Hét MF Motorweekend 2015 - 10e Editie

Status
Niet open voor verdere reacties.
De eerste zul je nooit worden, Sjimmie en ik staan altijd bovenaan:) maar de eerste van de rest ben je wel. Vaak is dat Frank maar die moet nog wakker worden denk ik :)
Woooaaah, gaap, gaap, gaap.
:z :z :z

Riep er iemand??

Doet u mij ook maar een OVB voor de hele week. Of het eerste weekend lukken zal is ff lastig. Meisje de dag ervoor jarig en zo...
 
Woooaaah, gaap, gaap, gaap.
:z :z :z

Riep er iemand??

Doet u mij ook maar een OVB voor de hele week. Of het eerste weekend lukken zal is ff lastig. Meisje de dag ervoor jarig en zo...


Ah daar issie! Ik begon me al zorgen te maken over je....je was zoooo stil!
 
Zie mijzelf nou niet minimaal 500 km alleen tuffen naar Baden Baden, heb ook geen navigatie.
Dat wordt dus een alles of niksje :)


Ik ben er eigenlijk vanuit gegaan dat er uiteindelijk meer mensen zullen zijn die alleen dat tweede weekend gaan doen dus dan hoef je niet alleen te rijden.
 
Dan kun je volgend jaar even doorrijden naar de Bodenmsee.
Kijken wie die doorwading kan doorstaan.
Stefan heeft een paar jaar geleden al geoefend door een beekje en had daarna al (elekrtonische) problemen.
 
Kingcoder kan mij DEFINITIEF op plek 5 van de deelnemers zetten:
alles betaald voor een hele week én min NAW gegevens gemaild.
 
Na het gezellige weekend van 2014, zou ik de 2015 versie niet willen missen.
Kun je mij voor deel 2 in de ovb zetten, en misschien voor de hele week als ik het kan regelen.
 
Kingcoder kan mij DEFINITIEF op plek 5 van de deelnemers zetten:
alles betaald voor een hele week én min NAW gegevens gemaild.
Tja die gegevens.... zover ik vooruitzien blijft alles bij hetzelfde, alleen de motor weet ik nog niet helemaal maar dan moet het wel heel erg raar lopen...
 
Is de lekkage opgespoord en opgelost?

Vermoedelijk scheur in eerste cilinder, met als gevolg overdruk in carter welk de de olie via luchtfilter er uitperst. Kop zit er nog op en het nieuwe blok past wel maar is net ff anders dus heeft nog wat puzzelwerk nodig.
 
@KingCoder:

# Moet je voor beide hotel ook weer een aanbetaling doen?
# Of kennen ze jou inmiddels en mag je bij aankomst/vertek betalen?

Als je zelf een groot deel van de totale reissom, moet voorschieten, is het zéker voor de "kerngroep" een argument om de vakantie voor 2015 te betalen. Voor jezelf gaat het om 1 plek, KingCoder moet misschien voor de totale groep geld voorschieten.
 
Laatst bewerkt:
@KingCoder:

# Moet je voor beide hotel ook weer een aanbetaling doen?
# Of kennen ze jou inmiddels en mag je bij aankomst/vertek betalen?

Als je zelf een groot deel van de totale reissom, moet voorschieten, is het zéker voor de "kerngroep" een argument om de vakantie voor 2015 te betalen. Voor jezelf gaat het om 1 plek, KingCoder moet misschien voor de totale groep geld voorschieten.
:^

Daarnaast scheelt het vermogenbelasting aan het einde van het jaar :+

[me="Ted"]heeft al betaald en dus makkelijk praten ;)[/me]
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan