Hét MF Motorweekend 2015 - 10e Editie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het blijkt maar weer dat bepaalde text niet Door iedereen het zelfde begrepen worden. :)
Dus nog een aanvulling is blijkbaar nodig.
Grote groepen rijden pas ik voor.
Net als een mix van rij talent in een groep.
Ik geef de voorkeur aan vlot/sportief door rijden
Het is leuk om elkaar onderweg tegen te komen en met zijn alle aan het einde van de dag gezellig bij te kletsen.
Organiseer zelf ook toer weekenden/weken.
Begeleid op vrijwillige basis sommige deelnemers met een berg training.
Kijk routes na voor andere organisators en ga soms mee met na rijden van evenementen.(3000km)
Ondersteun mensen tijdens de toer met hun zumos
Maar omdat ik onbekend ben met deze toer en weten wil waar ik aan begin peil ik even de situatie.
Hoop dat het nu wat duidelijker is voor de mee lezers.

;)

Kortom , jij gaat of achter Hans of achter Tim aan. Die zijn van sportief vlot tot gevorderd sportief. Als je mee gaat natuurlijk. Qua gezelligheid en zo zit je goed iedergeval.
Of er een stripper mee gaat dit jaar weet ik niet. De kerel van dit jaar beviel de dames wel, alleen die had meer belangstelling voor de heren en dat gaf weer problemen...zucht het gaat ook nooit goed dat deel.
 
En zelfs strepen trekken in een bocht is niet genoeg. het gaat om Dubbele strepen trekken met beide banden. Pas daarna is u, grasshopper, een snelle rijder _O-

trollmodus off

Strepen betekend meer dan 1.
:Y
Dit is nog opgenomen met 8 mm camera op een case bandje _O-

En hier ff het filmpje opgezocht bij YouTube.
:]

Als we maar lol hebben daar gaat het om.

:W
 
Laatst bewerkt:
Als we maar lol hebben daar gaat het om.
:Y

En we zijn nogal beschermend naar onze Begeisterungsmeister toe, naast de ervaring van eerdere aanmelders die overkwamen als "ik ga wel alleen rijden want niemand houdt mij bij" omdat ze binnen hun vriendengroepje toevallig het snelst waren op de NL-wegen (lekker recht, overzichtelijk en breed).

Goed, je begeleidt zelf groepen dus je zal heus het gas wel weten te vinden en ook weten dat rijden in het buitenland wel wat anders is, dus je bent van harte welkom, nogmaals *O*
 
Laatst bewerkt:
Strepen betekend meer dan 1.
:Y
Dit is nog opgenomen met 8 mm camera op een case bandje _O-

En hier ff het filmpje opgezocht bij YouTube.
:]

Als we maar lol hebben daar gaat het om.

:W
Zo te zien heb je een beetje dezelfde rijstijl van Roland alleen dan een stuk tammer. In de bochten niet vol op het gas en dat vervolgens compenseren op de rechte stukken door een overschot aan pk's. Ik denk dat jullie wel motor maatjes kunnen worden :+
 
:Y

En we zijn nogal beschermend naar onze Begeisterungsmeister toe, naast de ervaring van eerdere aanmelders die overkwamen als "ik ga wel alleen rijden want niemand houdt mij bij" omdat ze binnen hun vriendengroepje toevallig het snelst waren op de NL-wegen (lekker recht, overzichtelijk en breed).

Goed, je begeleidt zelf groepen dus je zal heus het gas wel weten te vinden en ook weten dat rijden in het buitenland wel wat anders is, dus je bent van harte welkom, nogmaals *O*

Kijk
Hier krijg ik toch een ander gevoel bij
:Y
 
En zelfs strepen trekken in een bocht is niet genoeg. het gaat om Dubbele strepen trekken met beide banden. Pas daarna is u, grasshopper, een snelle rijder _O-

trollmodus off
Dubbele strepen met beide banden??

