Hét MF Motorweekend 2015 - 10e Editie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eten en drank niet meegereken. Voor brandstof voor de eerste periode, incluis heen en terug rit kom ik op €112.97 (waarbij ik ik nog een kleine correctie dien te maken omdat ik eenmaal thuis niet direct getankt heb). Een totaal van 1523 km. komt neer op 1:18.67 of 5.3L/100km.

Wat ikzelf verbruikt heb? 65 euro voor de gemeenschappelijke rekening +?? cash.
 
Die dure motor / hoger brandstofverbruik klopt vast, verschil in drankpot en eten/drinken verbaasd mij meer , destemeer ik toch bij de "minder pauzerende" groepen reed O-) , maar zal ook door voorovernachting/extra dag komen ?

( drankpot is gelijk , en de kosten is bepaald door " inhoud portemonnee voor week + pinnen - inhoud portemonnee voor week + per pin betaald" , dus kan ook geld letterlijk zijn kwijtgeraakt ofzo ;) )

PS moeten we nog een reservering maken voor boetes tijdens onze terugreis ? O-)
Zelf even een stukje rustiger aan gedaan met onze file capriolen ivm plots opduikende dikke BMW motor in mijn spiegels ( die met typische koplampen, 1600 nogwat? ) die wel eerst stukje meereed met inhalen etc, maar toen ik even rustig achter auto bleef om te kijken wat hij ging doen, hij mij niet voorbij ging in zelfde stijl van wat hij ervoor reed.... , dus ik even afwachtte wat hij ging doen ( en toen werd het te smal/druk ivm wegversmalling om die rijstijl vol te houden, vandaar dat jullie me even kwijt waren ;) )

Als het wel agent was had hij OF alleen mij kunnen aanhouden, of hij was achter jullie aangegaan }) , had iemand dan dus een boete of wat bespaard ;)

Nah, die terugreis ging toch soepel? Nergens een bord gezien dat je niet mag tripleren als het druk is... :+

Wel ff opgelet toen er zo'n grijs/blauwe POLIZEI wagen voor ons reed, dacht... nu maar ff normaal doen en me netjes aan de snelheid houden en geen auto's binnendoor inhalen. Maar verder? Gewoon Hooligan style... 8-)
 
Laatst bewerkt:
Wat betreft die whatsapp groep; als je er niet in zit maar je WIL er wel graag in dan kun je mij even te telefoonnummer pm'en dan voeg ik je toe (of iemand anders kan dat ook he, iedereen is beheerder in deze groep)

DOEN want dat is leuk :) :Y
 
Ja, vast leuker dan dit topic en zeker leuker dan het andere... ;)
Volgende editie kan je Het WA Weekend noemen... |(
 
:W

je moet je onderschrift nog aanpassen :+
Er is niets veranderd. Die rode staat hier al een tijdje als 'verzekeringsmotor' voor DD, die ik rijdend houd naar m'n werk. Bedacht me vandaag dat ik 'm een volgend ritje wel 'ns in wat bochtiger terrein wil proberen.
 
Er is niets veranderd. Die rode staat hier al een tijdje als 'verzekeringsmotor' voor DD, die ik rijdend houd naar m'n werk. Bedacht me vandaag dat ik 'm een volgend ritje wel 'ns in wat bochtiger terrein wil proberen.
je wasbent op zoek naar koppel :P
 
Zo, heb even tijd gehad de tracks in Basecamp te zetten. Volgens de Zumo heb ik precies 3100 km gereden en op het zuidelijkste punt zaten we minder dan 30 km van Zwitserland af (hemelsbreed)...

Het voorrijden was 2100 km.
 
Laatst bewerkt:
full


Hier het schema van de ruwe videodata die ik heb.
Per dag is per persoon waar ik direct achter reed vermeld het aantal GB's aan ruwe videodata, danwel van mijn tijdens vakantie overleden C3 camera, danwel mijn backup gopro2.
De personen ervoor zijn vaak al stuk minder te zien, dus daar heb ik meerendeel geen naam voor genoemd.

En dan nu de megaklus. Het gaat om VEEL ruwe data aan GB's, als iedereen zijn films wil gaat het om 237 GB !!!
Om dit alleen online te verspreiden zal veel tijd kosten. Heb je een groot genoeg externe Harddrive / geheugenkaart/stick en kom je wel eens in buurt van Zwolle, dan zijn er ook betere oplossingen ( mail/app even daarover dan ) , en zal deze data ook meenemen naar aftermeets etc.

voor de " cloud" verspreiding het volgende :
Mijn email is tedroben@hotmail.com. Aanvragen zal ik behandelen op volgorde binnenkomst mail. Zal het gewenste dan uploaden in MEGA waar ik 50GB aan ruimte heb, en je de downloadlink mailen.
Graag berichtje als je het gedownload hebt, zodat ik die films weer uit de cloud kan verwijderen zodat er ruimte is voor anderen om te uploaden.

Het zal wellicht niet snel gaan, sterker nog, de ruwe filmpjes kunnen / zullen minder zijn dan wat je van bijv. MotoGP gewend bent, beeld kan trillen, afstand tot motor voor me is te groot, en als je echt pech hebt heb je ook even vuile lens etc.

Daarom het volgende : dit is allemaal gratis, maar bij zeuren/klagen/mopperen over "Duurtlang", , beeld trilt, ben niet goed in beeld en/of lijkt niet zo hard te gaan etc , ben ik gerechtigd om 1 euro per MB na te factureren B|
 
Laatst bewerkt:
[afbeelding]

Hier het schema van de ruwe videodata die ik heb.
Per dag is per persoon waar ik direct achter reed vermeld het aantal GB's aan ruwe videodata, danwel van mijn tijdens vakantie overleden C3 camera, danwel mijn backup gopro2.
De personen ervoor zijn vaak al stuk minder te zien, dus daar heb ik meerendeel geen naam voor genoemd.

En dan nu de megaklus. Het gaat om VEEL ruwe data aan GB's, als iedereen zijn films wil gaat het om 237 GB !!!
Om dit alleen online te verspreiden zal veel tijd kosten. Heb je een groot genoeg externe Harddrive / geheugenkaart/stick en kom je wel eens in buurt van Zwolle, dan zijn er ook betere oplossingen ( mail/app even daarover dan ) , en zal deze data ook meenemen naar aftermeets etc.

voor de " cloud" verspreiding het volgende :
Mijn email is tedroben@hotmail.com. Aanvragen zal ik behandelen op volgorde binnenkomst mail. Zal het gewenste dan uploaden in MEGA waar ik 50GB aan ruimte heb, en je de downloadlink mailen.
Graag berichtje als je het gedownload hebt, zodat ik die films weer uit de cloud kan verwijderen zodat er ruimte is voor anderen om te uploaden.

Het zal wellicht niet snel gaan, sterker nog, de ruwe filmpjes kunnen / zullen minder zijn dan wat je van bijv. MotoGP gewend bent, beeld kan trillen, afstand tot motor voor me is te groot, en als je echt pech hebt heb je ook even vuile lens etc.

Daarom het volgende : dit is allemaal gratis, maar bij zeuren/klagen/mopperen over "Duurtlang", , beeld trilt, ben niet goed in beeld en/of lijkt niet zo hard te gaan etc , ben ik gerechtigd om 1 euro per MB na te factureren B|
:} Goed bezig ik zeg wil best wel mijn beeld matriaal hebben ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan