Kawasaki KLE (3)

hallo,
ik kan ergens een wingrack kopen met een aanbouwkit voor een kle voor 100 euro.
Het enige wat me dwarszit is dat bij afbeeldingen op het internet de rekken nogal lelijk breed uit elkaar staan(zie foto)

[afbeelding]

iemand hier ervaring mee om het op te lossen of andere alternatieven voor een rekje?

groeten jan

Dat ze zover uit elkaar staan is volgens mij vanwege de uitlaat.
 
hmm dat zou kunnen, ik heb ook het idee dat de pinkers te lang zijn

Die pinkers is geen probleem om te veranderen, kortere modellen genoeg verkrijgbaar, smallere en passende beugels zal een ander paar mouwen zijn om die in een winkel te vinden, je zal deze moeten inkorten of andere maken of indien je het zelf niet kan een vriend vragen. Maar dan zou ik voor de zekerheid aan de achterzijde van de rechter koffer een stuk hitte bestendige plaat bevestigen.
€100 is wel niet veel voor zo'n koffersetje als je kijkt naar de nieuwprijs.
 
thanks nomad kurt, andere pinkers en een hittebestendige plaat is een goed idee.

goed, dan ga ik ze kopen, zal als alles klaar is nog een paar foto's plaatsen ;)
 
Er is een verschil tussen een wingrack en een gewoon rek he ;)

Dit is een wingrack op een KLE:
160720102100.jpg

De foto die eerder langs kwam is een gewoon GIVI rek...
 
ah de site zei nochtans wingrack maar dat was italiaans dus daar de verwarring dan ?

die wingrack zit wel mooi dicht en netjes erop! is dat jou setup macreal ?

goed dat ik me er geen zorgen om hoef te maken dan :)
 
Heren.

Vandaag ( zoals iedere dag ) een stukje gereden, en merkte dat de voorrem een beetje zompig aanvoelde, ik gestopt en de klauw even losgenomen.

Bleek dat de stofringetjes een beetje naar buiten aan het komen waren.

In de werkplaats de klauw in zijn geheel losgenomen en de zuigers er uit geperst.
Bleek dat de stofringen dusdanig uitgelubberd zijn dat ze niet meer terug te plaatsen zijn, ook zit er behoorlijk wat corrosie/schade van een tang :( op beide zuigers...
Dus als iemand een nette voorklauw heeft liggen, hoor ik dat graag!

Als je op zoek bent naar iets, ik heb ook nog een boel liggen!

Groetjes! :W
 
Laatst bewerkt:
ah de site zei nochtans wingrack maar dat was italiaans dus daar de verwarring dan ?

die wingrack zit wel mooi dicht en netjes erop! is dat jou setup macreal ?

goed dat ik me er geen zorgen om hoef te maken dan :)
Dat is mijn oude KLE'tje ;)

Mijn vriendin rijdt er nu 1, vandaar dat ik meelees.
Haar setup is deze trouwens, met een "normaal" GIVI rek.

1606839_10204703513734344_1110408453151777026_n.jpg


De foto vertekend iets, maar aan beide kanten zit het rek even ver van de motor af.
De originele knipperlichten passen niet meer, dus er zitten nu iets kleinere op.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb van die zachte koffers er op van moto-detail, liggen "aan" tegen de zijkappen.. ( wollen dekentje ertussen voor als je bang bent voor krasjes :P )
 
Dat is mijn oude KLE'tje ;)

Mijn vriendin rijdt er nu 1, vandaar dat ik meelees.
Haar setup is deze trouwens, met een "normaal" GIVI rek.

[afbeelding]

De foto vertekend iets, maar aan beide kanten zit het rek even ver van de motor af.
De originele knipperlichten passen niet meer, dus er zitten nu iets kleinere op.

Die dag was er precies een hoge luchtvochtigheid :+
 
amai wat een weer :P

de koffers van uw vriendin zien er ook goed uit, pinkers ook. die oudere givi koffers vind ik persoonlijk ook mooier als de nieuwe...

ik heb de winkel nog eens gecontacteerd en voor 15 euro deden ze er pinkers bij voor achter op het rekje. hopelijk komt volgende week alles aan en kan ik eraan beginnen :Y
 
Gelukkig was de rest van de dag wel mooi, maar dat was de enige foto die ik zo snel bij de hand had van het kofferrek :+
 
Het rek is grotendeels gelast van 30x2 vierkante buis, er kan minstens 90 kilo op beide kanten :P

@bolletjebas:
Heb jij toevallig twee voorknipperlichten liggen? bij mij is aan beide kanten het rubber doorgerot.
 
vorige week kwam ik tijdens het rondrijden in Leuven een Kle tegen en gisteren stond er ook 1 geparkeerd aan het station van Ciney. leuk leuk.
heerlijk leren bochten rijden in de ardennen. Van Leuven naar Orval langs verschillende wegen op en af. Het wordt steeds leuker ;-)
 
Dat is het beste wat je kan doen, de Ardennen induiken, is niet ver van bij jou. Bochtjes, bochtjes en nog eens bochtjes en dan na de zomer je examen gaan afleggen met al die bochtjes nog vers in het geheugen :)
Valbaren al gepast? Is de as toegekomen, had die vorige vrijdag verstuurd.
 
ja, dank je wel Lieve, gisterennamiddag gaan halen. hoop ze er volgende week op te zetten. eerst kijken waarom de druppellader niet meer werkt, voor ik de valbaren plaats. Anders moeten ze er toch weer af.
stuur je in de privebox even je rekeningnummer dan schrijf ik je nog de verzendkosten over. twas een beetje dom om de as bij jou te laten liggen.
heb je nog plezier gehad met de trial?
 
Die verzendkosten hoeft niet, betaal me maar eens een pint de volgende keer, want we gaan zeker nog eens samen ergens rijden in de toekomst hoop ik. Voor een ardennenritje ben ik altijd te vinden :)
Trial: pas nog een voorvork en balhoofdrevisie gedaan, leuk werkje aan zo'n klein motortje.
Druppellader? Heb jij die dan nodig op de KLE? Ik heb er nog nooit één gebruikt. Heb nog steeds de originele gelbatterij. Hij loopt alleen leeg als hij erg lang stil staat, meer dan 3 maanden of zo, maar die kans heeft de KLE niet gauw :]
 
Nog iets, de valbaren hoeven er niet bij iedere klus af. Je kan de kuipdelen gewoon losschroeven en dan ze een beetje opzij schuiven daarachter klussen te doen. Zo deed ik het toch altijd, ging prima.
 
Laatst bewerkt:
klinkt gevorderd materiaal balhoofd reviseren ;-)
dat pintje heb je nog te goed en dat samen rijden zie ik ook wel zitten. alleen eerst nog wat vlotheid winnen. mijn examen is gepland begin september en tenzij ik iets heel stoms doe, mag dat geen probleem meer zijn.
merci voor opsturen.
 
druppellader zat erop en werkte. of het nodig is bij deze motor geen ervaring mee. die van Kris moet om de 3 weken rijden of hij start niet meer. misschien moeten we de druppellader gewoon op zijn motor zetten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan