Arnhemmers verenigt U Deel 57 ! !

Hallo allemaal,

Even voorstellen, ik ben Martijn, 37 jaar, getrouwd en vader van 2 mooie dochters. Als alles goed gaat ben ik binnenkort eigenaar van een Mooie Suzuki RF, ik heb zo'n 12 jaar geleden voor het laatst motor gereden, dus zal er even in moeten komen.

De RF heeft een lekke voorvork, dus ik vroeg me af of jullie een tip hebben waar ik dat het beste kan laten repareren, voor een redelijke prijs. Zat zelf te denken aan Roadrunner Motoren te Velp omdat ik daar goede dingen over heb gelezen.

Ik woon zelf in Arnhem Zuid.

Jan van Dam in Elst is ook een goede optie, is vanuit zuid heel dichtbij.
 
Thanks Gentlemen. Denk dat Roadrunner dichterbij is, woon achter de blue band. Maar ik zal bij beide mijn licht eens opsteken mbt de kosten. :)
 
Zaterdag 7-6-2014
19:00 verzamelen
P+R Gelredome
19:15 vertrekken
Route: 109 km - De bank in de steeg zetten
full
 
Thanks Gentlemen. Denk dat Roadrunner dichterbij is, woon achter de blue band. Maar ik zal bij beide mijn licht eens opsteken mbt de kosten. :)
sonny mx parts in huissen is nog dichterbij en ook savonds van 7 tot 9/10 is er mogelijkheid er nog langs te gaan ( doen ook auto apk,reparaties en beurten)


Maaruh .. thanas.. hoe zit het met de bbq?
 
Net even een rondje in en om Arnhem gedaan maar begon ineens heel donker te worden bij Rijkerswoerd + gerommel in de verte.

Is trouwens wel vies warm in pakkie (khad zwembroek er onder aan maar biedt niet heel veel bescherming) :N
 
Misschien kom ik ook wel even. Maar ik rij wel graag door :P
Ik weet niet of ik de hele weg mee rij. Gaan we eerst richting posbank? Of eerst over de dijken?
 
Thanks Gentlemen. Denk dat Roadrunner dichterbij is, woon achter de blue band. Maar ik zal bij beide mijn licht eens opsteken mbt de kosten. :)

Op de eerste bladzijde van dit topic staat ook home , waar nogal goede berichten over zijn.
Ikzelf wou je ook een PB sturen maar dat heb je niet aanstaan.
Maar informeren staat natuurlijk vrij :)
 
Pas maar op. Zeer veel politie op de weg vandaag en net nog steeds

Afgelopen dinsdagmiddag nog op de Drielsedijk voor de brug bij Heteren nog gepakt. Stonden verdekt opgesteld, gaf heel even een klein beetje gas |(. Agent op motor achter me aan, 97 afgerond 92 '( .
 
De fun gaat er snel af zo... snap dat er regels moeten zijn maar laat ze dan in de binnenstad controleren en bij scholen etc. Daar is veeeeeeel meer gevaar
 
Dave, Tom en fred bedankt voor t gezelschap.

Hoop dat Marcel ook nog n goede rit heeft gehad.

Tot de volgende
 
Net terug van motorweekend, heb weer lekker mogen rijden. Zie hier dat er ook lekker gereden is!
 
Terug
Bovenaan Onderaan