Het grote Dolomieten/ Noord Italie Topic

heerlijk 4 hotels / pensions geselcteerd)

35 routes / passen in beeld scherpe selectie maken want we kunnen daaro 5 dagen rijden
 
Laatst bewerkt:
Heerlijk die voorbereiding. Wij lagen in 2012 aan de pordoi pas in arraba.
Bij hotel albergo pordoi.
Halfpension en konden gewoon van kaart voor, hoofd en nagerecht kiezen en dat toen in augustus hoogseizoen voor zon €53 pppn....

Nou veel plezier met de voorpret heerlijk..

Welke hotels had jij nu al uitgezocht als ik het vragen mag...
 
Laatst bewerkt:
Heerlijk die voorbereiding. Wij lagen in 2012 aan de pordoi pas in arraba.
Bij hotel albergo pordoi.
Halfpension en konden gewoon van kaart voor, hoofd en nagerecht kiezen en dat toen in augustus hoogseizoen voor zon €53 pppn....

Nou veel plezier met de voorpret heerlijk..

Welke hotels had jij nu al uitgezocht als ik het vragen mag...

Dat vind ik nog steeds een hele fijne plek. Vooral ook een gezellige plek met een uitermate goed ligging.
 
Daar mankeert echt niets aan.
Fijn hotel, wellicht iets kleine kamers, maar dat maakt eerlijk gezegd weinig uit als het eten goed is, de omgeving top, en je de motor in de garage onder het pand kan schuiven.

Ik zou daar klakkeloos weer heen gaan.
 
Hotel locatie Arraba

full
 
Ja was echt een gezellig hotel in arraba.
Wij waren er 3 nachten en mijn man heeft daar rode wijn leren drinken .
Koste maar liefst 1.10 per glas kwam daar gewoon uit tap.

Heb nog routes als je intresse hebt.
 
Idd leuk hotel, lekker eten en in leuke mooie omgeving !
Garage inpandig met beetje sleutelruumte.
Lekker steakhouse om de hoek!
 
oma oppoetsen: blijft een klassieker de Sella Rondo; afgelopen zomer weer eens gedaan op weg naar Slovenie
 
Laatst bewerkt:
Volgend jaar ga ik weer naar de Dolomieten. Dit keer heb ik gekozen voor Bolzano als uitvalsbasis. Weet iemand daar een goed hotel? Avast bedankt voor de reacties!
 
Volgend jaar ga ik weer naar de Dolomieten. Dit keer heb ik gekozen voor Bolzano als uitvalsbasis. Weet iemand daar een goed hotel? Avast bedankt voor de reacties!
Zou ik niet doen.....
Ten eerste moet je elke dag die stad uit, en is het 's-nachts ook druk.
Ik kies er zelf steeds voor in een van de kleinere dorpjes te gaan logeren, bijvoorbeeld in Wolkenstein (Valgardena). Je zit dan aan de voet van de Sella-pas en vlakbij vele tientallen andere passen.
Ik heb daar meerdere keren Hotel Des Alpes genomen. http://www.desalpes.info/
Niet het beste hotel, wel goedkoop en goed eten.
 
Zou ik niet doen.....
Ten eerste moet je elke dag die stad uit, en is het 's-nachts ook druk.
Ik kies er zelf steeds voor in een van de kleinere dorpjes te gaan logeren, bijvoorbeeld in Wolkenstein (Valgardena). Je zit dan aan de voet van de Sella-pas en vlakbij vele tientallen andere passen.
Ik heb daar meerdere keren Hotel Des Alpes genomen. http://www.desalpes.info/
Niet het beste hotel, wel goedkoop en goed eten.

Goeie tip :t

Er is ook niet zo veel te beleven in Bolzano, geen echte bezienswaardigheden en een klein beetje saai.
Wel knus en lekker rustig.

full



Ortisei is ook wel een leuke plaats met lieve Mädel


full



Ik denk persoonlijk dat Ortisei leuker en gemoedelijker is dan Wolkenstein.
Een marktplein en leuke restaurants en kroegjes. (De weg van Ortisei naar Wolkenstein is trouwens wel weer stervensdruk, wat dat betreft is dan Wolkenstein, of nog iets verder beter)

In Bolzano is het gewoon stukken minder want het is ook al geen skiplaats. Provinciestadje.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan