Triumph Speed Triple topic deel 43

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag naar de keuring geweest, alles prima verlopen. Hopelijk tegen eind volgende week het kenteken in huis. In ieder geval vandaag al een lekker stukje gereden.
*O*
FF topic weer vervuilen. Deze mag in de openingspost ter vervanging van mijn oude SDR.
Hij staat klaar. Morgenavond gaat de taartschep eraf en ga ik andere knippers installeren. De akra en racing stickers voor de velgen komen later.
Ik heb nog een CRG spiegel en een 19 mm RCS brembo pomp liggen. Deze ook ff monteren.
:9~ :9~ :} :}
Wat een brute bike !!!
 
Vandaag met de motor naar Halsteren geweest voor mijn werk, vond het nog wel fris. Op de terugweg kon ik opeens niet meer schakelen. Het schakelpedaal was los van de verbindingsas. Geen idee hoe dit normaal vast zit en in de schemer kon ik het ook niet meer goed zien. Dus maar in zijn eerste versnelling naar huis gereden - was gelukkig niet zo ver meer. Weten jullie hoe het schakelpedaal vast zit aan de as? En is dit te maken of moet er een nieuw setje komen?
 
Vandaag met de motor naar Halsteren geweest voor mijn werk, vond het nog wel fris. Op de terugweg kon ik opeens niet meer schakelen. Het schakelpedaal was los van de verbindingsas. Geen idee hoe dit normaal vast zit en in de schemer kon ik het ook niet meer goed zien. Dus maar in zijn eerste versnelling naar huis gereden - was gelukkig niet zo ver meer. Weten jullie hoe het schakelpedaal vast zit aan de as? En is dit te maken of moet er een nieuw setje komen?


Boutje vast draaien?
 
...nee niet helemaal..., dat terrasje is van Weinhaus Bunte Kuh...
...en dat ligt 2 kilometertjes buiten Ahrweiler...

...aan de doorgaande weg. de 267 (Marienthaler Straße), tussen Ahrweiler en Dernau...

...wel het Ahrdal, dat dan weer wel...



...weblinkje : www.weinhaus-bunte-kuh.de/index.html
Moet eerlijk zeggen dat de B267 niet zo heel erg boeiend is... wij komen bijna altijd vanaf de B257 vanuit Bonn en rijden dan wel in Altenahr even over de B267 naar Am Tunnel om daar bij Toets en Angela een koffie te drinken. Kan zijn dat ze komend weekend voor het eerst open zijn. Had 3 weken terug met Angela gesproken, toen waren ze nog gesloten en druk met de voorbereidingen.
Anywho... kunt dus beter doorrijden over de B257 en dan gewoon ergens afslaan richting bijv. Obliers of aan de andere kant naar de Hohe Acht rijden. Bijna overal daar is het leuk rijden :Y
 
Vandaag met de motor naar Halsteren geweest voor mijn werk, vond het nog wel fris. Op de terugweg kon ik opeens niet meer schakelen. Het schakelpedaal was los van de verbindingsas. Geen idee hoe dit normaal vast zit en in de schemer kon ik het ook niet meer goed zien. Dus maar in zijn eerste versnelling naar huis gereden - was gelukkig niet zo ver meer. Weten jullie hoe het schakelpedaal vast zit aan de as? En is dit te maken of moet er een nieuw setje komen?


via deze bout?

https://dumpyourphoto.com/photo/ZyrQl4yLph
 
Heb je daar al eens eerder overnacht? Ziet er aardig uit.
Dorpje zelf nog iets te doen (winkels/restaurants/cafe oid) en hoest met de kwaliteit van het eten en de kamers?

Wordt de eerste keer hier voor mij.. Kamer is niet duur rond de 50,- op basis van 1persoon per kamer en half pension.

Ik laat het wel ff weten als ik terug ben..
 
die lengtes moet je maar eens vragen aan degene die het karwei had aangenomen. Duurde een eeuwigheid om het spul in te vegen.

Droog opbrengen, dan alles invegen vervolgens aftrillen. Daarna weer droog opbrengen invegen. Daarna alles met een bladblazer eraf blazen.

Dan met een tuinslag de hele bestrating nevelen en binnen een half uur moet alles met een fikse straal afgespoten worden. Als er wat achterblijft krijg je een soort van cement sluier ....