Op en motor heb je maar 2 banden. Dubbele strepen met 2 banden zijn dus 4 strepen.
Bedoel je met blokkerend voorwiel en, met vol gas, doorslippend achterwiel?
Vervolgens omkeren om de achterrijder op te halen omdat hij het tempo niet kan bijhouden en daarna, op de terugweg, dezelfde truc nog een keer uithalen?
DAN heb je inderdaad dubbele strepen van beide banden.
 
Strepen betekend meer dan 1.
:Y
Dit is nog opgenomen met 8 mm camera op een case bandje _O-

En hier ff het filmpje opgezocht bij YouTube.
:]

Als we maar lol hebben daar gaat het om.

:W

Hah, ziet er leuk uit hoor!
Andere filmpje, van die Turbo, wil ook wel zeg! Het is nog om de hoek ook (ben uit A'delft)!

Wees dit najaar dan ook welkom op:
Hét MF Motorweekend 2014 - Aftermeet Vianden
 
Laatst bewerkt:
Dubbele strepen met beide banden??

Op en motor heb je maar 2 banden. Dubbele strepen met 2 banden zijn dus 4 strepen.
Bedoel je met blokkerend voorwiel en, met vol gas, doorslippend achterwiel?
Vervolgens omkeren om de achterrijder op te halen omdat hij het tempo niet kan bijhouden en daarna, op de terugweg, dezelfde truc nog een keer uithalen?
DAN heb je inderdaad dubbele strepen van beide banden.

Ja, dit dus ^^ Minimaal!
Je kan het natuurlijk nog bonter maken. 6 of 8 strepen. Echte koningen doen het 5x achter elkaar. 10 strepen trekken. :')
 
Of er een stripper mee gaat dit jaar weet ik niet. De kerel van dit jaar beviel de dames wel, alleen die had meer belangstelling voor de heren en dat gaf weer problemen...zucht het gaat ook nooit goed dat deel.
stripper?

:o

@turbo bul, Bedankt voor de extra uitleg :Y . Bedenk zelf ook even wat je wilt bereiken/indruk wilt maken door zulke filmpjes te plaatsen. :+ weet niet of daar al over na had gedacht.

Ik ga volgend jaar als poser mee :Y , dan kun je niet te hard rijden want dan kan er niet lang genoeg worden gekeken/geluisterd naar het geluid.
DSC_0100_zpsle3j5vkp.jpg
 
stripper?

:o

@turbo bul, Bedankt voor de extra uitleg :Y . Bedenk zelf ook even wat je wilt bereiken/indruk wilt maken door zulke filmpjes te plaatsen. :+ weet niet of daar al over na had gedacht.

Ik ga volgend jaar als poser mee :Y , dan kun je niet te hard rijden want dan kan er niet lang genoeg worden gekeken/geluisterd naar het geluid.
[afbeelding]

Alleen dan vanaf de achterkant (voor de echte beleving O-) )

:+
 
Zo te zien heb je een beetje dezelfde rijstijl van Roland alleen dan een stuk tammer. In de bochten niet vol op het gas en dat vervolgens compenseren op de rechte stukken door een overschot aan pk's. Ik denk dat jullie wel motor maatjes kunnen worden :+

En de enige bocht waar wel een beetje tempo in zit, komt ie op het verdrijvingsvlak uit (1:00) ... :z
Dat is niet volgens scammies rulez.
 
Nou ehh van harte Welkom Bulletje :-)

We zullen wel zien, maar over het algemeen is er voor iedereen een groepje te vinden, want als inderdaad zoals je zelf al zegt, als je goed kunt bochtenrijden en je hebt zo'n bochtenverprutser voor je zitten dan vreet je je helemaal op. Oplossing is dan natuurlijk in eerste instantie zorgen dat je na een stop op een andere plek in de groep gaat zitten. Inhalen onderweg word niet gewaardeerd omdat dat gevaarlijke situatie's creëert en daar hebben we helaas ervaring mee.

Overigens hebben we helemaal geen bochtenverprutsers :X

Over mijn eigen rijgedrag doe ik meestal niet zoveel uitspraken want óf je moet waarmaken wat je zegt óf je jaagt anderen tot snelheden die ze niet aankunnen. Laten we zeggen dat ik me altijd prima vermaak.

