Triumph Speed Triple topic deel 44

Status
Niet open voor verdere reacties.
...nee..., niet lekker... :?


...oké, een Grand Prestige vind ik ook bijzonder smakelijk, of een fijne Bitburger...
...en zo zijn er wel meer...

...zolang het maar geen Heineken is..., want daarvan bevalt mij de smaak niet helemaal...

:} :}
Heerlijk biertje. :Y

Hertog Jan brouwerij is 500 meter bij mij vandaan. Kruipafstand dus

full
 
...dit is een mooie apparaat !...
...uitlaatdemper had iets minder pompeus hoeven zijn ; maar voor de rest : helemaal goed !...

...spijkerbroek, vaal lederen jack, pothelm met zo'n bril aan de bovenkant, licht beige handschoentjes, en hoge gymschoenen...

...wit t-shirt...

...een soort van Fonz-mobiel, zeg maar...



...hiervoor geef ik ook dat applaus... ;)

...
full
...

full
 
...uiteraard bestaat er meer dan de autobranche, maar..., daar ligt nu eenmaal mijn hart...
...als kleine snotkeutel liep ik al in autobedrijven rond...

...vanaf het moment dat ik fatsoenlijk kon fietsen ging ik autofolders halen bij autobedrijven...

...en toen een hele tijd nix...
...want brommertjes en motoren waren belangrijker...

...en pas op m'n 24-ste een eerste eigen auto... :/

...en daarna was het hek weer van de dam...



...en tuurlijk solliciteer ik ook wel op andere dingen (moet wel in mijn vakgebied liggen natuurlijk), maar dat lukt al helemaal niet... :/
...dan ben je weer te oud, je woont te ver weg, je bent over gekwalificeerd, of er wordt verwacht dat je te duur bent...

...dus..., doe mij maar de automotive branche, want dan hoef ik ook niet te werken...
...want het is gewoon liefhebberij... ;)


Hier nog zo 1, altijd in de automotive branche gewerkt.
Mijn laatste baan was bij de sportwagen fabrikant Spyker, een onbenullig baantje.
En ik stond al weer snel op straat, daarna ongeluk gehad en sindsdien aan het revalideren.
Ik soliciteer vaak ondanks blijvend 100% afgekeurd te zijn, en altijd in de automotive branche, want anders ken ik eigenlijk niet.

Al vanaf mijn 4e levensjaar werd ik meegezeuld naar autosloperijen, in de B kadett van mijn (afgrijzelijke) vader. Ik weet nog goed dat ik bang was voor een trekker, waarmee ze auto's verplaatsen, 26jaar later doet diezelfde trekker nog steeds dienst op de dezelfde sloperij.
Ik sleutel dus eigenlijk mijn hele leven aan alles waar maar een motor inzit.
Of het nu een boot, auto of motor is, ik weet niet beter....

Mooie auto's maken ze niet meer helaas, dus gisteren even wezen koekeloeren in het Louwman museum, en daar wakkert de autoliefde altijd weer aan als je de oude koekblikken van vroeger ziet...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan