Oss & Omgeving deel 21 : We doen d'r nog één of twee of ..

Geeft idd vertrouwen, maar bij het checken van het kenteken bleek dat hij pas in 2012 een eerste toelating in nedeland heeft gehad.
Ik klim zo nog maar even in de telefoon, want dit vind ik meer dan slordig!
Helaas is het koopcontract al rond dus daar kom ik niet zo snel meer onderuit, maar het is zeer zeker een punt van kritiek!

Zou het (eventueel) een reden kunnen zijn om onder een koopcontract uit te kunnen komen? Of is het nu gewoon op de blaren zitten?
Kijk, ik ben helemaal niet bang dat het een slechte motor is, ook omdat het idd een officiele yamaha dealer is en ik gewoon garantie heb, maar als ik hem dalijk moet/wil verkopen zal het import verhaal ook een rol gaan spelen vrees ik.

Meningen?

volgens mij importeert die zaakbijna alle motoren.
ik ben daar ook een keer geweest.
prima zaak met veul importfietsen :)

boeit toch helemaal niets waar die motor vandaan komt.
je kunt hier ook een lijk op wielen kopen bij een bekende zaak.
 
Je komt er altijd onderuit, dat koopcontract wat je hebt getekend is niks waard bij een motorzaak....gewoon zeggen dat je na een kentekencheck zag dat deze import was en dat je geen import wil en dus van de koop afziet, terwijl ze hadden gezegddat hun hem geleverd hadden..

Als je hem toch koopt moet de prijs er wel naar zijn

Als ze moeilijk dan zal ik wel bellen zo geregeld :P :Y

Ik wacht eerst ff af wat de reactie is van gebben.
Geen idee ook of het Engelse import is.

Het gaat er me niet zozeer om dat het import is, maar bij eventuele verkoop is het vaak wel een struikelblok voor kopers.
Lastig verhaal...
 
Ik wacht eerst ff af wat de reactie is van gebben.
Geen idee ook of het Engelse import is.

Het gaat er me niet zozeer om dat het import is, maar bij eventuele verkoop is het vaak wel een struikelblok voor kopers.
Lastig verhaal...

Maakt niet uit nee
Als de prijs ernaar is
 
anigif_enhanced-24239-1393685073-3.gif
 
Me dienstverband is tot 1 juli das officieel me laatste dag

Maar hoef nu al niet meer te werken

Maar krijg nog wel doorbetaald


Mogguh
 
Me dienstverband is tot 1 juli das officieel me laatste dag

Maar hoef nu al niet meer te werken

Maar krijg nog wel doorbetaald


Mogguh

Nogmaals Wim, dat is gewoon zwaar k*t! :(
Hebben ze ook een goede reden aangegeven? Jij zat daar toch al met een contract onbepaalde tijd?
 
Nogmaals Wim, dat is gewoon zwaar k*t! :(
Hebben ze ook een goede reden aangegeven? Jij zat daar toch al met een contract onbepaalde tijd?

Ze hebben te weinig werk zijn al een hoop zzp-ers eruit en nu is het personeel aan de beurt

Zijn ook 5 bedrijven waar me baas nog best veel geld van krijg failliet dus ja dan ga het hard
 
Terug
Bovenaan Onderaan