MF Gooi & Vechtstreek deel 148. Verjonging :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
KTM loopt niet weg, wel balen, zal het plezier niet minder maken vermoed ik! ;)

Trauma, brrr nooit tof, hopelijk komt het met de ongelukkige goed en de rest van de groep ook.
 
Michel : mooie tekst, plaatje van de oudjes

Anita heeft extra genoten vandaag en zo hoort het haha

SD veel plezier met het rijden desondanks de trauma heli (bekende?) drive save
 
Meer koffie :z al vanaf 5 uur weer bezig :')



Was toch een verdomd mooie dag geweest om de motoren ff om te ruilen :+
 
Morning :Z

Quintus, happy birthday!
full
 
Dank *D


Al hoor ik net dat de Oostenrijkers vrijdags vanaf 12 uur dicht zijn en ze niet de software updates kunnen krijgen omdat ook het "systeem" dan uit is :+


#^%*$%^&*$%&#% :(


Nog ff terugkomend: zijn ze dan pas vrijdag na 12 uur aan de gang gegaan om die KTM van jou klaar te maken? Beetje raar als je een week eerder al de koop rond hebt gemaakt. Of een drukke agenda of een ruk planner :')
 
Ze zouden het pas vandaag doen, maar dus eerder begonnen. Da's op zich best okay, maar nog niet okay genoeg :+
 
zo, koffie werkt echt... het bijna-de-broek-vol-momentje van deze week ook weer gehad. Lekker vroeg een rondje gaan sturen op de motor, nog geen 2km onderweg en wordt op een haar na net niet geschept door een mooie gele pick-up van rijkswaterstaat die zonder te kijken afslaat en mijn rijbaan kruist. Vol in de ankers, pfew dat ging net goed :X Toch maar ff omgedraaid om verhaal te halen bij meneer die ondertussen niks doorhad en gewoon door was gereden. Had me inderdaad niet gezien. The usual :r

goed, koffie dus :Z :9

iedereen, geniet van het weer 8-)
 
Laatst bewerkt:
Voor wat die knuppels in de Bilt betreft, nog meer bijzonder dat ie dan niet maandag om 12.00 uur klaar staat. :?
 
Laatst bewerkt:
iemand nog naar zuid frankrijk op vakantie die 6 stoelen voor me kan afleveren daar :')
 
ja zeker, maar hebben ze er voor over.


Maar is echt aan de zuidkust, dus dat red ik niet op een avond :+




Weekend :)
 
Bussie kan prima vol terug naar nederland komen dan! *O*

Sow dat was n tof dagje weer, vanmiddag mn koei aan even op naar Werkendam, Hyperpro voor n flesje olie voor de voorvork, bijna aldaar via de A27, ineens file...blijkt er aan de andere kant net voor de brug n kettingbotsing met auto brand te zijn geweest...hmm dan maar binnendoor terug...als mn telefoon mee wilde werken, wilde die niet. Nja eerst dat flesje opgehaald, gratis mee gekregen zelfs, dat noem ik nou service! :Y *O*

Vervolgens tanken, kom ik n gezin tegen uit Amersfoort die maar binnendoor gingen en de beste man vond t prima als ik achter ze aan de zou rijden tot aan de A2, helemaal top weer!*D *O*
Hartelijk bedankt en toen bij Nieuwegein lekker via de lekdijk naar huis, onderweg de motor op 66666 km gezet :9 :]

Thuis snel even n doos ijsjes halen, kom je bijna bij de buurtsuper aan, ineens n gat in de weg en fiks ook O_o Ons eigen sinkhole *O* :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan