Motorsloperij Eindhoven Deel XLVIII Sloperij op volle toeren

lol, duitsland :}

Tijdje terug van trip naar eifel boete van 15 euro ontvangen voor 8km/h te hard (best knap aangezien ik met 90 een 50 zone inreed :') ). Maarja, tegen de tijd dat de boetes op de mat vielen was ik in hongarije dus niks van meegekregen.

Tot opeens een of ander incassobureau om geld ging vragen. Eerst 98 euro, toen heb ik bezwaar aangetekend binnen hun termijn, kreeg ik vandaag opeens te horen dat ik 180 euro moest overmaken of anders zouden ze komen, lol wat :') .

Duitsland even gebeld, in heel gebrekkig duits mijn situatie uitgelegd en die zeiden: stuur maar 40 euro dan is het gewoon klaar.

Heb gelukkig nog wel de foto's :')
 
lol, duitsland :}

Tijdje terug van trip naar eifel boete van 15 euro ontvangen voor 8km/h te hard (best knap aangezien ik met 90 een 50 zone inreed :') ). Maarja, tegen de tijd dat de boetes op de mat vielen was ik in hongarije dus niks van meegekregen.

Tot opeens een of ander incassobureau om geld ging vragen. Eerst 98 euro, toen heb ik bezwaar aangetekend binnen hun termijn, kreeg ik vandaag opeens te horen dat ik 180 euro moest overmaken of anders zouden ze komen, lol wat :') .

Duitsland even gebeld, in heel gebrekkig duits mijn situatie uitgelegd en die zeiden: stuur maar 40 euro dan is het gewoon klaar.



Heb gelukkig nog wel de foto's :')

Zo das idd beter 8-)
Boetes uit Duitsland zijn meestal de boetes die ik het liefste binnenkrijg als ik ze dan toch krijg daar hebben ze iig nog enigszins redelijke bedragen.
 
Ik zeg ook altijd tegen die Duitsers dat ik altijd te hard rijd daar want ik lach om hun boetes :P

Behalve bij wegwerkzaamheden, daar rijd ik max 10 km/h te snel :)

En met de motor rijd ik in de Eifel tegenwoordig ook braaf 50/60 door de dorpjes omdat ik die mensen niet lastig wil vallen met m'n herrie. Doen al die Duitsers ook braaf, dus ik pas me aan :Y
 
Ja doe vaak ook rustig in die dorpjes maar daarbuiten gewoon volgas, had alleen die overgang iets te laat gezien :') .

Nu incassobureau trollen *D
 
Laatste boeten uit Duistland heb ik geloof ik 3 maanden over gedaan. En kleine hoeveelheid brieven verder.(trage correspondentie).
Ging uiteindelijk om 90 euro,-
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nog geen enkele DLD-bekeuring hoeven betalen gelukkig :') . Bij een paar herinneringen houden ze meestal op. Wat dat betreft zijn de Zweden wat hardnekkiger met hun 400-euro boete.

:')
 
Mooiste was nog die uit Oostenrijk.. staande gehouden met 20 te snel, dacht: OK ik ben fucked. Mocht ik 25 aftikken _O- . Ik vond 't helemaal mooi *D .
 
Boetes uit Belgie zijn pas leuk. Als ze uberhaupt aan komen... Had een paar jaar na dato de deurwaarder aan de deur staan.
 
:W

wat hoorde ik, had je het koekblik opgeblazen Henk :o?
 
Laatst bewerkt:
:W

wat hoorde ik, had je het koekblik opgeblazen Henk :o?

Ja kut auto... Rij vorige week zaterdag voor het eerst in me auto weer na mijn 6 daagde ziekenhuis vakantie.. Bam motor maakt een geluid,
Auto rijdt bijna niet meer denk godver wat is dit nou.
3 kwartier op hulp gewacht, rijdt me auto op 2 cilinders ipv 3..

En woensdag zit me auto weer raar te doen nadat die gemaakt is,
Denk wtf is dit nou weer.. Auto zit te bokken, rijdt niet zoals normaal.
Mja woensdag avond weer opgenomen in het ziekenhuis,
Werd wit van de pijn, 5x overgegeven van de pijn, gister ontslagen uit het ziekenhuis en flink wat morfine meegekregen weer..
Woensdag na de arts, controle, is iets niet goed, kut lijf -O-

Volgende week weer werken, en zorgen dat me auto bij de garage staat,
Heb al gezegd, nog een x problemen en je houdt hem maar.
Niet leuk... :(
 
Van 14:30 tot 16:30 op flight forum geweest, waren veel rijders. Iemand van hier die er vanmiddag toevallig was?
(Had geen r6 bij maar n zwarte moto)
 
Laatst bewerkt:
:z
ezgif-save_zpse3634b84.gif
 
Zwarte gsxr K3 xenon volledig in pak ben een rode motor tegengekomen een r1 mrt iemand achterop en een groene naked misschien volgende x een keertje afspreken op een bepaald tijdstip :]
Een Z750?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan