Wie? Wat? Waterland! #24: Weekenden Worden Weggereden!

Status
Niet open voor verdere reacties.
De twee weken op Man staan weer voor de deur, en wederom aanleiding voor mij om te vragen wie er interesse heeft om komend jaar die kant op te gaan?
Interesse zeker, maar wensen lijstje wordt hier steeds langer en Man staat dan niet bovenaan...
En als die goed gelukt is heb ik nog wel een Speed Triple om de technieken te perfectioneren op dat hoekige motorblok *D
Gebruikelijk is dat dit soort diensten gedaan worden in ruil voor een hamburger.
Niet zomaar een maar een "Hamburger Henry". Een smaak sensatie waarbij je je toch zeker 5 minuten (voor de snelle eters) in de 7e hemel bevind. :9~Die glazen drinken daar zijn van dusdanig formaat dat de blaas na de verwerking ervan gelijk weer vol is. Die paar grassprieten die daardoor gestorven zijn hebben dan maar pech. :Y

Doen we nog maar even een greep uit mijn geschoten collectie:

Vlaamse frieten stop in België:
[afbeelding]

Bovenaan "col du bon homo"
[afbeelding]

Ook Mento heeft was grassprieten om zeep geholpen in die tussenstop:
[afbeelding]

Vanaf de tussenstop op zoek naar een plek om wat te drinken:
[afbeelding]

De grote boze wolf wolk die in hoog tempo onze kant op kwam:
[afbeelding]

Zelfs onze merk trouwe Honda man moest toch even kijken hoe dat zit:
Toch staat het je wel Rik, zo een Triumph ;)
[afbeelding]

Wachten op een terrasje tot de pizzeria open ging:
[afbeelding]

Een traditie getrouw bezoek gedaan aan de lokale garage:
[afbeelding]

Heldere nacht als voorteken van het mooie weer de volgende dag:
[afbeelding]

Uitzicht vanaf bij het kapelletje van "frere Joseph" en de andere kant op:
[afbeelding]
[afbeelding]

Toch nog een kerktoren in zicht:
[afbeelding]

Nog een uitzichtsplaatje:
[afbeelding]
[afbeelding]
Leuke plaatjes :Y jullie hebben zo te lezen weer een goed weekend gehad, het weer heeft goed meegewerkt...
 
Zo, over een uurtje gaat de Senior TT van start, ik zit er klaar voor met Manx TT Radio aan voor live commentaar op kantoor. Dikke pech voor de collega's! :D
 
Zo, over een uurtje gaat de Senior TT van start, ik zit er klaar voor met Manx TT Radio aan voor live commentaar op kantoor. Dikke pech voor de collega's! :D

Ik heb "plotseling" een vergadering om 2 uur vanmiddag. Need to know basis only, dus de rest mag mij niet storen. Het is zo'n vergadering met internetradio, oordopjes en http://ttlive.iomtt.com/mobile.html

50325864.jpg
 
Na de vrijmibo niet verantwoord om hard te rijden op de motor.

Maar je mag eventueel wel langs rijden voor een bakkie koffie, dan las ik ondertussen die valbeugel even.
 
Vroeger had je een programma op MTV dat heette 'boiling points'.
Daarin gingen ze je proberen over de zeik te krijgen en voor elke minuut kreeg je een dollar ofzo.

Het was vanmiddag onverwacht druk op de weg (ging van huis toen de zon net door begon te komen)en de irritatie was hoog :X
 
Morgen misschien weer.

Moet ook zsm een nieuwe kettingset, zit een vaste schakel in. Waarschijnlijk iets te vast geklonken of tekort vet erop gesmeerd want het is enkel bij de klinkschakel. Anders had het setje nog veel langer mee gekund.
 
Kan je hem niet opnieuw klinken?

Nee want de klinkschakel is alleen de plaat met 2 pennen. maar de rollen die hier op zitten zijn naar de kloten. Dus dan zou ik een nieuw stukje ketting ertussen moeten zetten met 2 klink schakels..




Edit: Kettingsetje is besteld, hij wordt zoals ik altijd al eens wilde in stijl *O*

Met plaatjes van hamburgers op de schakels :+
 
Laatst bewerkt:
Ah, dat meen je niet, als je werkelijk groene schakels heb besteld dan wordt die brommer van je echt een kermisattractie...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan