Hét MF Motorweekend 2015 - 10e Editie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is altijd een traditie dat de

bestemming voor het volgende jaar de avond van terugkomst bekend wordt gemaakt
(of uiterlijk de volgende dag)

Tot op heden heb ik nog niets gezien, maar we hebben nog een par uur te gaan voordat deze dag voorbij is . . :)
Heeft King reeds tijdens het weekend gezegd. Mogelijkheid tot tent of hotel in de Vogezen dacht ik.
 
Ik had gisteren een korte avond thuis, om vervolgend om half vijf weer naar schiphol te rijden voor twee weken werken in spanje. Geen tijd voor gehad dus.

Vanavond, als ik als remie in mijn hotelkamer zit, zal ik er wat aan schenken
 
Daar gaat mijn portretrecht... |(
2b6c329756b4391413312a67a03fdacd

_O-
 
Daar gaat mijn portretrecht... |(

Portret niet in opdracht
Als een portret niet in opdracht is gemaakt, mag het in beginsel vrij gepubliceerd worden. Dit ligt anders als de afgebeelde persoon een 'redelijk belang' heeft om zich tegen publicatie van zijn portret te verzetten. Vaak gaat het dan om een privacybelang. Zo kunnen twee personen gefotografeerd zijn als een stelletje terwijl zij dat niet zijn. Een redelijk belang kan ook een financieel belang zijn, bijvoorbeeld bij (bekende) personen die geld kunnen verdienen met hun portret. Een t-shirt verkopen van een door u gefotografeerde popster tijdens een concert, mag dus waarschijnlijk niet zonder zijn of haar toestemming.
Wat een redelijk belang is en of dat opweegt tegen het belang van de publicatie, beslist de rechter



zie auteursrecht


Geen zaak.
 
Portret niet in opdracht
Als een portret niet in opdracht is gemaakt, mag het in beginsel vrij gepubliceerd worden. Dit ligt anders als de afgebeelde persoon een 'redelijk belang' heeft om zich tegen publicatie van zijn portret te verzetten. Vaak gaat het dan om een privacybelang. Zo kunnen twee personen gefotografeerd zijn als een stelletje terwijl zij dat niet zijn. Een redelijk belang kan ook een financieel belang zijn, bijvoorbeeld bij (bekende) personen die geld kunnen verdienen met hun portret. Een t-shirt verkopen van een door u gefotografeerde popster tijdens een concert, mag dus waarschijnlijk niet zonder zijn of haar toestemming.
Wat een redelijk belang is en of dat opweegt tegen het belang van de publicatie, beslist de rechter



zie auteursrecht


Geen zaak.

Wel een zaak...
Ik zie privacy belang en redelijk belang...
 
Heb jij kortsluiting in je coolvest... :?
Als ik nav had gehad, had ik hem overal voor geweest ja... :+

Maar ik had nu gelukkig de primeur van het onderling voorbij steken. Dat is in de afgelopen 6 jaar nog nooit gebeurd! Er is geschiedenis geschreven... *O*
 
Rustig aan Clowntje... :+

Volgens mij kon je voor de stop bij het zwembad me niet los rijden. In de ene spiegel een sticker van een FJR met dubbelde Xenon...... Heee, in de andere spiegel óók!!

En je schoot maar niet op... Het was dat we onderling niet mogen inhalen.... :+
 
kostenplaatje hele MF week 29-5 t/m 7-6 :

Hotel regulier : 320
drankpot, eten/drinken buiten hotel en voorovernachting : 370
tanken : 388
Totaal 1.078 euro* voor 10 dagen pure lol : Priceless :P

( * excl. motoronderhoud etc )
 
Laatst bewerkt:
kostenplaatje hele MF week 29-5 t/m 7-6 :

Hotel regulier : 320
drankpot, eten/drinken buiten hotel en voorovernachting : 370
tanken : 379
Totaal 1.069 euro* voor 10 dagen pure lol : Priceless :P

( * excl. motoronderhoud etc )

Dure motor Ted... :+

Hotel regulier: 320
Drankpot, eten/drinken elders: ± 260
Tanken: 265,08
Olie: 17,49

Totaal: 862,57 euro... :P
 
Laatst bewerkt:
ik zit ook dichtbij de 100 euro pp/pdag ex die extra band ;-).
ook eigenlijk wat ik ervoor heb gereserveerd.
dus dat is niet zo heel vreemd bedrag.
 
Dure motor Ted... :+

Hotel regulier: 320
Drankpot, eten/drinken elders: ± 260
Tanken: 265,08
Olie: 17,49

Totaal: 862,57 euro... :P
Die dure motor / hoger brandstofverbruik klopt vast, verschil in drankpot en eten/drinken verbaasd mij meer , destemeer ik toch bij de "minder pauzerende" groepen reed O-) , maar zal ook door voorovernachting/extra dag komen ?

( drankpot is gelijk , en de kosten is bepaald door " inhoud portemonnee voor week + pinnen - inhoud portemonnee voor week + per pin betaald" , dus kan ook geld letterlijk zijn kwijtgeraakt ofzo ;) )

PS moeten we nog een reservering maken voor boetes tijdens onze terugreis ? O-)
Zelf even een stukje rustiger aan gedaan met onze file capriolen ivm plots opduikende dikke BMW motor in mijn spiegels ( die met typische koplampen, 1600 nogwat? ) die wel eerst stukje meereed met inhalen etc, maar toen ik even rustig achter auto bleef om te kijken wat hij ging doen, hij mij niet voorbij ging in zelfde stijl van wat hij ervoor reed.... , dus ik even afwachtte wat hij ging doen ( en toen werd het te smal/druk ivm wegversmalling om die rijstijl vol te houden, vandaar dat jullie me even kwijt waren ;) )

Als het wel agent was had hij OF alleen mij kunnen aanhouden, of hij was achter jullie aangegaan }) , had iemand dan dus een boete of wat bespaard ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik kom met de tankbeurtjes ook op zo'n 265 euro uit. 379 is wel erg veel, heb jij zoveel meer kilometers gemaakt of veel duurder getankt?
 
Ik kom met de tankbeurtjes ook op zo'n 265 euro uit. 379 is wel erg veel, heb jij zoveel meer kilometers gemaakt of veel duurder getankt?
Hoger verbruikende motor , en superplus tanken waar mogelijk ivm paar cent verschil in DE, plus paar KM meer van/naar Zwolle, met redelijk lege tank weg en aftanken bij terugkomst, en wellicht wat meer snelwegtankstops.
Dat verschil vind ik dus ook niet zo schokkend, des te meer ik alles gepind heb en dat dus prima kan tracen ;)

Komt nog zo'n 9,40 euro bij, overigens, heb 1 x met creditcard betaald bij Avia Baden-Baden op 3-6, bedenk ik me net ....
 
Laatst bewerkt:
het is een hobby en dat mag wat kosten toch?

De drankpot viel dit jaar wat hoger uit voor mij dan ik in de planning had, maar ik neem aan dat het smaakte.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan