Aprilia Dorsoduro SMV 750/1200 Deel 5

Laatst bewerkt:
Ben afgelopen week ook het kijken geweest voor een O2 optimizer via AF1.

Hier de link: AF1 Racing Aprilia | Vespa | Piaggio | Guzzi | Norton | Ural | Zero - Fully Authorized Aprilia, Vespa, Piaggio, Moto Guzzi, Norton, Ural and Zero MC Dealer. - Motorcycles - Scooters - OEM Parts - Accessories

Laten we even een lijst maken van wie er interesse zou hebben dan bestellen we er meteen voor iedereen 1. Wil je mee doen, zet je naam dan even jn het lijstje.

1. Revox
2. woodz1983
 
@neogenix
Is er nog iets in te stellen met die schroef aan het uiteinde?

Denk dat je beter via ebay uk kan bestellen. Weet je in ieder geval zeker dat je geen invoerkosten hebt. Komt bij af1 en ebay beide op €98 incl verzenden.
 
Laatst bewerkt:
@neogenix
Is er nog iets in te stellen met die schroef aan het uiteinde?

Denk dat je beter via ebay uk kan bestellen. Weet je in ieder geval zeker dat je geen invoerkosten hebt. Komt bij af1 en ebay beide op €98 incl verzenden.

Die van motocorsaro3 bedoel je? Is voor mij ook prima en is inderdaad misschien een beter plan ;)

Wel interesse? Hij heeft er nog 4, wat neerkomt op 62.50 pond ong 90 euro inc verzenden als we 4 man hebben die het ding willen hebben.
 
Ja inderdaad, die bedoel ik. Ik wil er ook wel 1. Eindelijk eens knap in de sportstand rijden :]
 
Kijk jullie zijn al met 4 man. Laat die van mij nog meer even zitten dan. Ik houd het nog wel even vol in de tourstand. Ben wel benieuwd dadelijk naar jullie bevindingen. Wie weet ga ik dan toch nog om.
 
Mensen, ik ben een lange tijd niet aanwezig geweest op 't forum! Maar zit er vluchtig over na te denken wederom een motor te kopen.
Mijn (korte) vraag is: is de Dorsoduro een beetje te handelen voor een manneke van 1.70cm? Stiekem nog iets kleiner maar vooruit....
 
Rijdend zeker. Hij is niet zwaar en het is geen pk monster (de 750 dan). De zit is alleen wel vrij hoog. Zou even bij een motorzaak binnenlopen om te proefzitten.
 
Ik heb mijne bij motocorsaro besteld, zeker een aanrader. Motor loopt mooier en de S modus is een stuk behandelbaarder. Nog steeds niet perfect moet ik zeggen, de T modus blijft toch wat soepeler. Maar de power van de S modus is ook wel verslavend. Jammer dat er geen combo van de 2 bestaat :+

Het is idd plug en play, binnen 5 min is t gemonteerd. De stelschroef heb ik niet aangeraakt weet niet precies wat je daarmee veranderd.
 
Laatst bewerkt:
Net terug van onze motortrip naar polen.

Zeer tevreden nog steeds van de DD1.2, na net geen 3000km en iets boven de 7000km sinds maart.

Tip ook voor zij die bagagemogelijkheden zoeken: Kriega!

Topmateriaal: snel gemonteerd, stevig en waterdicht.
Voor 1 week volstaat een combi van 30l en 20l, en een 10l als tanktas ruim voldoende.

De SC projects klinken fantastisch, wel zijn oordopjes aan te raden.

Plaatje lijktveel te groot om te plaatsen....
 
Net terug van onze motortrip naar polen.

Zeer tevreden nog steeds van de DD1.2, na net geen 3000km en iets boven de 7000km sinds maart.

Tip ook voor zij die bagagemogelijkheden zoeken: Kriega!

Topmateriaal: snel gemonteerd, stevig en waterdicht.
Voor 1 week volstaat een combi van 30l en 20l, en een 10l als tanktas ruim voldoende.

De SC projects klinken fantastisch, wel zijn oordopjes aan te raden.

Plaatje lijktveel te groot om te plaatsen....
ben benieuwd naar je bagage set.....

ff fotos resizen
 
15T zit er al een tijdje op. Maar zeker voor de sportstand geen merkbaar verschil bij lage snelheden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan