MF Gooi en Vechtstreek Deel 147.... Lente Editie!

Polletje voor Seabert!

  • Als je met lessen al geen lol hebt...

    Stemmen: 16 41,0%
  • Stoppen!

    Stemmen: 1 2,6%
  • Handschoen met ruitenwisser!!

    Stemmen: 3 7,7%
  • www.saabforum.nl

    Stemmen: 2 5,1%
  • Hou vol! Ooit wordt het leuk

    Stemmen: 6 15,4%
  • Ben jij CBFriddert :?

    Stemmen: 6 15,4%
  • BAN!

    Stemmen: 4 10,3%
  • Ik bel MotoJon wel ff :(

    Stemmen: 1 2,6%

  • Totaal aantal stemmers
    39
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hai hai....


Eerdaags weer eens handje in handje door het bos, poepsie???
*O*

full


3e buis rechts mop, jeweetwel... :j













:')
 
Mmmm...busted. Nou ja, kan ik net zo goed helemaal uit de kast komen. Ik draag nou eenmaal graag mijn roze broek en ik heb mezelf Flowerzz genoemd omdat mijn favoriete schoenen bloemetjes hebben...

Kunnen jullie ermee leven, denk je, ff wennen, misschien? *D
Zit ze nou m'n schoenen in de maling te nemen... B|

Hmmm... passende straf bedenken...

auroralou__by_gsphoto-d6l4bru.jpg
 
Neuh, gewoon te laat mijn nest in gedoken... En dus een gat in de dag geslapen! :$

Niet tot nu, hoor, ben de deur al uit geweest en zo. Morgen ga ik de nacht in. En jij?

haha kan ook geen kwaad als je maar lekker geslapen hebt.
ik donderdag nachten nu early morning shifts.
 
Door dat gedoe over Bloempje en gay moet ik ineens denken aan die foto van Poik in dat veld :')




't Is dat ik 'm nog voorbij zie komen op FB trouwens, maar die Poik, die mag zich onderhand wel weer opnieuw voorstellen hier |(
 
Laatst bewerkt:
Wat ik wel een voordeel vind van de overgang naar zomertijd is dat je nu opnieuw weer de zonsopgang meemaakt als je naar je werk rijdt :P #countyourblessings
8-) was gek donker vanmorgen inderdaad

:9

Zal maar eens uit bed komen en in de hangmat gaan liggen, :+
zware dag vandaag *O*

Jeremy gefeliciteerd man !
:')

mooi is anders

_O-

Ge-wel-dig!!!
:^

Door dat gedoe over Bloempje en gay moet ik ineens denken aan die foto van Poik in dat veld :')




't Is dat ik 'm nog voorbij zie komen op FB trouwens, maar die Poik, die mag zich onderhand wel weer opnieuw voorstellen hier |(
_O-

vandaag BHV herhaling gehad dus mag weer een jaartje, wel fijn om sommige dingen weer even te herhalen
 
Door dat gedoe over Bloempje en gay moet ik ineens denken aan die foto van Poik in dat veld :')




't Is dat ik 'm nog voorbij zie komen op FB trouwens, maar die Poik, die mag zich onderhand wel weer opnieuw voorstellen hier |(
Ja... :') topic er ff bij gezocht, maar dies al verdwenen... -O-

De foto is voor deze gemaakt...

full
 
Door dat gedoe over Bloempje en gay moet ik ineens denken aan die foto van Poik in dat veld :')




't Is dat ik 'm nog voorbij zie komen op FB trouwens, maar die Poik, die mag zich onderhand wel weer opnieuw voorstellen hier |(
Hooooiiiiiii, ik ben Poikie *D :W

Die foto hoeft overigens niet per se weer langs te komen hoor. ;)


Klopt dat ik me al heel lang niet gemeld heb, niks persoonlijks, maar ook gewoon erg druk met van alles en nog wat. Gaat prima hier en van de meeste krijg ik via FB mee dat het ze ook niet slecht gaat. Hoop dat het met de mensen zonder FB ook goed gaat ;)

Hoorde toevallig wel iets over een bbq en, uiteraard, hou ik me aanbevolen. Wellicht tot snel :W
 
Hooooiiiiiii, ik ben Poikie *D :W

Die foto hoeft overigens niet per se weer langs te komen hoor. ;)


Klopt dat ik me al heel lang niet gemeld heb, niks persoonlijks, maar ook gewoon erg druk met van alles en nog wat. Gaat prima hier en van de meeste krijg ik via FB mee dat het ze ook niet slecht gaat. Hoop dat het met de mensen zonder FB ook goed gaat ;)

Hoorde toevallig wel iets over een bbq en, uiteraard, hou ik me aanbevolen. Wellicht tot snel :W

Oh!? Hoe, wie, wat, waar???!!! :9~
 
Hooooiiiiiii, ik ben Poikie *D :W

Die foto hoeft overigens niet per se weer langs te komen hoor. ;)


Klopt dat ik me al heel lang niet gemeld heb, niks persoonlijks, maar ook gewoon erg druk met van alles en nog wat. Gaat prima hier en van de meeste krijg ik via FB mee dat het ze ook niet slecht gaat. Hoop dat het met de mensen zonder FB ook goed gaat ;)

Hoorde toevallig wel iets over een bbq en, uiteraard, hou ik me aanbevolen. Wellicht tot snel :W
sletje :W
 
Ok wilders was niet subtiel met zijn uitspraken. Veel (vooral medelanders) die daar commentaar op hebben en zich allemaal aangesproken voelen. Ik zou nou wel eens willen zien dat deze onschuldige mensen deze geintervieuwde mensen eens de waarheid vertelde. Wat dit maakt het er niet beter op. Wat een belachelijke uitspraken weer.

Als je geen werk hebt.
Iedereen wil wel eens wat.
Je moet wat als je jong bent.

Donder op. Je moet leven naar wat je hebt. Niet naar wat je zou willen. Er is genoeg mogelijk hier in dit land. Ik doe het al jaren als student op het minimum en ik kan ook genoeg nog.


~[edit] sry moest dit ff kwijt ~[edit]
 
Laatst bewerkt:
Ok wilders was niet subtiel met zijn uitspraken. Veel (vooral medelanders) die daar commentaar op hebben en zich allemaal aangesproken voelen. Ik zou nou wel eens willen zien dat deze onschuldige mensen deze geintervieuwde mensen eens de waarheid vertelde. Wat dit maakt het er niet beter op. Wat een belachelijke uitspraken weer.

Als je geen werk hebt.
Iedereen wil wel eens wat.
Je moet wat als je jong bent.

Donder op. Je moet leven naar wat je hebt. Niet naar wat je zou willen. Er is genoeg mogelijk hier in dit land. Ik doe het al jaren als student op het minimum en ik kan ook genoeg nog.


\[edit] sry moest dit ff kwijt \[edit]
Wilders doet het niet handig.
En belangrijker nog, niet netjes.
Daardoor zal ik nooit op m stemmen :N

Ondertussen is ¾ van NL de criminele buitenlanders meer dan zat.
Tijd dat er iemand opstaat die het netjes doet......
Netjes, maar keihard.


Als je iemand met een wapen durft te overvallen, kun je op weerstand rekenen :)
 
Ik durf best minder, minder te gaan roepen, maar dan heb ik het wel over het criminele deel.

Geldt ook voor andere afkomsten trouwens.
Bij Powlitie doen ze een test met een bus. Vol waardevol spul.
De eerste drie keer een Marokkaan. Vanavond voor de verandering een nog donkerder kleurtje :')


Weg ermee :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan