KTM 950, 990, 1190. Kortom de KTM LC8 fanboy corner

Status
Niet open voor verdere reacties.
En ben je bij brouwer geweest?

Nee, bij de monteur op de hoek. Ik heb geen zin om half Nederland door te moeten rijden voor een beurt :+

Mocht er echt iets desastreus moeten gebeuren dan uiteraard wel.
Nu wordt het nog even wachten op de rekening -O-
 
poeh zware dag vandaag bij frans verhoeven!
wel ontzettend genoten, maar ging niet zo goed als de vorige keer.
aantal keer goed op mijn muil gegaan!
vallen en opstaan, het is ook geen milde cursus. wel een aanrader!
image_zps83cc883b.jpeg
 
iemand hier die een middenbok op zijn sm/t heeft gemonteerd? hoe zit het dan met de grondspeling? is een circuitdag dan nog mogelijk of raakt deze dan te snel de grond?
 
iemand hier die een middenbok op zijn sm/t heeft gemonteerd? hoe zit het dan met de grondspeling? is een circuitdag dan nog mogelijk of raakt deze dan te snel de grond?

Geen last van gehad op Assen en Zandvoort. Voetsteunen komen eerder aan de grond, maar je leert op die circuitdagen juist de goede techniek aan om dat te voorkomen.
full
 
Als iemand niet weet hoe hij de paasdagen door moet komen
Mijn winter projectje is klaar

Geen gezeik meer met Herr Polizei
En DB eaters


Morgen weer de Eifel in,
eens kijken of ik nog wat beter geluid kan opnemen
 
motor is weer terug met een nieuw pookje en nieuwe kettingset, Lemmens in Veldhoven heeft 't gefixt :).. fijn pasen allemaal!
 
Vandaag lekker op Assen wezen knallen, heerlijk!

Ben nog op zoek naar een comfort gel zadel. Iemand nog een liggen waar die vanaf wil?
 
5w40 is wel aan de dunne kant, dat is meer voor koude gebieden. Heb je op warme dagen niet last dat de motor meer olie verbruikt.

Ik gebruik gewoon 10w50 zoals KTM voorschrijft.
Zelf gooi ik er putoline volsyntheet estertech4 in mijn motor en hoef tussen de beurten in eigenlijk geen olie bij te vullen of ik moet flink in de bergen hebben gereden
 
Zo, ik heb me gisteren weer prima vermaakt op de Adventure. :] Wat een ding! Nog even wat experimenteren met een ander ruitje en verder is-ie perfect!

IMAG0611.jpg
 
Ik ga dit jaar voor het eerst op Assen rijden, wat voor rondetijden zijn er met een 990 te halen?

Ik reed vorig jaar juli 02:26.287 op mijn smt, bij Motorsport Lifestyle (MSL). Maar ik zat toen nog in groep 1 als beginner, en dan mag je niet inhalen of vrij rijden. Ik had denk ik nog wel 5 á 10 seconden sneller gekund.
In oktober op Zandvoort werd ik op grond van mijn tijd op Assen in groep 2 geplaatst, en dan zit je sowieso al in een snellere groep. Je wordt dan wat meer meegetrokken door de snellen, en je hebt in de vierde en vijfde sessie ook vrij rijden, waarbij je mag inhalen. De rondetijden van 1 oktober zijn niet online gezet om een of andere reden, maar ik reed toen als ik mij goed herinner een snelste ronde van 2.27 (waar de snelsten uit groep 4 rond de 1.57 rijden).

Kijk hier maar even voor de tijden op Assen en Zandvoort. Motorsportlifestyle | Rondetijden Groep 1 is de langzaamste en groep 4 de snelste groep (dat zijn doorgaans de superbikes, de jongens die aan het ONK meedoen enzo. Die draaien op Assen tijden van 1.48)
 
Rondetijden op Assen met een 990 zou je wel onder de 2.00.00 moeten kunnen rijden..........maar ik niet :X

realistischer is als je wat ervaring hebt 2.10/2.15 dan doe je het goed.
 
Hebben ons zeker vermaakt Vino })
Het wad een super mooie dag. Heb nog spierpijn _O- van al dat hangen.

Haha, herkenbaar. Ik ben al een stijve hark, ik krijg me knie gewoon niet verder dan 30 graden naar buiten. Ik ga nu alvast mijn liezen oprekken.


Ik reed vorig jaar juli 02:26.287 op mijn smt, bij Motorsport Lifestyle (MSL). Maar ik zat toen nog in groep 1 als beginner, en dan mag je niet inhalen of vrij rijden. Ik had denk ik nog wel 5 á 10 seconden sneller gekund.
In oktober op Zandvoort werd ik op grond van mijn tijd op Assen in groep 2 geplaatst, en dan zit je sowieso al in een snellere groep. Je wordt dan wat meer meegetrokken door de snellen, en je hebt in de vierde en vijfde sessie ook vrij rijden, waarbij je mag inhalen. De rondetijden van 1 oktober zijn niet online gezet om een of andere reden, maar ik reed toen als ik mij goed herinner een snelste ronde van 2.27 (waar de snelsten uit groep 4 rond de 1.57 rijden).

Kijk hier maar even voor de tijden op Assen en Zandvoort. Motorsportlifestyle | Rondetijden Groep 1 is de langzaamste en groep 4 de snelste groep (dat zijn doorgaans de superbikes, de jongens die aan het ONK meedoen enzo. Die draaien op Assen tijden van 1.48)

Op Zandvoort had ik vorig jaar met MSL in groep 2a iets van 2.21 gereden in de 2e sessie. helaas daarna mezelf uitgeschakeld anders ik had nog wel sneller gekund.

Ik had mijn vering en demping op 'sport' staan en mijn voorvorken 4mm door de kroonplaten gestoken, ik blijf problemen met de grondspeling houden => steppies tegen het afvalt.

Met wat voor afstelling rijden jullie op het circuit?
 
Ik heb hem altijd op sport staan, met nog een enkel klik strakker voor snelle bochten.
Mijn voorpoten heeft de vorige eigenaar al laten doorsteken, rij zelf ook regelmatig mijn steps/tenen/knie aan de grond :P
 
Circuit verander ik de afstelling niet, wist namelijk van te voren niet eens of ik ging rijden/plek vrij kwam :+
En we rijden op straat ook door ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan