MF Gooi en Vechtstreek Deel 147.... Lente Editie!

Polletje voor Seabert!

  • Als je met lessen al geen lol hebt...

    Stemmen: 16 41,0%
  • Stoppen!

    Stemmen: 1 2,6%
  • Handschoen met ruitenwisser!!

    Stemmen: 3 7,7%
  • www.saabforum.nl

    Stemmen: 2 5,1%
  • Hou vol! Ooit wordt het leuk

    Stemmen: 6 15,4%
  • Ben jij CBFriddert :?

    Stemmen: 6 15,4%
  • BAN!

    Stemmen: 4 10,3%
  • Ik bel MotoJon wel ff :(

    Stemmen: 1 2,6%

  • Totaal aantal stemmers
    39
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb vanmorgen een blokje om van 30 km gereden om sigaretten te halen, verder stond hier vandaag in het teken van verjaring. Was druk maar gezellig.

Klopt het dat NTV een bon heeft gekregen???

Achtjes draaien en langzame slalom weer eens oppakken is een top idee, ik ben voor. :Y


Ik heb dan wel geen fb maar mij de schuld geven van te laat zijn bij het circuit haha boef !! BUSTED
 
Ik heb dan wel geen fb maar mij de schuld geven van te laat zijn bij het circuit haha boef !! BUSTED
Wil je zeggen dat het Erwin was waarbij zijn haar niet goed zat, eerst zijn make-up wilde bijwerken en echt eerst nog even moest plassen voordat hij op de motor kon?

Ik geloof je. :Y
 
Was je dan verbaasd dat die zwarte bus je bijhield? *D
 
Is niet eens zo'n slechte score.

En ja, het eerste mooie weekend van het jaar is het altijd hetzelfde...dat wil zeggen, de score van het weekend komt in het nieuws.

Over de rest van het jaar gaan meer mensen zich dood rijden, maar dan linken we het niet aan het weer.
 
Ik heb vanmorgen een blokje om van 30 km gereden om sigaretten te halen, verder stond hier vandaag in het teken van verjaring. Was druk maar gezellig.

Klopt het dat NTV een bon heeft gekregen???

Achtjes draaien en langzame slalom weer eens oppakken is een top idee, ik ben voor. :Y
Heu! Bartje 2½je hier...

Heb wel van die schoteltjes die jullie mogen gebruiken. Maar daar moet je niet al sturend overheen rijden, of remmen... :/
 
Wil je zeggen dat het Erwin was waarbij zijn haar niet goed zat, eerst zijn make-up wilde bijwerken en echt eerst nog even moest plassen voordat hij op de motor kon?

Ik geloof je. :Y

:Y afgezien van het plassen 8-) :+

Tijd om te slapen 04:00 uur op aan de bak :z

:W truste
 
WHaha... M'n meisje is nu over de zeik! :P
full
 
Hoi! Zal me ook even voorstellen.

Rene
Woonplaats: De Meern
Leeftijd: 29
Geslacht: Man
Motor: Kawasaki ZX-6R ninja 1997

Ben nieuw hier, sinds 11 nov 2013 mijn rijbewijs en wil graag veeeeeel kilometers maken... Hoop keer met jullie mee te kunnen.

Gr. Rene
welkom

Present, en uiteraard stem uitgebracht :P

Louise d'r A-diploma is in de pocket *D *O*
*O* Feli

Vandaag 2e les gehad. Kan niet wachten tot de volgende les... Heen en terug achterop gereden bij JeGo, op de terugreis was dat heel raar, weer op de verkeerde plek. Op naar de 3e les *D
veel plezier

Mandy dacht dat ik mijn cockring aan je verkocht had
_O-

Ik moet het filmpje nog even op YT zetten, maar deze screenprint vond ik wel cool. :Y

[afbeelding]
leuk :]

Klopt inderdaad! Is een miskoop geweest, hij viel kleiner uit dan was geadverteerd :/

[afbeelding]
_O- :')

Hier een fillumpie van vanmiddag;
phoen komt wel heel dichtbij langs

Gister m'n nekspieren getraind in Duitsland op de Z.. Spierpijn $%@# B|
:') ondertussen vond je het wel leuk :+

:')

Ik heb 2 weken geleden tussen antwerpen en brussel met een mercedes aan het stoeien geweest. Hoorde later op de radio dat ze daar aan het flitsen ware *D
Dat ging tot +- 190, dus kan een leuke worden _O-
:X terug sturen dat je vlaams niet snapt :+

@gilli :}

ook weer gevonden
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan