Triumph Speed Triple topic deel 43

Status
Niet open voor verdere reacties.
In principe zou m'n vriendin komend weekend naar mij toe komen, maar gezien de 20/21 graden voor het weekend gaan we ook lekker door de Eifel rijden :]

Dus als je een zwarte Speed met NL-kenteken ziet rijden in de buurt van Altenahr, Ahrbruck, Schuld, Adenau etc. (Eifel-Noord tot midden zullen we maar zeggen) dan zwaai ff :W :)

Wellicht zien we elkaar. Wij verblijven in Landhaus Schend te Immerath bij Daun in de buurt...

We een leuk ritje trouwens die kant op over de 257 naar de omgeving waar jullie rijden :]
 
op dit moment is die tuin ook weer anders geworden ... heb een hekel aan alles wat groen is

[afbeelding]

De plantjes die je nu nog ziet, zijn in beheer bij mijn vrouw :Y :Y daar heb ik nog geen vinger naar uit gestoken *D

Overigens als je goed naar de voegen kijkt, zie je dat ze gevoegd zijn met gator sand xp. Soort van kunsthars ... onkruid zou hier geen kans meer mee moeten hebben om nog wortel te kunnen schieten :}


Mooie lijngoot :9~ Onkruid groeit zelfs in kitnaden ;)
 
...och..., vink altijd wel fijn, een strak groen grasmatje, en wat andere kleurtjes... :Y
...beetje verstand op nul, en de blik op standje waterig..., en dan lekker een beetje prutsen tussen de plantjes...

[afbeelding]







Lekker een beetje prutsen tussen de plantjes is niet verkeerd;

Waar moeten we anders die dikke Triples van bekostigen.... O-)

:+


@ JJ; nieuwe deeltje *D
 
Weer een grappig vraagje: kan ik een Mivv Suono op een Laser-systeem systeem monteren?
 
Laatst bewerkt:
Wellicht zien we elkaar. Wij verblijven in Landhaus Schend te Immerath bij Daun in de buurt...

We een leuk ritje trouwens die kant op over de 257 naar de omgeving waar jullie rijden :]

Daun, ook leuk. :Y :Y
Mijn planning is eerst een bakkie doen bij de Bikerranch in Simmerath :] , dan door voor een uitsmijter in Vianden :] en dan 's avonds weer thuis aan het bier. *O*
Heb ik weer een leuk rondje gemaakt.
 
_O-
Deze zondag ga ik daar eens aan mee doen, als het mee zit.
ow lachen :Y

Vond dat AVB altijd wel lachen, maar echt handig was ik nou ook weer niet. 8-jes no problemo maar bochtje rechtsom heeft die beste man wat pilonnetjes gekost zeg haha.,.. Target fixation *O* hehe
 
Daun, ook leuk. :Y :Y
Mijn planning is eerst een bakkie doen bij de Bikerranch in Simmerath :] , dan door voor een uitsmijter in Vianden :] en dan 's avonds weer thuis aan het bier. *O*
Heb ik weer een leuk rondje gemaakt.

ook niet verkeerd..

Voor het werk is het lekker om centraal in Nederland te zitten. Voor de rest ben ik wel jaloers op jou ;)
 
Wellicht zien we elkaar. Wij verblijven in Landhaus Schend te Immerath bij Daun in de buurt...

We een leuk ritje trouwens die kant op over de 257 naar de omgeving waar jullie rijden :]
Heb je daar al eens eerder overnacht? Ziet er aardig uit.
Dorpje zelf nog iets te doen (winkels/restaurants/cafe oid) en hoest met de kwaliteit van het eten en de kamers?
 
ow lachen :Y

Vond dat AVB altijd wel lachen, maar echt handig was ik nou ook weer niet. 8-jes no problemo maar bochtje rechtsom heeft die beste man wat pilonnetjes gekost zeg haha.,.. Target fixation *O* hehe
_O-
Das een kwestie van (verkeerd) kijken, het is heel leuk om met de brommert te klooien :Y
 
Hehe kijkgedrag is significant verbeterd hoor sindsdien :P
full
 
BrumBy is redelijk bekend met de omgeving...:

Dat terrasje is ergens bij Fuchshofen ?
Zeker mooi dat Ahrdal :Y

...nee niet helemaal..., dat terrasje is van Weinhaus Bunte Kuh...
...en dat ligt 2 kilometertjes buiten Ahrweiler...

...aan de doorgaande weg. de 267 (Marienthaler Straße), tussen Ahrweiler en Dernau...

...wel het Ahrdal, dat dan weer wel...



...weblinkje : www.weinhaus-bunte-kuh.de/index.html
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan