Wie? Wat? Waterland! #24: Weekenden Worden Weggereden!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat is wel heel zuur. Belangrijke circlips vervang ik daarom ook het liefst als het los geweest is en altijd een dubbel check of hij goed zit.
Je kent het vast wel uit je brommertijd dat er een hergebruikt pistonpen clipje uitgeschoten was.

Doe ik ook eigenlijk altijd, alleen deze hadden ze niet op voorraad bij de dealer en de monteur zij dat hij ze ook altijd weer terug zet.
Fout gegokt dus :')
Maar goed vrijdag zijn ze binnen dus dan komend weekend maar weer een dagje sleutelen.
Gelijk maar effe de accu vervangen want die vertrouw ik ook niet helemaal meer O-)
 
Kende je dat monteurs spreukwoord niet dan?

"Een goede monteur legt alvast de aanleg voor de volgende reparatie"
 
:W Topic ook weer gevonden :Y
Nog geen datum bekend dat we met zn alle gaan naar Assen.

Ik, do en jeroen gaan maandag naar Assen met Niwa.
16 juni gaan we wel met wat groter groepje naar Zandvoort. Laat maar even weten als je ook gaat.
Over 16 juni op Zandvoort had ik ook al even contact met Luuk gehad, twijfel nog of ik een dag op Zandvoort wil rijden...maar Assen denk ik dat ik wel mee wil :Y
 
Haha dat zal best idd.
Maar toch apart dat ze die circlips niet gewoon op de plank hebben liggen.
Inderdaad, zou toch zeggen dat de monteurs dat toch ook regelmatig nodig hebben bij onderhoud/reparatie...en als je zo'n onderdeel niet op voorraad houdt, om welke reden dan ook, dan zou je verwachten dat het de volgende werkdag wel binnen is :/
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad, zou toch zeggen dat de monteurs dat toch ook regelmatig nodig hebben bij onderhoud/reparatie...en als je zo'n onderdeel niet op voorraad houdt, om welke reden dan ook, dan zou je verwachten dat het de volgende werkdag wel binnen is :/

Spul van ktm komt allemaal uit oostenrijk, hebben geen magazijn in NL.
Maar het is gelukt hoor heb hem net opgehaald dus vanavond maar weer in elkaar beugelen. *D
Ben het nu wel zat om met de auto te heen en weren :/
 


_O-

Voor het zekere toch maar meenemen O-) :+



Foto550-VOSRVZRI.jpg
 
Laatst bewerkt:
Zo, de koffie is geregeld voor onderweg.

2014-05-23121925_zps2ac9ed27.jpg


Volgende week de motor een grote beurt en de week erop verse banden en nieuwe vorkolie.
 
Laatst bewerkt:
Ja oke, snap ik. Maar ik wil wel echt naar de races

Af en toe lees ik nog wel eens mee.
De BMW heb ik lang en breed afscheid van genomen, en de HD rijd fantastisch. Hard rijden gebeurd zelden meer maar evengoed kan het apparaat erg snel.

Toevallig een 7 daagse reis naar Ierland gepland. Vertrek 31 mei.
Weinig te vinden op internet qua reisverslagen (ze zijn er wel maar spaarzaam).
Hopen op weinig regen (ijdele hoop) en toch maar in B&B of Hotels.

Dan heb ik weer een land wat van het lijst af kan.
Ik zit alweer te kijken naar volgend jaar. Oosblok misschien.. Tjechie.. Kroatie moet er mooi zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan