Motorsloperij Eindhoven Deel XLVIII Sloperij op volle toeren

Dat kan ook ........ heb je al die kromme lantaarnpalen al eens gezien op FF !

Ik rij zelf ook FF......maar dan met 80 km/uur hup KD.

Er zijn er ook die rijden FF met 200km/uur ...dan vol in de ankers tot 80km/uur...... hup KD. :?

Op het circuit kan je een KD maken met 200km/uur *D

Bandjes warmrijden. En af en toe is het gewoon heerlijk om volle bak aan te komen rijden, 2x terug te schakelen, achterkant laten kwispelen en dan met je knie aan de grond de bocht door.

Die bocht wordt eerdaags wel eens aangepakt, en er zijn in die omgeving veel leukere bochten om te rijden waar het wel overzichtelijk is :Y
 
Inderdaad, gewoon een paar rondjes volle bak knallen :Y . Al dat homoseksuele gedoe van tegenwoordig daar is gewoon te treurig om aan te zien.

Staat er een groep van 20 man een beetje te ouwehoeren, kom nou :') .
 
Ging weer lekker daar vanavond! Ik was helaas in het koekblik, dus sorry dat ik in de weg reed. Hand opsteken en aan de kant rijden werd niet begrepen helaas, maar goed. :+
 
Inderdaad, gewoon een paar rondjes volle bak knallen :Y . Al dat homoseksuele gedoe van tegenwoordig daar is gewoon te treurig om aan te zien.

Staat er een groep van 20 man een beetje te ouwehoeren, kom nou :') .

Hans, zullen we binnenkort weer gaan praten op FF? :Y
 
Inderdaad, gewoon een paar rondjes volle bak knallen :Y . Al dat homoseksuele gedoe van tegenwoordig daar is gewoon te treurig om aan te zien.

Staat er een groep van 20 man een beetje te ouwehoeren, kom nou :') .

ik ben zelf dus zo een homoseksueel :+ Ik woon er in de buurt en heb heb daar mijn eerste schaamrandjes weg gereden en veel aan geleerd..

Nu kom ik er nog regelmatig.. gezellige mensen, niemand tot last. ruimen alles netjes op en doen verder geen gekke dingen. zelfs de politie die wel eens stopt komt gerust een praatje maken en staan zelfs te kijken als er een paar rijden. niks mis mee
 
ik ben zelf dus zo een homoseksueel :+ Ik woon er in de buurt en heb heb daar mijn eerste schaamrandjes weg gereden en veel aan geleerd..

Nu kom ik er nog regelmatig.. gezellige mensen, niemand tot last. ruimen alles netjes op en doen verder geen gekke dingen. zelfs de politie die wel eens stopt komt gerust een praatje maken en staan zelfs te kijken als er een paar rijden. niks mis mee


homoseksuele agenten dus :+
 
Al wat rest zijn zwarte strepen op het grijze asfalt. De bomen vormen stille getuigen. Wie een levige fantasie heeft kan het verhaal nog herleven.

Einde poëzie.
 
Beste MFers,

Vandaag post gehad van het CJIB. Op 1 mei heb ik blijkbaar een overtreding begaan zonder te zijn staandegehouden.


OMSCHRIJVING OVERTREDING: Op een kruispunt geen voorrang verlenen aan bestuurders van rechts

LOCATIE: PARK FORUM BETREFT RONDGAANDE WEGEN

OPGELEGDE SANCTIE: €230,-

Ik snap hier helemaal niets van. Ik ben niet staandeghouden of niets. Ik weet wel dat ik op die dag een paar rondjes heb gemaakt. Maar ik weet zeker dat ik niemand heb gehinderd of geen voorrang heb verleend.

Wat moet ik nu aan met deze boete?

Komt deze boete jullie bekend voor als FLIGHT FORUM gangers?


Ik hoor graag van jullie!
 
Ik denk dat dat het enige was waarop ze je konden bekeuren en dat je 'mazzel' heb gehad. Hoor wel meer van die rare verhalen de laatste tijd. Kennis was (ok wel vrij laat maar nog voor de lijn) kennelijk voor een politie in burger de afgaande weg opgereden met ietwat teveel snelheid en die werd dus staande gehouden en er werd meteen gedreigd (en zeggen dat ie de brief vanzelf kreeg) met het aanmelden voor een cursus...
 
Ik denk dat dat het enige was waarop ze je konden bekeuren en dat je 'mazzel' heb gehad. Hoor wel meer van die rare verhalen de laatste tijd. Kennis was (ok wel vrij laat maar nog voor de lijn) kennelijk voor een politie in burger de afgaande weg opgereden met ietwat teveel snelheid en die werd dus staande gehouden en er werd meteen gedreigd (en zeggen dat ie de brief vanzelf kreeg) met het aanmelden voor een cursus...
Heeft het verkeer dat naast mij komt bij het uitgaan van de bocht voorrang?
 
Terug
Bovenaan Onderaan