[edit] ik was ooit idd lid van de ZZR club maar dat werd zo'n kinderachtig zooitje dat ik allang afgehaakt ben[/edit]
 
Laatst bewerkt:
En de enige bocht waar wel een beetje tempo in zit, komt ie op het verdrijvingsvlak uit (1:00) ... :z
Dat is niet volgens scammies rulez.


Scammieregel is heilig: wat je ook doet, blijf op je eigen rijbaan.
 
Nou ehh van harte Welkom Bulletje :-)

We zullen wel zien, maar over het algemeen is er voor iedereen een groepje te vinden, want als inderdaad zoals je zelf al zegt, als je goed kunt bochtenrijden en je hebt zo'n bochtenverprutser voor je zitten dan vreet je je helemaal op. Oplossing is dan natuurlijk in eerste instantie zorgen dat je na een stop op een andere plek in de groep gaat zitten. Inhalen onderweg word niet gewaardeerd omdat dat gevaarlijke situatie's creëert en daar hebben we helaas ervaring mee.

Overigens hebben we helemaal geen bochtenverprutsers :X

Over mijn eigen rijgedrag doe ik meestal niet zoveel uitspraken want óf je moet waarmaken wat je zegt óf je jaagt anderen tot snelheden die ze niet aankunnen. Laten we zeggen dat ik me altijd prima vermaak.

[edit] ik was ooit idd lid van de ZZR club maar dat werd zo'n kinderachtig zooitje dat ik allang afgehaakt ben[/edit]

dat is overigens met veel merkenclubs/fora.

Dan gaat het meestal zo: Je moet deze motor kopen want dat is het helemaal :Y

Vervolgens moet er van alles aan verspijkert worden zoals: vering, verlichting, uitlaat, stuur, banden, zadel, enz. (want daar wordt ie zoveel beter van!!)
En als je daar niet aan mee doe hoor je er eigenlijk niet bij :')

Ben ooit eens een tijd op het TDM/TRX forum actief geweest. Mén....wat een sekte daar :o
 
Laatst bewerkt:
dat is overigens met veel merkenclubs/fora.

Dan gaat het meestal zo: Je moet deze motor kopen want dat is het helemaal :Y

Vervolgens moet er van alles aan verspijkert worden zoals: vering, verlichting, uitlaat, stuur, banden, zadel, enz. (want daar wordt ie zoveel beter van!!)
En als je daar niet aan mee doe hoor je er eigenlijk niet bij :')

Ben ooit eens een tijd op het TDM/TRX forum actief geweest. Mén....wat een sekte daar :o

Bij de ZZR club ging het er o.a. om wie er nou de baas was. Dus waren er op een gegeven moment TWEE clubs: ZZR club en ZZRClub-Nederland. En toen dat niet genoeg was kwam er nog een ZZR1100 en een ZZR1400 club. Wahnsinn...
 
stripper?

:o

@turbo bul, Bedankt voor de extra uitleg :Y . Bedenk zelf ook even wat je wilt bereiken/indruk wilt maken door zulke filmpjes te plaatsen. :+ weet niet of daar al over na had gedacht.

Ik ga volgend jaar als poser mee :Y , dan kun je niet te hard rijden want dan kan er niet lang genoeg worden gekeken/geluisterd naar het geluid.
[afbeelding]

Wat de filmpjes betreft mannen blijven kinderen :+

Je zou het niet geloven maar ook ik moet mij wel eens aanpassen met de snelheid
En dit is de schuldige ( LadyBiker hier op het Forum :Y )

485552_389548541158400_2096648802_n.jpg


Maar omdat we op elkaar ingespeeld zijn kom ik toch aan mijn trekken ( Oeps ) :$
En al zeg ik het zelf het is een feestje om er achter te rijden :Y

FilzmoosOosterijkDOZItoer2013_zps68fce3bb.jpg


Met de Aftermeet 2014 in Vianden ben ik net terug van Hotel Sonnenblick waar ik een weekend georganiseerd heb met 30+ personen voor de plaatselijke motor club
En het eerste weekend van Sept zit ik 4 dagen in Sauerland/Winterberg
Dus Sept zit voor mij vol

En idd Assendelft is hier dicht bij en de plaats waar ik mijn belasting € verdien
Je weet wel die pijp met die ringen er om heen

Wat het verdrijvingsvlak betreft van het filmpje moet ik bekennen dat ik er niet trots op ben.
Eeeuuu niet het verdrijvings vlak maar dat ik op dat moment in mijn T-shirt reed en in spijker broek is echt niet goed te praten
Had de camera er net op gezet en was een test rondje aan het rijden en liet mij een klein beetje gaan :N

Nog ff over de strepen trekken
Wie heeft er met zijn kuipboutje aan de grond gezeten ?
En is blijven rijden ;)
Ondanks dat ik de ZZR1100Turbo verhoogt heb is het toch gelukt :Y

kuipboutje21.jpg


Dit stamt nog uit mijn goede tijd :)

En nu zijn we af en toe zo onderweg
En met zijn 4 jaar al gek op motor rijden :]
Inmiddels is hij 5

Bruceachterop1_zpsd3c92d92.jpg


GTR1400bochtje_zpsf52c39a5.jpg


FF wat plaatjes om de boel op te vrolijken :+

En op mijn eigen weg helft ;)
Dat regeltje wat hier gehandhaafd word sta ik helemaal achter
Maar ik weet zeker dat bijna iedereen zich er aan schuldig maakt het niet te doen
Want hoe doe je dat met een haarspeld of onoverzichtelijke bocht ;)
Maar zolang er niemand er hinder van heb moet het kunnen :Y

En wat de merk forums betreft heeft het ook veel voordelen
Zo zijn er mensen die het prachtig vinden om tot het laatste boutje de motor te kennen en de ander probeert hem zo ver mogelijk mee zijn grenzen op te zoeken met het rijden er op enz enz
Niks mis mee ieder zijn ding :Y

De aanvraag voor de vrije dagen is in behandeling :Y
 
Laatst bewerkt:
Strepen betekend meer dan 1.
:Y
Dit is nog opgenomen met 8 mm camera op een case bandje _O-

En hier ff het filmpje opgezocht bij YouTube.
:]

Als we maar lol hebben daar gaat het om.

:W
Wat een piepjonge boompjes langs de Westdijk. Toen een ZZR1100 nog een hip ubervet apparaat was :') .
 
Wat een piepjonge boompjes langs de Westdijk. Toen een ZZR1100 nog een hip ubervet apparaat was :') .


Was Was
Dat is het nog steeds *D

ZZR1100DTurbometeigenaar.jpg


En IDD de boompjes zijn nu 20 jaar ouder

Ik kreeg van de plaatselijke Foto Shop een paar camera`s om te testen op de motor
Toen kwam net de stady shot op de markt
De Camera zat in een gele onderwater kast op de tank geplakt met schimrubber er onder
Dus lekker aan de rommel en gesponsord :Y
 
Laatst bewerkt:
Ik ga tenminste nooit meer roepen van ik rij snel _O-
Ik trek inderdaad geen strepen op de weg :X

Was wel leuk die afdaling in 2011 met ijsje halen _O-

zie je 4 strepen op de weg die beiden banen gebruikt komt er een bocht haken ze zo netjes achterelkaar op de zelfde lijn de bocht door :P
En van een ijsje eten deden die 4 motoren echt niet :')
 
Dan kun je volgend jaar even doorrijden naar de Bodenmsee.
Kijken wie die doorwading kan doorstaan.
Stefan heeft een paar jaar geleden al geoefend door een beekje en had daarna al (elekrtonische) problemen.

Als je bedoeld dat de (lucht)claxon vol water zat en daarom een middagje niet gewerkt, klopt dat... Verder geen problemen gehad :?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan