Wie? Wat? Waterland! #24: Weekenden Worden Weggereden!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Daarom hou ik altijd aan:
Ketting smeren, rondje rijden, poetsen ;)

Ketting smeren na het rijden. Dan is de ketting warm waardoor het vet beter intrekt en uitdampt. Dat scheelt ook weer met poetsen want je merkt echt dat het beter blijft zitten :)


Was gisteren overigens weer een top ritje :9~
Bijna lege wegen, uitleven op de westfriese omringdijk en als toetje een drankje op de koemarkt 8-) Zo mag iedere woensdag avond van mij zijn!
 
Ketting smeren na het rijden. Dan is de ketting warm waardoor het vet beter intrekt en uitdampt. Dat scheelt ook weer met poetsen want je merkt echt dat het beter blijft zitten :)


Was gisteren overigens weer een top ritje :9~
Bijna lege wegen, uitleven op de westfriese omringdijk en als toetje een drankje op de koemarkt 8-) Zo mag iedere woensdag avond van mij zijn!
:^
 
Ketting smeren na het rijden. Dan is de ketting warm waardoor het vet beter intrekt en uitdampt. Dat scheelt ook weer met poetsen want je merkt echt dat het beter blijft zitten :)

Klopt, maar daarna rijd ik dan weer een klein rondje zodat het overtollige vet er af kan slaan. Daarna ga ik poetsen...
 
hallo iedereen,

ik zal mij even voorstellen hier :

Ik ben richard, bezitter van een yamaha r6 2000 en heb nu een bijna 4 jaar mijn motorrijbewijs. Helaas bijna nooit gezamenlijk met mijn motorvrienden tijd om samen een rondje te rijden... Daarom ben ik opzoek naar een groepje waar ik af en toe aan kan sluiten en lekker een dagje/avondje kan genieten van mijn motor...
Nu zag ik eerder in dit topic, dat er nieuwe vrienden welkom zijn en het lijkt me leuk om eens met jullie mee te rijden!

mogelijk?

10441122_10152486432539344_6377183356334032855_n.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan