KTM 950, 990, 1190. Kortom de KTM LC8 fanboy corner

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kan ook wel routes gebruiken. In ieder geval kunnen ze als inspiratie dienen.
Ik ben ook wel vaker de Eifel in geweest en afgelopen zomer de Alpen doorgereden, dus qua wegen moet het wel lukken. Ik heb alleen geen zin om de bocht te missen omdat één of andere gek olie aan het strooien was.
 
full

Na borden met verboden voor motoren worden de wegen pas mooi *D
 
gister op de supermoto meeting geweest was gezellig harryKTM ook gezien aardige man

stond ook een 990 smr die een man gehuurd had waar kun je die huren?
 
Ik ben nu al een 3 tal keren in de Eifel geweest met de motor en het valt allemaal wel mee
Met de oliesporen.er zijn geen gevallen of meldingen meer geweest!!
Richting Altenahr Nurberg en richting de moezel is niks aan de hand.
Gewoon de bocht in kijken en uit
en niet teveel onder je kijken want dan gaat het juist fout
2de paasdag zitten we weer in de Eifel met de club
Mochten jullie nog routes nodig hebben ik heb er nog wel een paar liggen


Wil ik je toch even attenderen op het volgende forum en dan vooral de bovenste artikelen.

Olie op de weg in Duitsland, o.a. Eifel
 
gister op de supermoto meeting geweest was gezellig harryKTM ook gezien aardige man

stond ook een 990 smr die een man gehuurd had waar kun je die huren?

Dang -O- , gemist!

@mosseltje, perfecte titel voor het topic!! *O*
full
 
Laatst bewerkt:
Hallo allen!

Ben een beetje aan het rondkijken naar een andere motor, heb er 2 op het oog: een Dorsoduro 1200 of een 990 smr.
Toevallig iemand die ervaring heeft met beide motoren, plus en min punten??
Wat is verder zo'n beetje de actieradius van een 990, tank nu met een dorsoduro 750 elke 135 km...
 
De dorsoduro is echt een beest.
Ik heb er een testrit op gedaan en het was echt super kicken.
Maar het zadel vondt ik erg hard. En aprilia heeft veel gezeur met
Electronica . De nieuwere modellen dus. Dorso v4r hoor ik zo hier en dan. Kabelboom die doorbrandt etc.

Toen heb ik een rit gedaan op de 990sm. En ik was verkocht.
Zo'n kick krijg je van dat ding. En je voelt meer dat je rijdt. Ktm is iets minder soepel. En een 990smr is nog vetter kwa looks vindt ik. Maar daar was mijn budget toen niet naar.

Kijk ook ff op google voor problemen over de dorso.
Succes;)
 
vandaag nieuwe klim goodies opgehaald, kwaliteitsspullen dat zeg!
morgen maar even uittesten bij ome frans, woooohooooooo :] :]
 
vandaag nieuwe klim goodies opgehaald, kwaliteitsspullen dat zeg!
morgen maar even uittesten bij ome frans, woooohooooooo :] :]

Veel plezier, wordt wel frisjes :]

Vandaag de SM opgehaald van de 30k beurt. Kleppen waren nog netjes binnen de toleranties. De remblokjes zijn weer fris voor de Eifel. Hij had alleen nog commentaar dat de koppeling niet helemaal fijn ontkoppelde. Zelf merk ik daar niks van. Is er iets bekend van slijtende koppelingen?
 
De mijne staat nu bijna 60000km op de teller en nog geen problemen met de koppeling gehad , behalve de koppeling cilinder aan het blok ! Platen en zo geen last tot nu toe.
 
De mijne op 80000km. Koppelingsplaten nog super. Wel de cilinder aan het blok vervangen door een Oberon en de pomp aan het stuur 2x voorzien van een revisiekitje...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan