Motorsloperij Eindhoven Deel XLVIII Sloperij op volle toeren

Dit is een 450cc 4t uit 2010, eigenlijk niet echt mijn ding zo'n 4 takt maar deze rijd wel lekker.

Wat wou je vragen over die Suzuki? :)

Ding heeft een paar maanden stilgestaan, verkoper is bang 'm te starten maar zou gewoon moeten kunnen toch? iig, als de carbs niet vergomd zijn.

450 crossers zijn beesten, maar die 250cc 2takt dingen laten je in je broek schijten :')
 
Altijd beter om er nieuwe benzine met mengsmering in te doen als ie lang heeft stil gestaan.

Of ff de tank goed schudden voordat je m start, scheelt ook al.

En als je m echt niet mag starten van hem dan zal ie wel kapot zijn :+
 
Altijd beter om er nieuwe benzine met mengsmering in te doen als ie lang heeft stil gestaan.

Of ff de tank goed schudden voordat je m start, scheelt ook al.

En als je m echt niet mag starten van hem dan zal ie wel kapot zijn :+
hij kickt nog wel volgens hem maar ik wil 'm idd gewoon proberen te starten. Deze dingen hebben de oliepomp nodig om ode krukaslagers te smeren dus je mag er niet zomaar mengsmering bij gooien. Nja, over een aantal uurtjes even kijken.
 
Aha als die al een aparte oliepomp hebben dan zou ik me er helemaal geen zorgen om maken.

wel echt een leuk ding, hoeveel cc is het?
 
Al had je 231 PK, mij bijhouden gaat je toch niet lukken :') .

YfuHyOq.gif


1FXwM.gif


SZv82.gif


AkktPha.jpg
 
Laatst bewerkt:
Met een kenteken rond crossen vraagt alleen maar om problemen :z
 
Laatst bewerkt:
Exact, hoop dat ze die idioten vinden :r

Is overigens ook al eens gebeurd bij het Speeltuintje bij de A58, hebben ze zo'n ouwe vent die daar woonde voor opgepakt.
 
Ziek volk, nu niet alleen meer in Nederland maar ook in Duitsland :/

olie-op-wegen-eifel-om-motorrijders-te-laten-vallen

Idd ik las het vorige week ook al in een ander topic!
veel zijn er daar goed weg gekomen en andere zijn voor een goeie onderuit gegaan !
Bij zon idioten moete ze ergens een trechter naar binnen steken en er wa olie
In gieten wat een ramdebielen zeg!
Hoop altijd stiekem dat ik zon soort figuren betrap heb ik ook altijd met zon overval op een oud vrouwtje etc etc van die laffe smerigen dinge man man man ik snap best dat ze daar gek worden van al die gaste met open pijp die denken da ze Rossi zijn maar dit gaat wel heuuul ver!
 
Wtf hoe ziek ben je dan in je hoofd? Dat is gewoon poging tot doodslag.

Eigenlijk is het een moordpoging want het is voorbedacht..

Doodslag (levensbeëindiging) = het opzettelijk, maar niet met voorbedachten rade, beroven van het leven van een ander

Moord = het op onwettige wijze opzettelijk en met voorbedachten rade beëindigen van het leven van een ander mens.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan