het Grrrote Triumph Tiger Topic Deel Drie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kosten komen op een 250euro.

Als je het zelf doet, ook wel leuk natuurlijk *O*

€20 voor de stekker/kabel en de voldoening om het zelf, of met een vriend, te doen 8-) 8-)

Zeker met zo'n Youtube filmpje erbij, goed te doen.
Je kunt ook bijv. een correctie in de afwijking van de snelheidsmeter aanbrengen.
Hier zit vaak een afwijking in van 5 - 10%.
Je kunt echt van alles aanpassen, maar moet natuurlijk wel weten wat je aan het doen bent. :Y
 
Voordeel is dat ik technisch geschoold ben in motoren maar programmeren is nog een vak apart natuurlijk. Is idd leuker om het zelf te doen.

Even iets anders, is er toevallig iemand die handkappen op zijn tiger heeft? (Eventueel die van ktm) en waar ik die kan vinden? Vind het wel iets hebben, een tiger met handkappen.
 
Ik had de orginele handkappen er ooit op. Nu handkappen van een quad erop
 
.
full
 
Powermadd handkappen.
Kan er de inserts uithalen en dan waait het door. Of je zet er wat grotere inserts in voor een ‘winterstand’
 
Laatst bewerkt:
Kogel is door de kerk, heb me de SW motech besteld, vond deze wel netjes.
hpr_00_220_20101__b1378304891-24533_2.jpg

a5Witriumph-speed-triple-sprint-tiger-1050-led-taillight.jpg


En gelijk een LED-achterlicht besteld, staat wel zo netjes :D
 
Vandaag eens gereden zonder db-killer in mijn GP uitlaat...dat komt op de limiet van wat nog aangenaam is (denk ook voor andere mensen).

Maar wel een heel donker geluid en feller op de gas :t

Zou zelf nog graag led-knipperlichten willen plaatsen + Tiger Sport voetsteunen met het Triumph logo in en misschien ook de koplamp en kleine lampjes door led vervangen...
 
Gisteren de nieuwe 800 XRt proef gereden en besteld. Werd er wel blij van. Ik zat al een tijdje te zoeken naar een motor die beter geschikt is om op vakantie te gaan dan de Moto Guzzi Griso. Die blijft ook in gebruik voor de lol en de Tiger komt er om te reizen.
 
Deel van de fun ;)

Ben in januari naar het motorsalon in Brussel geweest...niet meteen iets gezien waarvoor ik mijn Tiger zou wegdoen.

En door altijd hier en daar eens iets te wijzigen vernieuw je je motor ook altijd beetje
Ik koop sowieso geen nieuwe dingen, mijn budget is steevast max €6000
Tiger kan zo nog wel paar jaar mee, tenzij ze ineens beslissen om benzinemotoren af te schaffen..
 
Heb me gisteren een zwaardere accu besteld ( de ytz14s) als upgrade ipv de ytz12s.
Schijnt iedereen op tiger1050.com te doen aangezien de 12s eigenlijk te zwak is voor de tiger.
Gisteren besteld bij mlm parts, vandaag al in huis. Service!
 
Laatst bewerkt:
Het formaat van de 14 wijkt wel af. Je moet m wel ff klemzetten
 
Het formaat van de 14 wijkt wel af. Je moet m wel ff klemzetten
Hij is inderdaad iets lager maar wel breder.
Voor alles is een oplossing :D
In ieder geval heb ik nu alles binnen dus kan volgende week na mijn vroege shift en training weer aan het sleutelen.
 
Laatst bewerkt:
Heb me gisteren een zwaardere accu besteld ( de ytz14s) als upgrade ipv de ytz12s.
Schijnt iedereen op tiger1050.com te doen aangezien de 12s eigenlijk te zwak is voor de tiger.
Gisteren besteld bij mlm parts, vandaag al in huis. Service!
Mijn Yuasa YTX12-BS is na 1,5 jaar al overleden. Iemand raadde gel accu aan maar daar lees je ook wisselende verhalen over.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan