partijen blij toch :9


Ik zag ze op tijd, dus keurig met 55 voorbij getokkeld....


Reed er iemand van hier vanmiddag over de griftdijk naar nijmegen, trok door in de 1 en jaagde hem tot 3 x toe in de begrenzer voor dat ie de 2 had gevonden ???
 
nah... dat laat ik aan anderen over. De RSV heeft zo achterlijk veel koppel dat ik op moet passen dat ik dit niet te vaak ga doen.. zonder moeite op 't achterwiel trekken is wel nice, maar niet voor mij

Haha, had ook niet verwacht dat dit je nieuwe hobby zou worden. (Wheely's maken)
Maar de mille / rsv staat bekend om zijn vermogen (onderin) :Y
 
Laatst bewerkt:
Hoi djibber, nu we toch weer opnieuw begonnen zijn zou je dan de blackbird kunnen wijzigen voor deze.

3454633c31d35556b713e89ab728a38b


f12aa41b67b2192d04d4f63e70795d5c


Is toch iets meer bij de tijd :)
 
Haha, had ook niet verwacht dat dit je nieuwe hobby zou worden. (Wheely's maken)
Maar de mille / rsv staat bekend om zijn vermogen (onderin) :Y

Dat had ik met de TL1000s dat was ook zo'n beest, daar zat een power in en de TLr was nog maffer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan