NijmegenTopic 32: rebooting all systems

Status
Niet open voor verdere reacties.
Stonden te laseren op 100km weg -O-

Ergens hoop ik nog steeds dat je je oude kuren nog niet verleerd bent en een goede 1 april grap uithaalt en er aan vast houd....

Mocht dat niet het geval zijn, dan is dat wel heel zuur :/
 
Stonden te laseren op 100km weg -O-

hmmm....

95691081cccce48ea458e0adfd1aba8790d56ee8b1996c96f6a1884779800548.jpg


laseren op een autoweg.... hmm....
 
Zo in ieder geval weer wat leven hier :+
Al is het van korte duur.

En voor het geval niet duidelijk was: Het was gisteren idd 1 april :W
 
Zo in ieder geval weer wat leven hier :+
Al is het van korte duur.

En voor het geval niet duidelijk was: Het was gisteren idd 1 april :W

zie je wel! :+

ik wist t gewoon _O-

jij kan zo smerig stellig vasthouden aan zoiets xD
 
Ik meld me ook maar 's in dit topic. Heb sinds een aantal weken mijn eerste motor: Yamaha FZ6n (2005) en woon sinds een ruime maand in Nijmegen.

Kom altijd veel motorrijders tegen als ik op pad ben. Maar of er MF'ers tussen zitten?
 
Ik meld me ook maar 's in dit topic. Heb sinds een aantal weken mijn eerste motor: Yamaha FZ6n (2005) en woon sinds een ruime maand in Nijmegen.

Kom altijd veel motorrijders tegen als ik op pad ben. Maar of er MF'ers tussen zitten?

Nee, hier zitten alleen maar Wannabee motorrijders of Havebeen motorrijders.... -O-
 
Ik meld me ook maar 's in dit topic. Heb sinds een aantal weken mijn eerste motor: Yamaha FZ6n (2005) en woon sinds een ruime maand in Nijmegen.

Kom altijd veel motorrijders tegen als ik op pad ben. Maar of er MF'ers tussen zitten?

hoi paul, welkom :W

als die motorrijders die je tegen komt met open pijpen rijden zijn het zeer waarschijnlijk leden van dit stelletje ongeregeld :+
 
Ik meld me ook maar 's in dit topic. Heb sinds een aantal weken mijn eerste motor: Yamaha FZ6n (2005) en woon sinds een ruime maand in Nijmegen.

Kom altijd veel motorrijders tegen als ik op pad ben. Maar of er MF'ers tussen zitten?

Welkom paul! :W
 
Ik meld me ook maar 's in dit topic. Heb sinds een aantal weken mijn eerste motor: Yamaha FZ6n (2005) en woon sinds een ruime maand in Nijmegen.

Kom altijd veel motorrijders tegen als ik op pad ben. Maar of er MF'ers tussen zitten?


Welkom bij dit zooitje ongeregeld :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan