Het Circuit op met Racecracks Deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is er nog plek in niveau 4 11mei Ferry?
Word wel weer eens tijd om aan de gaskraan te hangen :)

Heb een nieuwe ohlins set gesloten cartridges(pressurized) afstellen en testen.
 
Is zolder een beetje goed te doen op een cb-1 ivm de rechte stukken? Zandvoort gaat bijvoorbeeld best goed vanwege het rijden in groepen met goede begeleiders, maar assen doe ik liever niet omdat dat een 'sneller' circuit is. Kan het kloppen dat ik ooit ergens gelezen heb dat zolder ook niet zo snel is?
Ik rijd zelf vaak (op straat) op een gs500 en moet er niet aan denken om daarmee op Assen te gaan rijden. Maar dat is persoonlijk, het kan natuurlijk wel!
 
Met de cb-1 op Assen kan wel voor niveau 1. Accent ligt op de bochten dus goede banden eronder en vering in orde maken en dsn gewoon lekker meedoen.

11 Mei is niveau 3 & 4 vol. Kan je 8 Juni Ferry?
 
Ik rijd zelf vaak (op straat) op een gs500 en moet er niet aan denken om daarmee op Assen te gaan rijden. Maar dat is persoonlijk, het kan natuurlijk wel!

Cb-1 is wel net iets sportiever kwa inslag dan een gs500, maar het lijkt mij ook niet echt wat. Mijn laatste keer op Zandvoort werd door de instructeur aangeraden om de volgende keer in groep 2 te gaan rijden. Rij op bt-45 banden uit 2013 en met hyperpro veren voor en achter. Ik ga eens kijken naar mettet!
 
Dat meen je niet Ferry :( is er echt geen plek meer nee? Goed gedaan iedergeval dat je al zo vol zit.
Nou ik moet even kijken 2-3 juni rij ik ook al op assen.

Zit je dit jaar nog op zandvoort?
 
Ok top dan gaat ik dat meteen doen :)
OK :) Ja is echt vol. Alleen in niveau 1 en 3+ nog ongeveer 8 plekken dus totaal 16. Kans is altijd aanwezig dat iemand zich afmeld. Als je op de wachtlijst staat wordt je in volgorde van inschrijving benadert of je de dag van de andere deelnemer wilt overnemen :)
Op Zandvoort organiseer ik niks.....
 
Laatst bewerkt:
OK :) Ja is echt vol. Alleen in niveau 1 en 3+ nog ongeveer 8 plekken dus totaal 16. Kans is altijd aanwezig dat iemand zich afmeld. Als je op de wachtlijst staat wordt je in volgorde van inschrijving benadert of je de dag van de andere deelnemer wilt overnemen :)
Op Zandvoort organiseer ik niks.....
Betreft dus 11- Mei ;)
Andere dagen van Racecracks zullen toch nog wel plek bieden neem ik aan?
Bedoel maar voor dat cursisten afhaken ;) :]
 
Ik heb me ingechreven ferry, ik zag dat er nog wel op niveau 3 plek is maar daar rijdt ik te snel voor. Zou er nog gewisseld worden die dag met niveau 3-4?
 
Dag Oma, maak u ff wakker


Racecracks hoopt ook de aspirant -coureurs wakker te schudden;

Er zijn nog enkele plekken vrij voor 11 Mei in niveau 1 en niveau 3+ :] :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan