Wie? Wat? Waterland! #24: Weekenden Worden Weggereden!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik geloof dat je zoon nog wel wat olie over heeft :+
Heb je ook zo gelachen, gelukkig had hij maar een 5 liter blik, want volgens hem was het nog lang niet vol.
Laat maar weten hoe je de overdracht van goederen zou willen.
Als het jou in de weg staat kom ik het dit weekend halen, anders op een gehaktritje.
Ik heb geen haast, 1000 km meer of minder maakt niet zoveel uit. (de hoeveelheid wel :X )
 
Dan gaan we dat regelen. ;)

Hoe willen we dat doen, met aanhangers die kant op?
Rijdend heen, en de motoren met een vrachtwagen terug? (Iemand ervaring mee?)
Rijdend heen en terug?
 
Ik ben wel voor, ff kijken hoe we dat gaan doen met de vakantie dagen.
Want mij lijkt dat dit wel een volle week moet zijn om ook te kunnen genieten.
 
Ligt een beetje aan de animo of je een volle week moet gaan of niet. Stel je bent met vier man dan kunnen we een grote aanhanger pakken en met de auto die kant op bijvoorbeeld. Op de motor in één ruk die kant op kan wel maar is niet echt ideaal, toch 1100 km...

Anders kun je op dag 1 naar Zuid-Duitsland en dan via Allgau en Tirol dag twee verder die kant op bijvoorbeeld. Maar dan heb je dus twee dagen heen en twee dagen terug...
 
Ligt een beetje aan de animo of je een volle week moet gaan of niet. Stel je bent met vier man dan kunnen we een grote aanhanger pakken en met de auto die kant op bijvoorbeeld. Op de motor in één ruk die kant op kan wel maar is niet echt ideaal, toch 1100 km...

Anders kun je op dag 1 naar Zuid-Duitsland en dan via Allgau en Tirol dag twee verder die kant op bijvoorbeeld. Maar dan heb je dus twee dagen heen en twee dagen terug...

Zeg het maar Randy, waar word je vrolijk van?
 
Zeg het maar Randy, waar word je vrolijk van?
Van een mooie dame in bikini die een lekker ontbijtje komt brengen nadat ik pas ontwaakt ben in mijn hangmat op een tropisch eiland met een graadje of 28...

Verder is het mij om het even, tenzij Swavek besluit om in 2017 naar IOM te gaan, want dan ga ik met hem mee :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan