Arnhemmers verenigt U Deel 57 ! !

Had er ook cola in kunnen schudden _O-

Nog steeds in Beekbergen aan de gang ??

Cola helpt idd goed tegen roest, wel gek eigenlijk :).

Juups nog steeds beekbergen, vanaf 11 april er even tussenuit samen met mijn zwager een aanbouw plaatsen,stalen balken leggen etc :P

Waar ben jij bezig dan?
 
Laatst bewerkt:
Cola helpt idd goed tegen roest, wel gek eigenlijk :).

Juups nog steeds beekbergen, vanaf 11 april er even tussenuit samen met mijn zwager een aanbouw plaatsen,stalen balken leggen etc :P

Waar ben jij bezig dan?

doorn, zeist, leusden, ermelo pfff waar niet |(

Man geen wonder dat je geen tijd hebt om te rijden, altijd maar werken.
Maar geen werk, ook geen centjes om leuke dingen te doen :W
 
hallooo,

voor de mensen die nieuwsgierig zijn naar het geluid van mijn honda nx125 met leovinc slip-on een drive by filmpje ;)


wat vinden jullie? :P

groetjes
 
als je in je werk net zo gek wordt als in je avatar ging ik helemaal niet meer :)

:+


Mijn avatar kun je misschien inderdaad wel zien als een samenvatting van de laatste drie jaar werken, ja. Ik heb niet zomaar besloten die pauze in te moeten lassen, zo'n pauze kost echt klauwen met geld kan ik je zeggen. Dat doe je niet zomaar.

Maar ik denk dat het zijn vruchten uiteindelijk wel zal afwerpen, :Y , en dat ik er straks weer met 100% tegenaan kan gaan in whatever ik besluit om nu weer te gaan doen.
 
Hahaha :P
Ik ga niet aankomend weekend maar het weekend erop de grote brommert ophalen. Aankomende weekend maar eens kijken of mijn bamidax nog loopt.
 
Bij mij :Y , honderd euro per dag, als je betaald hebt vertel ik je wanneer je niet hoeft te komen _O-
Vandaag lekker dagje vrij O-) gehad, morte kentekenplaathouder en op geknutseld :p.


Mijn vriendin kijkt niet meer op van mijn opmerkigen,ze is bi dus wie weet (k)likt het wel.

Zondag motorijden of..... varen???? -O- nu al tijd tekort!
 
Vandaag lekker dagje vrij O-) gehad, morte kentekenplaathouder en op geknutseld :p.


Mijn vriendin kijkt niet meer op van mijn opmerkigen,ze is bi dus wie weet (~k~)likt het wel.
_O- _O- _O- _O- _O-
Zondag motorijden of..... varen???? -O- nu al tijd tekort!

Was vandaag in Beekbergen , dat zei jij ja ;)
Druk weekend ja, Rijden en veel motorsport op TV :)
 
Zo, de brommert is klaar





Had gehoopt dat 't aankomend weekend mooi weer zou worden, want dan had ik 'm naar Arnhem gereden...
 
Laatst bewerkt:
Alles is te koop :P
Als je echt interesse hebt kan ik wel eens vragen :P

Gaan er nog mensen naar de MFMM? Als het mooi weer is ga ik mss ff kijken
 
Terug
Bovenaan Onderaan