Het grote Dolomieten/ Noord Italie Topic

Thanx en allemaal veel plezier en gezond weer terug.
Wij zitten op een camping in San Christoforo, bij Trento
Ik vrees dat het 8 dagen 30 graden is, errug hé ;)
 
Laatst bewerkt:
En dat je dan boven op een mooie bergtop een lekker broodje kan eten en kan genieten van het absoluut prachtige uitzicht.... met de klingelende koeiebellen om je heen.

Zucht......... dat zou toch heerlijk zijn. *D
 
Laatst bewerkt:
...'t voordeel is dan natuurlijk wel dat je die koeienlucht er niet bij hebt... ;)
 
Ik ben er ook klaar voor. Morgen vertrek ik met mijn neef voor een week naar de Dolomieten. Lekker weer op de bonnefooi.

Vorig jaar ook geweest rond deze tijd met maar 1 verschil! Nu zijn alle passen open *O*

10417827_698294766894219_2129486307682975522_n_zps893984a8.jpg
 
Ik ben er ook klaar voor. Morgen vertrek ik met mijn neef voor een week naar de Dolomieten. Lekker weer op de bonnefooi.

Vorig jaar ook geweest rond deze tijd met maar 1 verschil! Nu zijn alle passen open *O*

[afbeelding]

Vind ik wel stoer, op de bonnefooi.
Maar dan moet je elke dag wel alle bagage meezeulen?
 
Vind ik wel stoer, op de bonnefooi.
Maar dan moet je elke dag wel alle bagage meezeulen?

Onze ervaring is dat er zat plek is. Meestal overnachten we 1 a 2 nachten, dus dan hoef je niet altijd je bagage mee te nemen.

Grote voordeel is dat je op meerdere plekken komt, zonder dat je elke dag weer terug moet naar dezelfde plek. En dat als het slecht weer is je dan ergens anders heen kan rijden (frankrijk oid).
 
Ik vertrek morgen ook richting het zuiden. Morgen naar Ulm zaterdag naar Bolzano. Dan 4 dagen toeren in de dolo's rond cortina. Vrijdag via stelvio naar See. dan via silvretta weer naar huis.
Weer lijkt prima te worden ,en alle passen zijn open. Wat wil een mens nog meer ?
 
Onze ervaring is dat er zat plek is. Meestal overnachten we 1 a 2 nachten, dus dan hoef je niet altijd je bagage mee te nemen.

Grote voordeel is dat je op meerdere plekken komt, zonder dat je elke dag weer terug moet naar dezelfde plek. En dat als het slecht weer is je dan ergens anders heen kan rijden (frankrijk oid).

Ik zie volgens mij geen tent, dus gewoon hotels?
Dat klopt inderdaad, meestal is er plek zat voor een paar personen. Maar met een grotere groep word het volgens mij moeilijker.
 
Ik zie volgens mij geen tent, dus gewoon hotels?
Dat klopt inderdaad, meestal is er plek zat voor een paar personen. Maar met een grotere groep word het volgens mij moeilijker.

Ja klopt gewoon hotel of B&B. Voor 25 a30 euro pp incl ontbijt ga ik niet in een tent zitten 😄 maar ik ben dan ook een verwend nest 😝
 
Zo, bus is gereserveerd en het Gasthof is geboekt. Nu nog eens op de routes duiken en het aftellen kan beginnen. Eind juli naar de Dolomieten.
 
Wel even zwaaien als je op die zondag wordt ingehaald door een bestelbus met twee motoren achterin. Met twee mietjes voorin, volgens anderen.
 
Wel even zwaaien als je op die zondag wordt ingehaald door een bestelbus met twee motoren achterin. Met twee mietjes voorin, volgens anderen.

Laat ze maar lekker l*llen _O- *O* _O-
Wij weten wel beter :Y *O*

Ik hoop dat het niemand overkomt, maar krijg maar eens een flinke bui op je donder, en je moet nog 400km................. -O- -O-
Vooral als je de dag er na moet gaan werken, en je MOET door................. -O-

Maar goed dit is dan weer zo'n welles nietes discussie.
Ieder zijn/haar ding zullen we maar zeggen. :Y

Maar eenmaal een keer met de trailer/ met de motoren in een bus geweest.............., word het vaak nóg vaker tot bijna altijd :Y *O*
 
Het andere hebben we ook gedaan. Twee dagen Autobahn-blazen toen half Europa de verzengende warmte van een hittegolf voelde. Word je niet vrolijk van.
 
Eerlijk gezegt heb ik ook een bloedhekel om met een motor grote afstanden via de snelwegen af te leggen. Begrijp mij niet verkeerd, ik ben Hitler bijna elke dag nog "dankbaar" dat hij het fenomeen snelweg heeft ontdekt! Ik zou er niet aan moeten denken om de trosanjers via normale wegen te moeten halen, en dat dan ook nog met een tijdslimiet!!! Néé, dan hebben we het nu een stuk gemakkelijker....! binnen 36 uur nadat de laatste container is geladen moet je op de veiling staan.... (in Nederland!!!!) dat kan eenvoudig NIET binnendoor, dat is simpel.
Laat mij maar lekker met de aanhanger Europa doorcrossen dat is voor mij een stuk fijner dan hetzelfde stuk te rijden op de motor.....maar iedereen moet het zelf weten....

(het hierboven beschreven voorbeeld heb ik persoonlijk enkele jaren geleden voor het laatst gereden. Ik weet niet of het met de verse bloemen uit zuid Spanje vandaag de dag anders gaat. In ieder geval kreeg IK van meneer Hilverda 36 tot 38 uur de tijd om bij hem op de veiling te komen....)

gr. Boud
 
Ja klopt gewoon hotel of B&B. Voor 25 a30 euro pp incl ontbijt ga ik niet in een tent zitten 😄 maar ik ben dan ook een verwend nest 😝

Alleen rijden mijn vriendin en ik elke dag weer verder... we blijven nergens meer dan een nacht... route van a naar b naar c naar d etc etc etc... Ook leuk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan