Wie? Wat? Waterland! #24: Weekenden Worden Weggereden!

Status
Niet open voor verdere reacties.
waar ga je heen in ierland?

Een rondrit gedaan. IJmuiden - Newcastle - Belfast - Westport - Killarney - Kilkenny - Dublin - Rotterdam.

In totaal 7 dagen weggeweest met jawel... HALF UURTJE regen... de weergoden waren ons positief gezind! Prachtige wegen en mooie natuur. Volgende week (helaas alleen) naar Frankrijk rijden via Zwiterland.. ben van plan 5 bergpassen te rijden en via Ardeche naar Dordogne te rijden.
 
Een rondrit gedaan. IJmuiden - Newcastle - Belfast - Westport - Killarney - Kilkenny - Dublin - Rotterdam.

In totaal 7 dagen weggeweest met jawel... HALF UURTJE regen... de weergoden waren ons positief gezind! Prachtige wegen en mooie natuur. Volgende week (helaas alleen) naar Frankrijk rijden via Zwiterland.. ben van plan 5 bergpassen te rijden en via Ardeche naar Dordogne te rijden.
Heel mooi rondje *O* nog foto's gemaakt?
 
Goedemiddag :W
hallo iedereen,

ik zal mij even voorstellen hier :

Ik ben richard, bezitter van een yamaha r6 2000 en heb nu een bijna 4 jaar mijn motorrijbewijs. Helaas bijna nooit gezamenlijk met mijn motorvrienden tijd om samen een rondje te rijden... Daarom ben ik opzoek naar een groepje waar ik af en toe aan kan sluiten en lekker een dagje/avondje kan genieten van mijn motor...
Nu zag ik eerder in dit topic, dat er nieuwe vrienden welkom zijn en het lijkt me leuk om eens met jullie mee te rijden!

mogelijk?

[afbeelding]
:W Welkom
IOM TT 2015 is geboekt *O*
Top!! Lekker vooruitzicht, op de brommert?

Wij spraken 2 weken geleden iemand die met het vliegtuig heen was gegaan, tickets een week van te voren geboekt, kleine tent mee en ter plekke openbaar vervoer, was prima te doen volgens hem...dat vind ik ook nog een optie als ik rond mei 2015 niets te doen heb :)
 
Ik red het niet. Ga nu de stad effe in om de laatste inkopen voor de vakantie te dien. Jammer maar helaas. Have fun. Kan straks 5 weken in Frankrijk toeren
 
Had je die maar in la France gekocht Rik!

Wij zaten perfect in subtropische sferen met palmbomen en bikini's *D

Foto650-DK7GJV7U.jpg
 
Nope, ik ga vanavond worstelen met het blok en frame van de VF. Die willen maar niet trouwen om een of andere vage reden. Gisteren wel het carbrack geassembleerd.

1404160466_139_FT6214_image4_.jpg

1404160466_139_FT6214_image5_.jpg


Uitdaging vanavond:
1402756477_139_FT6214_image3_.jpg
 
Nope, ik ga vanavond worstelen met het blok en frame van de VF. Die willen maar niet trouwen om een of andere vage reden. Gisteren wel het carbrack geassembleerd.

[afbeelding]
[afbeelding]

Uitdaging vanavond:
[afbeelding]

Soms moet je ze even laten zien wie er nu werkelijk de baas is.
Een corrigerend tikje moet ik dit geval kunnen toch? ;)

Ik zie wel dat je andere motor al klaar staat voor morgen? O-)

Is er iemand in voor een rondje om vanavond?

Ik houd het maar even bij de gehaktballen woensdag :]


O-) O-)
 
Soms moet je ze even laten zien wie er nu werkelijk de baas is.
Een corrigerend tikje moet ik dit geval kunnen toch? ;)

Ik zie wel dat je andere motor al klaar staat voor morgen? O-)

Er bleek een pasbus verkeerd om te zitten (we praten dus over 2mm).
1404250032_139_FT6214_image4.jpg

Uiteindelijk is het allemaal gelukt, dus we kunnen binnenkort weer verder.

De ZRX staat klaar (moet wel nodig weer gepoetst), maar ik ben de rest van de week alleen thuis met mijn dochter. Die is nog even te jong om achterop te gaan :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan