Arnhemmers verenigt U Deel 57 ! !

Denk dat ik vrijdag avond weer ga rijden. Als ik niet met de avond 4 daagse van mn neefje meeloop...
Anders van t weekend maar.

Iemand anders ook plannen om te rijden?
 
Laatst bewerkt:
Ik kan alleen zaterdag rijden heb zondag werk staan,zowel overdags als s'avonds
Hoor het wel wat jullie doen :)
 
Arnhem --> Sauerland

Datumprikker invullen!
http://prik.kr/pyxhc7p7qq363imq

Zaterdag 5 juli
Of
Zondag 6 juli
Of
Zaterdag 12 juli
Of
Zondag 13 juli

Tot nog toe 2 aanmeldingen, en mezelf.

In de datumprikker wat gegevens gezet over de route en vertrek etc.
 
Laatst bewerkt:
Vandaag rijden lukt me toch niet. (Sorry Fred)
Morgen avond ga ik zeker. Nieuwe bandjes proberen.

Tenzij iemand anders een goede route heeft en graag voor wil rijden, is dit mijn plan:

Zondag 15-6-2014
19:15 verzamelen P+R Gelredome
19:30 Vertrekken
Route: 94 km - 'n minder lange rijs
full
 
Laatst bewerkt:
Mocht ik vanavond op tijd terug zijn dan ben ik van de partij!

Ik heb namelijk ook een nieuwe bandje die ik moet proberen.

Gr.
 
Was lekker rijden. Wel solo. Geplande route was 94 km, zijn er uiteindelijk 110 geworden. Nieuwe banden zijn top. Komende 1,5 week zal ik niet kunnen rijden. Doordeweeks teveel te doen. Dan vrijdag t/m dinsdag in schotland. Als ik terug ben van schotland dan sauerland dagje vaststellen enzo.
 
Laatst bewerkt:
Monty84 ik ging juist altijd rijden als Nederland moest spelen.
Geen kip op de weg en justitie zit massaal voor de buis!
Ideaal om een ongelimiteerd gas te geven!
 
Monty84 ik ging juist altijd rijden als Nederland moest spelen.
Geen kip op de weg en justitie zit massaal voor de buis!
Ideaal om een ongelimiteerd gas te geven!


Ja daar zit wat in maar zo'n wedstrijd wil ik niet missen.
Ondanks dat ik niet echt een voetbalgek ben maar sommige wedstrijden mag je gwn niet missen ;-)
 
Was lekker rijden. Wel solo. Geplande route was 94 km, zijn er uiteindelijk 110 geworden. Nieuwe banden zijn top. Komende 1,5 week zal ik niet kunnen rijden. Doordeweeks teveel te doen. Dan vrijdag t/m dinsdag in schotland. Als ik terug ben van schotland dan sauerland dagje vaststellen enzo.

Jammer man komende week moeten we je dus missen :-)
Have fun in Schotland!

Gr.
 
Ik ben paar jaar terug met 9 lui ofzo uit nijmegen topic geweest. Maar een algemeen topic zal veel aanmeldingen opleveren. Miss makkenlijk paar groepjes ta maken anders zal het een te lange ketting worden :p
 
Er zijn nu 2 aanmeldingen. Dus prima te doen. Een algemeen topic geeft waarschijnlijk veel aanmeldingen ja, maar daar ben ik niet op voorbereid en gaat me voor die tijd ook niet lukken. Met zn 6en ofzo zou prima zijn. Nu zijn we dan nog met 3.
 
Wie kwam ik vanmorgen rond half 8 in Duiven tegen op een rode Suzuki RF? Vanaf de stoplichten linksaf richting Westervoort? Zelf reed ik in een Volvo 245 met groene platen. Maar ik ben benieuwd of het iemand van hier is. ;)
 
Er zijn nu 2 aanmeldingen. Dus prima te doen. Een algemeen topic geeft waarschijnlijk veel aanmeldingen ja, maar daar ben ik niet op voorbereid en gaat me voor die tijd ook niet lukken. Met zn 6en ofzo zou prima zijn. Nu zijn we dan nog met 3.
Heb je dan ook al een datum in gedachten? Ik heb namelijk toen de datumprikker ingevuld, maar ondertussen komen er ook andere afspraken. Dus als er een datum geprikt zou kunnen worden dan hou ik daar rekening mee :)
 
5 of 6 juli heeft dan mijn voorkeur. Met eventueel 12/13 als reserve voor slecht weer. De week erna ga ik op vakantie, dus kan de weekenden ervoor niet teveel plannen
 
Terug
Bovenaan Onderaan