Volgens de stratenmaker was dit de eerste en de laatste keer _O- ligt er nu wel heel netjes bij :Y

Ja dat zijn heel wat lengtes.. Maar ligt er stak bij :Y
 
Wordt de eerste keer hier voor mij.. Kamer is niet duur rond de 50,- op basis van 1persoon per kamer en half pension.

Ik laat het wel ff weten als ik terug ben..
Ben benieuwd.........ziet er op de foto/site (zoals wel vaker) iig goed uit.
En de prijzen voor kamers zijn niet duur.

Have fun en keep me posted. ;)

Vandaag met de motor naar Halsteren geweest voor mijn werk, vond het nog wel fris. Op de terugweg kon ik opeens niet meer schakelen. Het schakelpedaal was los van de verbindingsas. Geen idee hoe dit normaal vast zit en in de schemer kon ik het ook niet meer goed zien. Dus maar in zijn eerste versnelling naar huis gereden - was gelukkig niet zo ver meer. Weten jullie hoe het schakelpedaal vast zit aan de as? En is dit te maken of moet er een nieuw setje komen?
Mmhh, als het is wat ik denk , dan is het geen probleem, is mij aan het begin een keer gebeurd.........asje is er uitgetrild ws.

Opnieuw er in draaien en het borgmoertje goed aandraaien.......doordat de borgmoer los getrild is, heeft het asje er uit kunnen trillen.
 
Laatst bewerkt:
Weer terug. Deze avond proef gereden op een S3 uit 98. Moest wel even wennen na MN R6. Maar rijdt toch wel erg lekker. Showroomprijs is 3290. Ik heb nog een set foto's geschoten. Wat denken jullie? Pics

Zijn trouwens die kabels altijd relatief slordig weggewerkt?
 
Weer terug. Deze avond proef gereden op een S3 uit 98. Moest wel even wennen na MN R6. Maar rijdt toch wel erg lekker. Showroomprijs is 3290. Ik heb nog een set foto's geschoten. Wat denken jullie? Pics

Zijn trouwens die kabels altijd relatief slordig weggewerkt?
Ik snap serieus niet waarom je zoveel geld uit zo willen geven aan een motor van 16 jaar oud. Had ik echt maar 3500 te besteden aan een motor dan kocht ik voor dat geld een Japans ding uit 2005 of iets in die richting.
 
Moet eerlijk zeggen dat de B267 niet zo heel erg boeiend is... wij komen bijna altijd vanaf de B257 vanuit Bonn en rijden dan wel in Altenahr even over de B267 naar Am Tunnel om daar bij Toets en Angela een koffie te drinken. Kan zijn dat ze komend weekend voor het eerst open zijn. Had 3 weken terug met Angela gesproken, toen waren ze nog gesloten en druk met de voorbereidingen.
Anywho... kunt dus beter doorrijden over de B257 en dan gewoon ergens afslaan richting bijv. Obliers of aan de andere kant naar de Hohe Acht rijden. Bijna overal daar is het leuk rijden :Y
Doe ze de groeten !!!
 
Ik snap serieus niet waarom je zoveel geld uit zo willen geven aan een motor van 16 jaar oud. Had ik echt maar 3500 te besteden aan een motor dan kocht ik voor dat geld een Japans ding uit 2005 of iets in die richting.

Dat is dus de vraag... 3290 wil ik er sowieso niet voor uitgeven. Ik was enkel benieuwd naar de mening van jullie hier (vandaar de foto's). Mijn max was 3000 voor een exemplaar in goede staat, echter twijfel ik dus erg aan de staat. Ik vond ook dat de fiets wat 'rammelig' reed. Op dit moment ben ik dus ook niet van plan om dit exemplaar aan te schaffen.
 
Dat is dus de vraag... 3290 wil ik er sowieso niet voor uitgeven. Ik was enkel benieuwd naar de mening van jullie hier (vandaar de foto's). Mijn max was 3000 voor een exemplaar in goede staat, echter twijfel ik dus erg aan de staat. Ik vond ook dat de fiets wat 'rammelig' reed. Op dit moment ben ik dus ook niet van plan om dit exemplaar aan te schaffen.
Ik zou er geen cent meer dan 2000 voor betalen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan