Het VTR SP 1 & 2 topic: Jubileum editie deel 25!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik was er om 14:30. Heb een sessie gereden. Tweede sessie was niet meer te doen met een kromme schijf.
Ik heb wel een SP1 zien staan met gele velgstriping, heb jij ook nog iets van een sticker onder het SP1 logo op de achterkant.
 
Laatst bewerkt:
Ik was er om 14:30. Heb een sessie gereden. Tweede sessie was niet meer te doen met een kromme schijf.
Ik heb wel een SP1 zien staan met gele velgstriping, heb jij ook nog iets van een sticker onder het SP1 logo op de achterkant.

Hm, volgens mij niet, ik rijd met Takkoni pijpjes, naast mij stond nog een R1 2003 en een Duc 996
 
hell yeah *O* *O* *O*

10156126_505533656235137_4366127859751496341_n.jpg
 
Dat is wel gaaf, zit ik evt ook aan te denken om dat te fixen.

Ben nog zwaar in dubio wat te doen met die dempers.
Of een enkele demper zoeken, wat een drama is (vind er zat, maar allemaal rechter dempers :/ ).
Of toch sleeves fixen en de dempers oplappen.
Of uiteindelijk een nieuwe set dempers kopen, mocht dat het worden zit ik er aan te denken om dan gelijk langs Pajic ofzo te rijden en er high mount van te laten maken.

Zal toch een kostenplaatje worden, paintjob gaat toch al flink in de kosten lopen. Ben ook benieuwd wat de kosten zullen worden voor het coaten van het frame, achterbrug en wat klein spul... Dat zal van de winter gaan gebeuren.
 
Laatst bewerkt:
Ik weet niet wat wijsheid is. Een setje sato banzai's lijkt me wel erg vet. Geen idee of die nog ergens te krijgen zijn.
 
Laatst bewerkt:
vraag:

is er iemand die ervaring heeft met het verlagen van de duo steps?...

as zomer willen we weekje alpen doen , maar achterop zit het niet echt lekker. dus wil ik de duosteps verlagen, zodat de achteropzittert niet zo opgevouwen zit.

iemand ervaring?....
 
vraag:

is er iemand die ervaring heeft met het verlagen van de duo steps?...

as zomer willen we weekje alpen doen , maar achterop zit het niet echt lekker. dus wil ik de duosteps verlagen, zodat de achteropzittert niet zo opgevouwen zit.

iemand ervaring?....
Je zit toch ook met je dempers. Een soort van adapterplaten die onder de dempers uitkomen? Wellicht heb je een lasser in de buurt die zoiets in elkaar kan flansen/buigen? Dan kan je die tussen het subframe en de originele steunen plaatsen.
 
Vanmiddag even voorremvloeistof vervangen. Waar is dat piepschuim plaatje voor dat in de vloeistof drijft in het reservoir ? Is het noodzakelijk dat dat er inblijft ?
 
Laatst bewerkt:
Zo eindelijk die achteras er uit. Die zat zo vast dat je de hele motor er mee op kon hangen.
Heb hem er met een soort trek pers er uit getrokken stukje voor stukje :( Nu alles maar vervangen . Bedankt voor het mee denken :W
;( nou heb de as vast zitten op de vulbus aan tandwiel kant zijde.
heb al flink aan het beuken geweest met houten klos er tussen op moer kant.
Maar niks geen mm grrr. nu nog de hoop er met een draad eind door de as
heen en dan proberen om hem zo er uit te trekken met een klos op de achterbrug aan tandwiel kant.
wil dat ook niet ben ik genoodzaakt om hem door te slijpen. shit zooi.hadden ze er maar ff een beetje vet aan gedaan....
 
Dat is wel gaaf, zit ik evt ook aan te denken om dat te fixen.

Ben nog zwaar in dubio wat te doen met die dempers.
Of een enkele demper zoeken, wat een drama is (vind er zat, maar allemaal rechter dempers :/ ).
Of toch sleeves fixen en de dempers oplappen.
Of uiteindelijk een nieuwe set dempers kopen, mocht dat het worden zit ik er aan te denken om dan gelijk langs Pajic ofzo te rijden en er high mount van te laten maken.

Zal toch een kostenplaatje worden, paintjob gaat toch al flink in de kosten lopen. Ben ook benieuwd wat de kosten zullen worden voor het coaten van het frame, achterbrug en wat klein spul... Dat zal van de winter gaan gebeuren.
Waarom dan een rechter niet ombouwen naar links?
Acht popnagels en een nieuwe sticker en klaar is bassie.
 
Nog mensen die naar de Superbike gaan dit weekend? Ik ben er het hele weekend :) Zal kijken of ik nog SP's langs zie komen.
 
Waarom dan een rechter niet ombouwen naar links?
Acht popnagels en een nieuwe sticker en klaar is bassie.
Had ik ook over na zitten denken, had nl een akra gezien voor 150,-.

Maar het probleem wat je dan krijgt, is dat waar de bevestigingsbeugel zat er een hoop beschadigingen zichtbaar zijn. Omdat de beugel dan op een andere plaats om de demper komt, zit dat vol in het zicht. (Zie foto)
Omdraaien zou wel met een onbeschadigde demper kunnen...
full
 
Laatst bewerkt:
Had ik ook over na zitten denken, had nl een akra gezien voor 150,-.

Maar het probleem wat je dan krijgt, is dat waar de bevestigingsbeugel zat er een hoop beschadigingen zichtbaar zijn. Omdat de beugel dan op een andere plaats om de demper komt, zit dat vol in het zicht. (Zie foto)
Omdraaien zou wel met een onbeschadigde demper kunnen...[afbeelding]

Valt wel weg te polijsten :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan