Hét MF Motorweekend 2015 - 10e Editie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oeh! Het weekend van 2011 in het naturfreundehaus vond ik het allerleukste MF weekend ooit... Geweldige locatie, prachtige omgeving en de B500.

Een week spreekt me eigenlijk wel aan :) .
 
Laatst bewerkt:
Zou ik op de OVB-lijst mogen? Vooralsnog voor een weekend. En welk staat dan nog te bezien.

*O* *O* *O* *O* *O*

En hoe moeilijk het ook is, zoontje bij oma en grote manneke ook gezellig mee?
Kan hij eindelijk eens zien wie die randdebielen zijn die je leven zo zwaar maken O-)

*O* *O* *O* *O* *O*
 
Wauw jullie zijn er allemaal vroeg bij.... Leuk dat het nu al zeker is.

Ik vond het onwijs leuk en gezellig afgelopen weekend. Dus zet mij maar op de lijst van OVB voor de hele week :)
 
Wauw jullie zijn er allemaal vroeg bij.... Leuk dat het nu al zeker is.
Ja dat hoor ik vaker, maar ik kan je, met negen jaar ervaring, vertellen dat als je met zo'n grote groep later gaat zoeken naar een accommodatie, je het moet doen met de restjes. De mindere. áls je al wat vindt. Vandaar zo snel. Kijk er zijn er een hoop -en terecht- die pas een maand of net iets langer vantevoren hun inschrijving afmaken maar als we dan ook pas een reservering deden dan hadden we gewoon niks. Vandaar dat ik altijd rond deze tijd al de reserveringen doe, én betaal. Ik hoop altijd maar dat ik de bedden ook vol krijg, en dat gaat altijd goed hoor. Maar toch.
Ik vond het onwijs leuk en gezellig afgelopen weekend.
ja he? Het was weer tof! Leuke groep, prima accommodatie en f-a-n-t-a-s-t-i-s-c-h weer.
Dus zet mij maar op de lijst van OVB voor de hele week :)
done
 
Ja dat hoor ik vaker, maar ik kan je, met negen jaar ervaring, vertellen dat als je met zo'n grote groep later gaat zoeken naar een accommodatie, je het moet doen met de restjes. De mindere. áls je al wat vindt. Vandaar zo snel. Kijk er zijn er een hoop -en terecht- die pas een maand of net iets langer vantevoren hun inschrijving afmaken maar als we dan ook pas een reservering deden dan hadden we gewoon niks. Vandaar dat ik altijd rond deze tijd al de reserveringen doe, én betaal. Ik hoop altijd maar dat ik de bedden ook vol krijg, en dat gaat altijd goed hoor. Maar toch.ja he? Het was weer tof! Leuke groep, prima accommodatie en f-a-n-t-a-s-t-i-s-c-h weer.done


eeehhh king mijn betaling al binnen?
 
JAAAA!! Volgend jaar weer. :Y :Y

Ik ga het niet redden om een hele week te gaan, dus een moeilijke keuze tussen twee super weekenden. Het moet dan maar het 1e weekend worden, komt iets beter uit met verlof en oppas voor de kleine meiden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan