Arnhemmers verenigt U Deel 57 ! !

Zeker. Zit alleen sinds deze week voorlopig door de week in Duitsland voor m'n werk (Stuttgart). Niet zo heel erg, de baas betaald alles en de vergoedingen/extra uren zijn altijd mooi meegenomen 8-)
Mss van de zomer eens kijken of ik niet een auto kan importeren vanuit Duitsland, is toch wat makkelijker met Duitse contacten
 
Pas interessant 20k+ auto's . Al die tijd en energie...

Wat voor iets wil je gaan kopen? M3? M4,M5,M6m of wat gaat het worden
 
Lieden, ik introduceer mij graag als nieuwe volger van dit topic. Lijkt me leuk om een keer wat in de regio af te spreken. Woon zelf niet in Arnhem maar in rijnstrangengebied (gemeente Rijnwaarden). Neem aan dat dit voor jullie geen halszaak is, zolang ik maar niet in Nijmegen woon }) :+
 
tom wat zeg je nou!


bikcor, welkom in dit dode topic haha. wat voor motor rijdt je ? foto van je vriendin?
 
Haha is het hier zo doods ja? Ik rijd een Yamaha Thundercat uit '97. Bekend kleurenpatroon, rode topkuip, zwarte onderkant en een witte kont. Foto's heb ik er eerlijk gezegd nog niet van, heb de fiets in oktober gekocht na twee en een half jaar zonder te hebben gezeten en hem na aanschaf gelijk in de winterstalling gezet |( . Doodzonde geweest, terugkijkend op het weer van de afgelopen maanden, maar als het goed blijft mag hij er over drie weken uit. Dan is het tijd om foto's te maken en vooral te gaan rijden natuurlijk!! :] *O*
 
full

van cbf600 (verkocht)
full

naar xt660z (nieuwe motor)
 
nooit wegdoen :+

had ik hem maar bewaard |( maar ja er moest poen komen voor mijn eerste motor :]
Heb 'm al vanaf m'n 17e (inmiddels dus 12 jaar). Daarvoor een Kreidler gehad, maarja, dat was kut :P Toen een FS1 en samen opgeknapt met m'n pa (die heeft een nieuwe gekocht in 1972)
 
Ik had een metallic groene van 76, gekocht in 79 toen ik 15 was, we keken niet zo nauw :)
lekker goedkoop opfokken en ach, af en toe een nieuw lagertje links en rechts.

FF wennen aan het schakelen, had met kreidlers gecrosst en moest nu alles omlaag schakelen :?

Maar toen ik 18 werd stond een cb400f te roepen en toen de yammie weggedaan ;(
 
Een 1J5-1 in Ivy Green dus. Dat is mss nu wel een van de meest zeldzame!

Dacht zelf dat de FS1 roterend wel zeldzaam zou zijn

IJ5 klopt, herinner ik me nog, zat in het motorblokje geslagen.
Volgens mij ook op de originele cylinder maar dat weet ik niet zeker, kan ook F5B zijn geweest. Later FS1 geleverd door de toenmalige hofleverancier Jan Kooij.
Vastloper ?? Maakt niet uit, cylinder inruilen en voor 5 tientjes had je een opgeboorde met zuiger !!! dat waren nog eens tijden

Nieuwsgierig geworden en ff gegoegeld maar vind alleen maar 1j5 uit 76 met schijfrem terwijl ik een trommeltje had, vreemd.
weet zeker dat het een 76 was en groen met de geblokte strepen op de zijkant en metalen zijkapjes.
 
Van '69 t/m '72 hadden ze roterende inlaat, en de latere 2RU modellen ook (in de jaren '80). De 1J5-1 is in principe maar 1 jaar gemaakt. De schijfrem (DX uitvoering) is vanaf '76 altijd een optie geweest (ze zijn dus ook met trommel geleverd).
Kijk anders eens op de website die ik een aantal jaren met een vriend vna mij heb opgezet :P
www.fs1forum.com
 
Een droommotor die zo dichtbij kwam dat ik de cbf gelijk verkocht had voor te weinig. :p
Is je pizzakoffer er vanaf gewaaid met de storm? _O-




@ tom , dacht dat jij nog geen 40+ was? al dat ouwe spul heb ik niet mee gemaakt haha.
mt5 met mb sterwielen etc. 8-)

@Mario, vroeger! toen etb lubbers nog bestond _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan