Triumph Speed Triple topic deel 43

Status
Niet open voor verdere reacties.
...T595 = 'n Daytona...
...T509 = 'n Speed...


...aan deze kant van de lijn geen enkele sores met de T509 bak, oké..., het is geen Honda soepelheid, maar het ding is akelig trefzeker, wellicht een beetje aan de stroeve kant, en de neutraal is een beetje een gevalletje 'spitzenfingergefühl', maar verder gewoon helemaal prima...

...nog nooit mis geschakeld, en dat is bijvoorbeeld weer iets wat bij 'n BMW bijna wel gebruikelijk is...
...bij die dingen wil nog wel 'ruimte tussen de tandwielen zitten'... ;)


je hebt gelijk

maar vanaf 2000 zijn de bakken wel beter geworden daar doelde ik meer op
 
Qua uiterlijk en motorgeluidjes kan ik nog redelijk wat zien en horen maar feit blijft dat ik niet technisch onderlegd ben. In theorie no problem maar de praktijk... bij mij speelt dus t vertrouwen bij een zaak een grote rol. Verhaal moet kloppen en consistent zijn.

Anyhoe vandaag ietsje fitter en dus toch maar gaan proefrijden. Een gsxr750 dit maal. En dit ligt me beter dan de 1000cc superbikes... Iets lichter maar voldoende koppel en vermogen en je zit niet gelijk op de 200km/u.

Ik kreeg weer hetzelfde gevoel als toen ik de speed kocht. Ook daar het beste van twee werelden met de drie cilinder. En nu t beste van twee werelden qua cc :P Voor mij is 750 genoeg :Y

Zeer mooi :] apparaat :P
:W
 
nou nog ff vervuilen hier :P

afgelopen winter een ander project gehad samen met pa eerst een ander blok in een bus gelegd en die later omgebouwd naar camper. Hij is inmiddels al goedgekeurd door de rdw. het is nu nog wachten op de belastingsdient. het is de bedoeling om de camper te gaan gebruiken voor de raceweekenden met ons zijspan.

Ook daar hebben we veel werk aan gehad we hebben een 2ehands kuip gekocht en die aangepast/verstevigd en gespoten
full

verder hebben we er een ander blok bij en het smeersysteem aangepast andere demper en nog allerlei aanpassingen
full

gelukkig is alles klaar en gaan we morgen naar het circuit Val de Vienne in frankrijk om een week te testen
full
ik heb er zin an :)

je kunt wel zien wie al t werk heeft gedaan, pa er naast pa eronder _O-
 
nou nog ff vervuilen hier :P

afgelopen winter een ander project gehad samen met pa eerst een ander blok in een bus gelegd en die later omgebouwd naar camper. Hij is inmiddels al goedgekeurd door de rdw. het is nu nog wachten op de belastingsdient. het is de bedoeling om de camper te gaan gebruiken voor de raceweekenden met ons zijspan.

Ook daar hebben we veel werk aan gehad we hebben een 2ehands kuip gekocht en die aangepast/verstevigd en gespoten[afbeelding]
verder hebben we er een ander blok bij en het smeersysteem aangepast andere demper en nog allerlei aanpassingen[afbeelding]
gelukkig is alles klaar en gaan we morgen naar het circuit Val de Vienne in frankrijk om een week te testen[afbeelding] ik heb er zin an :)

je kunt wel zien wie al t werk heeft gedaan, pa er naast pa eronder _O-
nou ja vervuilen?? tis wel een triumph zo te zien!! goed bezig jullie zeg!
 
en nog een paar van vorig jaar de witte kuip moet ook nog bestickerd worden maar eerst maar eens testen
full

full

tijdens een onk kan je gerust eens langs komen en een bakkie doen beetje supporters is altijd leuk :)
 
Eifelritje is vandaag niet doorgegaan.
Had iets te maken met een bierproef-avond gisteren. :X

Heb vanmiddag de Speed maar gepakt en ben naar de bruinkoolwinning bij Inden geweest kijken.
Machtig mooi om te zien. :Y

@Double Utb: Gixxer 750/1000 vind ik ook erg mooi.
Nu misschien nog een proefritje op een Crossplane R1. :Y
Heel misschien via via een mooie gixxer1000 die ik voor een mooie prijs zou kunnen overnemen. Zou wel iets over mijn budget gaan maar ken wel exact de historie en de motor is gewoon meer waard dan gevraagd wordt. Maar dat is nog onzeker.

De crossplane r1 is vanaf 2009 als ik t goed heb. Bijna per definitie vallen die buiten mijn budget tenzij veeel kms... will be continued :)

Morgen kan ik niet mee rijden. Bday van nichtje! Have fun gents :]
 
Heel misschien via via een mooie gixxer1000 die ik voor een mooie prijs zou kunnen overnemen. Zou wel iets over mijn budget gaan maar ken wel exact de historie en de motor is gewoon meer waard dan gevraagd wordt. Maar dat is nog onzeker.

De crossplane r1 is vanaf 2009 als ik t goed heb. Bijna per definitie vallen die buiten mijn budget tenzij veeel kms... will be continued :)

Morgen kan ik niet mee rijden. Bday van nichtje! Have fun gents :]


Leuk hè, dat zoeken!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan