Het VTR SP 1 & 2 topic: Jubileum editie deel 25!

Status
Niet open voor verdere reacties.
He manschappen, ik ben op zoek naar een rode topkuip.....wie o wie

bij de mijne is er een hoekje af....al sinds ik hem gekocht heb.

Ik weet het, hoort hier niet thuis maar dit is de doelgroep die ik zoek!!!!

dus kameraden??!?!?!?!?!?!?!?!?!?
 
banden druk...1.9 voor en 1.9 achter bij lekker weer (rond de 19 a 20 graden) koud gemeten.

veercompressie gaat wat harder (2 -3 klick's)en rebound laat ik meestal voor wat het is...tenzij ik problemen heb.
veervoorspanning kom ik niet aan sinds ik nw op gewicht afgestelde veren heb, voorheen wilde ik deze nog wel eens wat harder zetten omdat bij erg hard remmen de voorkant begon te stuiteren door volledig gebruikte veerweg.


Heb jij die bandendruk ook wel eens gemeten na het rijden hoe hoog het dan is??
Ben benieuwd hoeveel verschil er dan in zit
 
Heb jij die bandendruk ook wel eens gemeten na het rijden hoe hoog het dan is??
Ben benieuwd hoeveel verschil er dan in zit
Heb ze nooit gelijk gemeten na een rit maar na een half uurtje staan ze bij mij vaak op 2,2 ipvs 2,0 zoals aan het begin van de dag.
 
He manschappen, ik ben op zoek naar een rode topkuip.....wie o wie

bij de mijne is er een hoekje af....al sinds ik hem gekocht heb.

Ik weet het, hoort hier niet thuis maar dit is de doelgroep die ik zoek!!!!

dus kameraden??!?!?!?!?!?!?!?!?!?
Was ook op zoek naar een topkuip, enige wat ik tegenkwam waren beschadigde kuipen of splinternieuwe a €570,-. Dingen zijn lastig te vinden. :/ Die van mij wordt nu maar gelast, de hele bike krijgt nu ook maar een andere kleur.
 
ik snap jullie punt met carbon en scheuren niet zo.

mijn carbon akra's zijn al op zn minst 7 jaar oud, als ze al niet veel ouder zijn, nog nooit wat aan gedaan en dat gaat gewoon goed. hij geeft regelmatig ook rot klappen met gas dicht, niks aan het handje!
 
Het kan eenmaal gebeuren, maar ik denk dat het wel met het soort carbon, merk en kwaliteit te maken heeft.

Vandaag ff gebeld voor het beurtje van de SP, voorpartij is nagekeken en was top in orde *O*
 
Niet echt, zou wel fijn zijn.... :Y Was al blij dat ik volgende maand mijn vering aan kon laten passen, maar dat wordt eerst een paintjob...
 
Motor van suziboy in de op, is nu van mij. Dus mogelijk veranderen?
full
 
Heb net ff gecontact met mijn "huis"-spuiter. Medio juni kan alles gespoten worden.

De grote wing op de zijkuipen zal ook gespoten worden. Het onderste stuk laat ik dan ook mee omhoog lopen ipv origineel omlaag, dan wordt het een echte volle wing.
Ook komen er op de kont 2 zwarte vlakken als ook op de SP2 zitten.

Ben nu bezig met het bestellen van stickers.
- zwarte kleine honda wings voor op de tank -> besteld
- zwarte RC51 stickers -> onderweg
- zwarte VTR racing sticker -> kan Tukkertje maken :}

- zwarte honda stickers onderkuip -> ff zoeken
- zwarte 1000 met rode R sticker voor op de kont -> ff zoeken
- zwarte honda sticker achterop de kont -> ff opmeten

Moet zeggen dat nu ik er mee bezig ben, ik er erg veel zin in heb. Kan niet wachten tot dat het allemaal klaar is. Al zal het coaten van het frame, achterbrug en klein spul in de winterperiode gebeuren.
 
Heb net ff gecontact met mijn "huis"-spuiter. Medio juni kan alles gespoten worden.

De grote wing op de zijkuipen zal ook gespoten worden. Het onderste stuk laat ik dan ook mee omhoog lopen ipv origineel omlaag, dan wordt het een echte volle wing.
Ook komen er op de kont 2 zwarte vlakken als ook op de SP2 zitten.

Ben nu bezig met het bestellen van stickers.
- zwarte kleine honda wings voor op de tank -> besteld
- zwarte RC51 stickers -> onderweg
- zwarte VTR racing sticker -> kan Tukkertje maken :}

- zwarte honda stickers onderkuip -> ff zoeken
- zwarte 1000 met rode R sticker voor op de kont -> ff zoeken
- zwarte honda sticker achterop de kont -> ff opmeten

Moet zeggen dat nu ik er mee bezig ben, ik er erg veel zin in heb. Kan niet wachten tot dat het allemaal klaar is. Al zal het coaten van het frame, achterbrug en klein spul in de winterperiode gebeuren.

ben benieuwd naar eindresultaat :Y :Y
 
Strak gaat ie wel worden denk ik. Heb alleen geen referentiemateriaal en daardoor kan ik er geen beeld bij krijgen. De fotoshop komt aardig in de buurt, maar is qua kleur toch net iets anders. Wordt gewoon nog ff afwachten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan